Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Mag je zeggen wat je wil, maar zetten ze een (co)headliner waardige act zomaar even erbij op Classic.
Er zal wat geld zijn vrijgekomen sinds ze de wei niet moeten opentrekken voor Billie lol.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.183
3.004
Thijs wrote:
Zonet een teaser op hun Facebook geplaatst, filmpje met ‘Soon’. Herken de muziek niet meteen, geen idee of er een hint inzit.

The Seed van Aurora.
Zal dan wel gewoon zijn omdat die er dit jaar stond. Nog even geduld dus.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
YES. Killers niet op RW!

Was te verwachten, zou wel erg snel op herhaling zijn. Ben meer verbaasd dat ze dus niet op Pinkpop staan. Misschien wordt het voor een Nederlandse datum wel echt DTRH dan. Of Lowlands.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Jazebel op eFestivals: "Over een week zal de affiche van RW er meer veelbelovend uitzien dan die van Mad Cool".

Heb zo'n vermoeden dat ze komende editie de makkelijke oplossingen (KoL, The Killers, RHCP) links gaan laten liggen en met een sterke, veelzijdige headlinerset aankomen.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
847
778
Morrissey brengt een nieuw album uit in maart. Mag van mij wel komen, al ben ik bang dat hij een vleesloos RW eist
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.890
Lollapalooza Parijs op Twitter
https://mobile.twitter.com/lollapaloozafr?lang=nl

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Morrissey brengt een nieuw album uit in maart. Mag van mij wel komen, al ben ik bang dat hij een vleesloos RW eist
Voor mij dan graag een fascistischloos Werchter. Die man is slechts een schim meer van wat hij ooit heeft voorgesteld, je zijn er bijna medelijden mee krijgen hoe hij tegenwoordig nieuwssites haalt en nee het is niet vanwege veganisme, dat doet Moby wel.
 

Regi poortakkers

Playlistbediener
29 okt 2015
17
14
2004: mijn eerste volledig festival...ik kan me nog levendig dropkick murphys , cypress hill, pixies , korn , lostprophets, nerd en lenny kravitz herinneren al viel die laatste ferm tegen
2005: nog altijd beste line up vind ik ever...zeker als je ook kijkt naar de populariteit ook van de acts...chemical brothers in de gietende regen...green day audioslave rammstein r.e.m. foo fighters qotsa snoop a loop....
2006: kanyeeee

2008 : 1 dag ma wa voor ene bbr slayer verve neil young en moby als schittetende afsluiter

2014: jack jonhnson was leuk vo de rest redelijke teleurstellende dag

2017: topaffiche! Soad arcade fire , milky chance, avalanches en charlottejen blijven bij...
2018 weer zo n topaffiche ! Idles, pj, jack white , stikstof en romeo elvis ...als toppers
2019: niet echt topaffiche...maar 2 acts die kop en schouders boven uit sprongen tool en underworld !!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.183
3.004
Blijkbaar had Haim een poster van Mad Cool op hun instagram gezet met daarop The Strokes als vrijdagheadliner. Nog enige voorzichtigheid want het was een 'draftversie' (herinnering aan die keer dat N.E.R.D. de hele Pukkelpop affiche lekte met zo'n poster :lol: ) maar het bericht werd alleszins snel weer offline gehaald. Dus euhm... HYPE?

Verder ziet het er naar uit dat we maandag Pearl Jam gaan krijgen. Waren ook een gerucht voor Lollapalooza Parijs en die komen maandag 10h met nieuws.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Jazebel op eFestivals: “Over een week zal de affiche van RW er meer veelbelovend uitzien dan die van Mad Cool”.

Heb zo’n vermoeden dat ze komende editie de makkelijke oplossingen (KoL, The Killers, RHCP) links gaan laten liggen en met een sterke, veelzijdige headlinerset aankomen.

Kijk, dit klinkt mooi. Ben inmiddels erg nieuwsgierig. Ik verwacht KOL en RHCP wel op het affiche (zou er zelf blij mee zijn) maar niet meer als absolute headliners. Als het RW lukt om deze bands als sub (KOL) en coheadliner neer te zetten (RHCP) dan belooft dit inderdaad heel wat.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Kereltje wrote:
Jazebel op eFestivals: “Over een week zal de affiche van RW er meer veelbelovend uitzien dan die van Mad Cool”.

Heb zo’n vermoeden dat ze komende editie de makkelijke oplossingen (KoL, The Killers, RHCP) links gaan laten liggen en met een sterke, veelzijdige headlinerset aankomen.

Kijk, dit klinkt mooi. Ben inmiddels erg nieuwsgierig. Ik verwacht KOL en RHCP wel op het affiche (zou er zelf blij mee zijn) maar niet meer als absolute headliners. Als het RW lukt om deze bands als sub (KOL) en coheadliner neer te zetten (RHCP) dan belooft dit inderdaad heel wat.

KoL als subheadliner zie ik nog niet snel gebeuren. In 2017 eisten ze dagafsluiter te zijn na Arcade Fire.

Bij RHCP zit je dan weer met het verhaal dat ze gewoonlijk korte tours doen, en de festivals in juli daardoor uit de boot zouden vallen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.682
2.336
Joslittel wrote:

Kereltje wrote:
Jazebel op eFestivals: “Over een week zal de affiche van RW er meer veelbelovend uitzien dan die van Mad Cool”.

Heb zo’n vermoeden dat ze komende editie de makkelijke oplossingen (KoL, The Killers, RHCP) links gaan laten liggen en met een sterke, veelzijdige headlinerset aankomen.


Kijk, dit klinkt mooi. Ben inmiddels erg nieuwsgierig. Ik verwacht KOL en RHCP wel op het affiche (zou er zelf blij mee zijn) maar niet meer als absolute headliners. Als het RW lukt om deze bands als sub (KOL) en coheadliner neer te zetten (RHCP) dan belooft dit inderdaad heel wat.

KoL als subheadliner zie ik nog niet snel gebeuren. In 2017 eisten ze dagafsluiter te zijn na Arcade Fire.

Naar het schijnt stond oorspronkelijk nochtans Arcade Fire als afsluiter gepland, maar hebben zij zelf gevraagd om een vroeger slot omdat ze op tijd ( voor middernacht) door moesten, waardoor KoL dagafsluiter werd. Maar KOL als sub zie ik ook niet gebeuren hoor.
 

ptjaeckx

Playlistbediener
2 jan 2018
10
0
Kereltje wrote:

Joslittel wrote:

Kereltje wrote:
Jazebel op eFestivals: “Over een week zal de affiche van RW er meer veelbelovend uitzien dan die van Mad Cool”.

Heb zo’n vermoeden dat ze komende editie de makkelijke oplossingen (KoL, The Killers, RHCP) links gaan laten liggen en met een sterke, veelzijdige headlinerset aankomen.


Kijk, dit klinkt mooi. Ben inmiddels erg nieuwsgierig. Ik verwacht KOL en RHCP wel op het affiche (zou er zelf blij mee zijn) maar niet meer als absolute headliners. Als het RW lukt om deze bands als sub (KOL) en coheadliner neer te zetten (RHCP) dan belooft dit inderdaad heel wat.


KoL als subheadliner zie ik nog niet snel gebeuren. In 2017 eisten ze dagafsluiter te zijn na Arcade Fire.

Naar het schijnt stond oorspronkelijk nochtans Arcade Fire als afsluiter gepland, maar hebben zij zelf gevraagd om een vroeger slot omdat ze op tijd ( voor middernacht) door moesten, waardoor KoL dagafsluiter werd. Maar KOL als sub zie ik ook niet gebeuren hoor.

In 2014 stonden ze toch wel voor Stromae als afsluiter.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.183
3.004
Ken19 hint: "Levitate" Eerste waar ik aan dacht was de gelijknamige single van Twenty One Pilots
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
3x levitate nu, is Kendrick Lamar wrs. Persoonlijk ontgoocheld met dat als 1e naam, kon me echt niet overtuigen op sziget. maar er komt nog veel meer dus geen probleem
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken