Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
pigital wrote:

Dr. Hannibal wrote:

pigital wrote:
Als ik de namen hier zo lees zouden ze beter van TW Classic een vierdaagsfestival maken en Rock Werchter afschaffen.


Dagje Werchter Hiphop met 21P, Kendrick en The Streets nog wel. Verder idd 4 daagse classic met PJ, RHCP, GnR en McCartney. SOAD terug naar Graspop. Dikke prima denk.


Leuk. Dan kunnen ze de titel van Billie Eilish nog half recycleren (#gogreen) en het Werchter Hiphop-up noemen.
Ik denk dat we Herman moeten bellen om hem toch duidelijk te maken dat de huidige formule niet meer werkt.

Alle mopjes op een stokje, ben ik zo blij dat ze bij Rock Werchter hun boekingen niet van het forum laten afhangen.

What mij betreft mag Werchter van bepaalde forumleden de line-up wel 1 op 1 overnemen hoor. Maarja, niet van de forumleden die Guns ’n Roses Al’s headliner willen
1f61b.svg

Ik stel voor dat we Guns 'n Roses gewoon laten daar waar ze horen. Als topicin het Pinkpop forum.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Van mij mag guns 'n roses zondag afsluiten. Heerlijke afsluiter van het weekend. Vond ze een paar jaar geleden op classic sterk
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Everyknight wrote:
Mja, die overduidelijke hint die Greg hier postte blijft in mijn achterhoofd zitten met betrekking tot The Black Eyed Peas… Hij postte dit ook vooraleer bekend was dat ze terug gingen touren.

Bedoel je die “I’ve got a feeling…”? Die was toch nog voor McCartney werd aangekondigd en dus een logische verwijzing naar het gelijknamige nummer van The Beatles?

geschreven door o.a. McCartney, die later ook Live And Let Die schreef, welke cover in 1991-1992 weer een hit werd door...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Met een eerste keer Guns 'n Roses tout court en een eerste keer Kendrick en Twenty One Pilots als (co)headliners en nog maar een tweede keer System Of A Down. Zou hun elke 2 jaar Pearl Jam wel bijna verwaarloosbaar worden..
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Als den Axl zijn niveau van op TW Classic kan evenaren, laat ze dan maar gerust afkomen.

Wat een verschil was dat in vergelijking met 10-15 jaar geleden, om van zijn gedrag op het podium nog maar te zwijgen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Al geloof ik zelf niet in G'nR hoor.

De vrijdag headliner en zondag co-headliner zullen wel komen uit het rijtje Red Hot Chili Peppers, Foo Fighters, The Strokes en Kings Of Leon.

Met donderdag en vrijdag nog een mooie sub erbij (van het type Foals, Vampire Weekend, The National) heb je dan je 8 headliners!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Breinaard wrote:
geschreven door o.a. McCartney, die later ook Live And Let Die schreef, welke cover in 1991-1992 weer een hit werd door…

Uber lelijke cover trouwens.

Ah ik vind het altijd wel een lekker scheur nummer. Maar ja ik heb sws wel een zwak voor GnR en hun covers.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Als ze morgen aankondigen dat Guns 'n Roses werchter afsluit, maw SOAD - GNR op zondag. Dan gaan mijn haren toch wel eventjes recht staan en denk ik dat ik tegen den avond mijn combi in de zak zal hebben!

Guns 'N Roses vrijdagheadliner? Hoeft dan weer niet voor mij om de eerder vernoemde reden dat dit ook al voor de 3e keer in 4 jaar is dat ze in België optreden (en was er de vorige 2 keer al bij).
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Nofx zou ik ook nog wel eens willen zien. Al heb ik die hoop elk jaar als ze rond die tijd in Europa zijn. Ze stonden een paar jaar terug op pukkelpop voor een bijna lege weide, misschien slaan ze België in de zomer wel over en is alleen Groezrock een optie
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
The National nu ook aangekondigd voor Rock in Rio Lisboa op 21 juni. Ze komen dus dichter datagewijs :)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.929
3.304
Als ze morgen aankondigen dat Guns ’n Roses werchter afsluit, maw SOAD – GNR op zondag. Dan gaan mijn haren toch wel eventjes recht staan en denk ik dat ik tegen den avond mijn combi in de zak zal hebben!

Guns ‘N Roses vrijdagheadliner? Hoeft dan weer niet voor mij om de eerder vernoemde reden dat dit ook al voor de 3e keer in 4 jaar is dat ze in België optreden (en was er de vorige 2 keer al bij).

Is het verschil tussen zondag en vrijdag zo groot?
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Fonske122 wrote:
Als ze morgen aankondigen dat Guns ’n Roses werchter afsluit, maw SOAD – GNR op zondag. Dan gaan mijn haren toch wel eventjes recht staan en denk ik dat ik tegen den avond mijn combi in de zak zal hebben!

Guns ‘N Roses vrijdagheadliner? Hoeft dan weer niet voor mij om de eerder vernoemde reden dat dit ook al voor de 3e keer in 4 jaar is dat ze in België optreden (en was er de vorige 2 keer al bij).

Is het verschil tussen zondag en vrijdag zo groot?

Stel dat ze vrijdag komen, dan zijn al de grote namen(headliners) bekend. Als ze zondag komen moet er nog een dikke naam komen op vrijdag en dan wordt het echt een Legendarische Line-Up!
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Fonske122 wrote:
Als ze morgen aankondigen dat Guns ’n Roses werchter afsluit, maw SOAD – GNR op zondag. Dan gaan mijn haren toch wel eventjes recht staan en denk ik dat ik tegen den avond mijn combi in de zak zal hebben!

Guns ‘N Roses vrijdagheadliner? Hoeft dan weer niet voor mij om de eerder vernoemde reden dat dit ook al voor de 3e keer in 4 jaar is dat ze in België optreden (en was er de vorige 2 keer al bij).

Is het verschil tussen zondag en vrijdag zo groot?

Stel dat ze vrijdag komen, dan zijn alle headliners gekend en moet je niets groot meer verwachten denk ik. Stel dat ze zondag komen, dan heb je een metaldag wat perfect verantwoord is en vooral dan moet er nog een grote naam volgen voor de vrijdag. In dat geval steven we echt af op een legendarische line-up
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Joris wrote:

Fonske122 wrote:
Als ze morgen aankondigen dat Guns ’n Roses werchter afsluit, maw SOAD – GNR op zondag. Dan gaan mijn haren toch wel eventjes recht staan en denk ik dat ik tegen den avond mijn combi in de zak zal hebben!

Guns ‘N Roses vrijdagheadliner? Hoeft dan weer niet voor mij om de eerder vernoemde reden dat dit ook al voor de 3e keer in 4 jaar is dat ze in België optreden (en was er de vorige 2 keer al bij).


Is het verschil tussen zondag en vrijdag zo groot?

Stel dat ze vrijdag komen, dan zijn alle headliners gekend en moet je niets groot meer verwachten denk ik. Stel dat ze zondag komen, dan heb je een metaldag wat perfect verantwoord is en vooral dan moet er nog een grote naam volgen voor de vrijdag. In dat geval steven we echt af op een legendarische line-up

Als de Strokes + Tame Impala droom overeind blijft mogen er van mij ook gerust staan. ;-) (Zondagavond is trouwens toch Yorke avond)
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Met de vooruitzichten dat GnR misschien vrijdag zou headlinen en volbeat er waarschijnlijk ook nog bij moet op een dag ga ik al bena heimwee krijgen naar de 2019 lineup... Ik hoop echt dat als er een naam morgen komt, het de affiche wat diverser laat worden. Iets uit het rijtje: Tame Impala, The Strokes, Daft Punk, Black keys, Tyler the creator, Childish Gambino, Frank Ocean... (ik weet dat er een deel namen onmogelijk zijn, jammer genoeg)
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Kom op, denkt er hier nu echt iemand oprecht dat Rock Werchter GNR nog zou boeken?

Niets aan de carriere die GNR heeft opgebouwd, maar die hebben echt niets meer te zoeken op Rock Werchter.
Zou een grotere afknapper zijn dan P!nk in mijn ogen.

Zwier die in het Sportpaleis of zelfs het KBS, maar toch niet op Werchter. Of dagje Lokerse Feesten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Kom op, denkt er hier nu echt iemand oprecht dat Rock Werchter GNR nog zou boeken?

Niets aan de carriere die GNR heeft opgebouwd, maar die hebben echt niets meer te zoeken op Rock Werchter.
Zou een grotere afknapper zijn dan P!nk in mijn ogen.

Zwier die in het Sportpaleis of zelfs het KBS, maar toch niet op Werchter. Of dagje Lokerse Feesten.
Hangt ervan af he.
Zouden ze Pink gewijs het hoofdpodium opeisen en vol platte pop acts proppen met een kermis DJ overal tussen.

Of zouden ze een mooie dag afsluiten.

Sowieso 1000 keer liever Guns dan die Pink.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Kom op, denkt er hier nu echt iemand oprecht dat Rock Werchter GNR nog zou boeken?

Niets aan de carriere die GNR heeft opgebouwd, maar die hebben echt niets meer te zoeken op Rock Werchter.
Zou een grotere afknapper zijn dan P!nk in mijn ogen.

Zwier die in het Sportpaleis of zelfs het KBS, maar toch niet op Werchter. Of dagje Lokerse Feesten.

Waarom zou rock Werchter 1 van de grootste rockbands ooit niet willen boeken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken