Hey, ik ben al een tijdje niet actief geweest op dit forum, maar goed, ook hier mijn lijstje dan maar.
Ik ben in 2014 en 2019 naar RW geweest, waarvan 2014 ook mijn eerste festival was (dat er nog maar velen mogen volgen)
Pearl Jam (2014): Misschien nog wel steeds het beste concert wat ik live heb gezien. Wat zijn die live goed en dan ging Nederland ook nog door naar de volgende ronde op het WK tijdens het concert. Shame on de mensen die voetbal zijn gaan kijken tijdens dit concert
Stromae (2014): Wat een ras entertainer, wij stonden eigenlijk per ongeluk helemaal van voren, omdat vrienden ook naar KoL en Franz Ferdinand wouden, maar wat een show
Parov Stellar (2014): Eigenlijk per ongeluk in de Klub C beland en vooraf niet echt bekend met de muziek, maar wat een feest. Ook perfect voor in de tent
Robert Plant (2014): Wat valt er over te zeggen, het is gewoon een baas met baze muziek
The Black Keys (2014): Het 'voorprogramma' van Pearl Jam, persoonlijk vind ik deze muziek gewoon al heel erg tof, dus dat helpt natuurlijk heel erg en wij stonden helemaal van voren, wat ook ten goede van de sfeer kwam
Royal Blood (2017): Wat een geluid weten die gasten te maken met z'n 2en!
Linkin Park (2017): Ook weer een persoonlijk favorietje en ik blij dat ik ze een keer live heb kunnen zien
SOAD (2017): Luister ik de muziek veel? Nee. Was ik vooraf enthousiast? Niet bepaald, maar dit was misschien wel de beste show van 2017. Wat een energie en (positieve) gekkigheid.
Foo Fighters (2017): Sommige mensen vinden de show geweldig, sommige mensen vinden het saai en langdradig, maar mij kan je altijd wel blij maken met een Foo Fighters show, vorig jaar ook op Sziget weer gezien, zelfde idee, zelfde hits en nog steeds blijf ik het geweldig vinden
Rag'N'Bone man (2017): Leuke gast, geweldige stem!
Dan nog een vraagje.... Aangezien ik niet actief ben geweest op dit forum... Heeft iemand er zicht op wanneer de eerste namen voor RW 2020 bekend worden gemaakt? Want het lijkt er op dat het weer rock werchter wordt voor mij dit jaar, na het misgrijpen van Glastonbury tickets