Yannick wrote:
Rock Torhout wrote:
Ik ben er zeker van dat er al enkele toppers en subtoppers vastliggen, die ze wellicht achter de hand houden voor het geval een grote klepper alsnog afhaakt.
Vorig jaar wisten we voor de verkoop 16 namen en daar kwamen er de week nadien nog eens 9 bij, dat is 1/4e van je programma en een correct aantal om de winter in te duiken imo. Nu zitten we aan 9 en moesten er geen plannen meer gewijzigd worden (ergo: insiders krijgen hun gelijk en er komen geen namen meer), dan zit je met 9 namen tot en met midden januari. Ik vind dat te weinig, dàt is mijn punt. Allemaal oké als jij op basis van Pearl Jam, System Of A Down etc. meteen een kaartje koopt.. Bij mij ligt dat anders en dat ‘gezaag’ is gewoon mijn mening nadat we zolang hebben moeten wachten beloond zien worden met deze reeks namen.. Is gewoon frustrerend.
Vorig jaar hadden we toch maar 6 namen voor de verkoop ? Die twee pakketjes met 10 namen kwam drie weken na de verkoop dacht ik. In 2018 moesten we het doen met 4 namen in de Kerstvakantie en kregen we één van de beste Werchter line-ups ooit. Ik maak me voorlopig nog niet al te veel zorgen. Als men FF en RHCP had, had men die toch allicht al aangekondigd? Ik vermoed (en hoop) dat er dus wat andere namen mogelijk zijn voor Werchter. Open’er en Roskilde hebben ook nog wel wat headlinerplekken in te vullen, DTRH heeft nog geen enkele naam. Jazebel heeft trouwens gezegd dat er deze week normaal nog één naam bijkomt.