Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

=> in totaal 4x levitate,

Kendrick Lamar dus
1f600.svg

Love won’t get you high as this
Drugs won’t get you high as this
Fame won’t get you high as this
Chains won’t get you high as this
Juice won’t get you high as this
Crew won’t get you high as this
Hate won’t get you high as this
Levitate, levitate, levitate, levitate

Kendrick @ Lowlands 2018 was echt een matige show. Ik ben heel benieuwd hoe hij het zal doen op de weide....

jarne wrote:
=> in totaal 4x levitate,

Kendrick Lamar dus
1f600.svg

Love won’t get you high as this
Drugs won’t get you high as this
Fame won’t get you high as this
Chains won’t get you high as this
Juice won’t get you high as this
Crew won’t get you high as this
Hate won’t get you high as this
Levitate, levitate, levitate, levitate

Kendrick @ Lowlands 2018 was echt een matige show. Ik ben heel benieuwd hoe hij het zal doen op de weide….

Zal wel aan de tour gelegen hebben misschien? Show in het Sportpaleis was een van de beste shows die ik al gezien heb, tout court. Echt heel sterk. Zijn show op Lowlands 2015 was blijkbaar ook waanzinnig. Maar ben ook benieuwd! :-) Mijn vingers zitten al gekruisd sinds donderdag. Hopelijk mogen ze volgende week uit die houding, want ik ga nog artritis krijgen.

Pearl Jam zou een ferme aankondiging zijn zeg om mee te starten. Zowel qua status als qua kwaliteit .

Het gaat eindelijk beginnen, laat die week maar komen!

Pearl Jam zou een ferme aankondiging zijn zeg om mee te starten. Zowel qua status als qua kwaliteit .

Het gaat eindelijk beginnen, laat die week maar komen!

Bijna hetzelfde wat ik wilde gaan neerpennen. Ik vind PJ een heerlijke start, fan van deze band en zie ze graag weer live komende zomer. Kendrick Lamar zou een erg mooie tweede zijn. Erg fijn dat Werchter eindelijk los gaat.

Pixies op British Summer Time in voorprogramma van PJ. Kunnen we dus ook gelijk opschrijven voor Rock Werchter op dezelfde dag. Mooie act om erbij te hebben in de late middag op mainstage denk ik?

Pixies op British Summer Time in voorprogramma van PJ. Kunnen we dus ook gelijk opschrijven voor Rock Werchter op dezelfde dag. Mooie act om erbij te hebben in de late middag op mainstage denk ik?

Alleszins hopelijk niet tegelijkertijd zoals enkele jaren terug!

Joslittel wrote:

Inderdaad, dat was echt verschrikkelijk.

Everyknight wrote:

Joslittel wrote:

Inderdaad, dat was echt verschrikkelijk.
Lekker rustig bij Pixies joh, ideaal... ;-)

Dat is wat gemakkelijk geredeneerd. Ik denk niet dat Pixies de gehele tournee als support van Pearl Jam zal touren, alleen die show in Londen.

Joslittel wrote:

Dat is wat gemakkelijk geredeneerd. Ik denk niet dat Pixies de gehele tournee als support van Pearl Jam zal touren, alleen die show in Londen.

Misschien heb je gelijk. Toch denk ik dat de Pixies hoe dan ook op Werchter staan.

Pearl Jam bevestigd voor Lollapalooza Parijs. Nog geen nieuws van Werchter, beetje vreemd. Om 16h dan?

Inderdaad bevestigd op de donderdag dus! Loopt precies een beetje fout, staan al op de line-up pagina maar nog geen bericht op de socials.

Users who are viewing this thread