Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Woehoe, bevestiging binnen! Al is de nieuwe website even brak als het festileaks forum tegenwoordig. Schitterende headliner voor de donderdag, mooi begin.

Tickets vrijdagochtend al in de verkoop, hopelijk betekent dat dat ze deze week alle headliners al bekendmaken, misschien straks al een tweede naam?
Combitickets €243 (zelfde prijs al vorig jaar denk ik), dagtickets €110.

Tickets voor Rock Werchter 2020 zijn uitsluitend verkrijgbaar via www.ticketmaster.be en www.proximusgoformusic.be, vanaf vrijdag 6 december om 10u.

Combifestivalticket (geldig van 2 t.e.m. 5 juli): 243 euro (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
Dagfestivalticket donderdag 2 juli: 110 euro (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage)
Dagfestivalticket vrijdag 3 juli: 110 euro (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage)
Dagfestivalticket zaterdag 4 juli: 110 euro (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage)
Dagfestivalticket zondag 5 juli: 110 euro (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage)

Elk festivalticket geeft recht op een gratis e-treinbiljet voor het openbaar vervoer (trein/festivalbus) naar en van Werchter.

110 euro voor dagtickets begint toch ook wel echt prijzig te worden.

Pearl Jam was wel te verwachten, maar mooie eerste naam natuurlijk.

Hoe groot schatten jullie de kans in dat My Chemical Romance op RW te zien zal zijn?

Pearl Jam is net bevestigd en hopelijk hoeven we nu geen week te wachten vooraleer ze nog namen bekend maken.

Hoe groot schatten jullie de kans in dat My Chemical Romance op RW te zien zal zijn?

Pearl Jam is net bevestigd en hopelijk hoeven we nu geen week te wachten vooraleer ze nog namen bekend maken.

Ze starten vrijdag met de vvk.
Wat denk je zelf?

katrienmo wrote:

Ze starten vrijdag met de vvk.
Wat denk je zelf?
Dat had ik nog niet meegekregen. Zouden ze dan vandaag nog namen bekend maken of zal het enkel bij Pearl Jam blijven?

MCR lijkt me geen prioritaire act te zijn voor Rock Werchter, maar alles kan. Mochten ze er staan, zal dat niet zo hoog zijn als sommige verwachten. Zo ergens in de (late) namiddag.

Wat namen betreft: ik zou het vreemd vinden om zo lang te wachten met aankondigen om dan op dezelfde dag 2 namen te droppen. Gewoon morgen de volgende naam denk ik. Gokje voor volgende naam? Ik ga voor Red hot chili peppers of Kings of Leon (zo één van die headliners die misschien wat kritiek gaat teweegbrengen, waarna ze de dag erop met een verrassing kunnen komen). Uiteraard heel zware speculaties :D

"More names for Rock Werchter 2020 to follow shortly."

Volgens mij krijgen we vandaag nog een naam.

Oké ze stonden er al in 2018, maar toen was Pearl Jam waanzinnig goed. Ik kijk er nu al naar uit!

MCR lijkt me geen prioritaire act te zijn voor Rock Werchter, maar alles kan. Mochten ze er staan, zal dat niet zo hoog zijn als sommige verwachten. Zo ergens in de (late) namiddag.

Wat namen betreft: ik zou het vreemd vinden om zo lang te wachten met aankondigen om dan op dezelfde dag 2 namen te droppen. Gewoon morgen de volgende naam denk ik. Gokje voor volgende naam? Ik ga voor Red hot chili peppers of Kings of Leon (zo één van die headliners die misschien wat kritiek gaat teweegbrengen, waarna ze de dag erop met een verrassing kunnen komen). Uiteraard heel zware speculaties
1f600.svg
Kendrick dus? Die zal ook wel veel kritiek teweeg brengen

“More names for Rock Werchter 2020 to follow shortly.”

Ik denk dat we allemaal weten dat dat nergens op hoeft te slaan, hoeveel keer dachten we naar aanleiding van dergelijke woordkeuzes dat het niet lang zou duren, om vervolgens weken te moeten wachten :lol:

Tja Pearl Jam. Degelijke naam, was ik vroeger nog enthousiast over geweest, maar nu is het speciale er allang af.

Ik zal wel in de Barn te vinden zijn dan.

Hopelijk is de volgende headliner wat specialer. Ik gok van wel. :-)

Bij festivalaankondigingen kan ‘shortly’ toch ook rustig 3 weken betekenen?

Ja, Pearl Jam. Legendarische band.
Langs de ene kant blij want altijd zeer kwaliteitsvolle optredens maar langs de andere kant ook weer: 5x in 10 jaar op Werchter + laatste jaren ook Eddie Vedder zijn soloproject al een aantal keren in België... Best repetitief aan het worden (naar mijn mening).
Benieuwd naar de andere namen deze week!

Yannick wrote:

Bij festivalaankondigingen kan ‘shortly’ toch ook rustig 3 weken betekenen?

Mja, ze gaan eind deze week al in verkoop en hebben nog geen zak bekend gemaakt. Dan moet er nog veel gebeuren lijkt me.

Ja Pearl Jam stond al vaak op Werchter en is niet echt "speciaal" meer, maar elke keer is het waanzinnig goed, en ze houden van Werchter, dus ik kijk er in ieder geval weer erg naar uit! wat mij betreft mogen ze elk jaar wel komen! zeer tevreden, en "benieuwd" naar de volgende namen #SoonerThanYouThink

Zie zomaar vandaag nog een Kendrick Lamar aangekondigd worden... bij RW weet je het nooit. Maar dat er deze week nog namen volgen kan niet missen. PJ altijd goed!

Users who are viewing this thread