Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Theorie, Guns moesten de Graspop vrijdag doen. Deal graakte niet rond. FNM werd dan ook maar op Graspop gezet.

Faith No More, heel vreemd dat ze hun laten dubbelen. Wijst er dan toch wel op dat er niet zo heel veel headliners beschikbaar zijn, in mijn ogen. Los van dat, zeker een naam die ik wil zien. Zeer mooie naam.

Wow zalig.. Ik zie ze als afsluiter zaterdag. Dus vr vrijdag en zondag nog andere namen.. Had ze zondag verwacht. Maar ideaal dan is de zaterdag ineens ook goed vr me. Kendrick ervoor dan knn we eerst iets gaan eten ?

Theorie, Guns moesten de Graspop vrijdag doen. Deal graakte niet rond. FNM werd dan ook maar op Graspop gezet.

Lijkt me zeer plausibel. En krijgen dan de eer (na het mislopen van de bigger name) om ze als eerste aan te kondigen. Toch zeer vreemd.

Faith No More, heel vreemd dat ze hun laten dubbelen. Wijst er dan toch wel op dat er niet zo heel veel headliners beschikbaar zijn, in mijn ogen. Los van dat, zeker een naam die ik wil zien. Zeer mooie naam.

Drie headlinewaardige acts op de dag die altijd het vlotst verkoopt. Wijst niet bepaald op een tekort aan headliners...

Ziet er inderdaad naar uit dat GNR en Graspop er niet zijn uitgeraakt. Geloof niet dat die vrijdag heel goed gaat verkopen nu. Op Graspop tot headliner gepromoveerd, hier waarschijnlijk als sub voor nog 2 namen.
FNM - TOP - Kendrick Lamar lijkt me de meest logische volgorde.

Heerlijke naam!
Niet meer verwacht doordat ze al staan op GMM.
Nu hopen dat ze niet clashen met Kendrick, clashen met die piloten vind ik geen probleem.
Zijn toch allemaal te groot om in de Barn te staan hoop ik, dan moet je echt ruim van tevoren binnen zijn...

Ik heb ook mijn twijfels dat deze alle 3 op de Main terecht zullen komen hoor. Ofwel TOP in een tent ofwel FNM (want eigenlijk als Pixies, Nine Inch Nails, Elbow, Underworld,... dat kunnen is Faith No More ook niet de aller grootste stap meer.

Ik denk dat RW hier wel een verassing van gaat maken en 1 van die 2 bands in de Barn gaat zetten!

werchter12 wrote:

dinofest wrote:
Wow zalig.. Ik zie ze als afsluiter zaterdag.

Nee, echt niet. FNM – TOP – Kendrick wordt het, niet aan twijfelen!

Geloof ik echt niet dat fnm voor top gaat spelen
Dat is jouw goed recht, maar het verschil in populariteit lijkt me toch duidelijk. Bovendien lijkt het me ook niet zo gezond om FNM tussen TOP en Kendrick te proppen, die toch deels dezelfde doelgroep zullen aanspreken.
(En de volgorde op de site is ook niet meer alfabetisch maar in volgorde van grootte van de naam, denk ik)

Ik zie FNM wel nog een Barn headlinen eigenlijk.

Users who are viewing this thread