Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.000
259
mattman wrote:
Kendrick Lamar op BBK Bilbao, 4 dagen na RW!

Ook Pet Shop Boys btw, zou een toffe Barn headliner zijn. Ook Caribou, Supergrass, Four Tet, Whitney, The Rapture en Tinariwen door bitte. Al zullen er sommigen daarvan wel op Dour verschijnen…

Pet Shop Boys, die kunnen ze op elk festival in België kwijt. En dat zal ook wel gebeuren vermoed ik.
Typische band voor Lokeren.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.000
259
Soit, hij heeft toen wat crew de weide opgestuurd op zoek naar vrouwen die met hem backstage feestje wilde bouwen. Memorabel momentje.
klopt, Zijn toen in de perstent ook gepasseerd :-D
Enkel dat, de Foo's hun lichten in de vorm van FF en met het optreden van hof van commerce zijn mijn herinneringen aan editie 2005... Ni goe dus :)
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Aankondiging Roskilde (in hetzelfde weekend als RW) met o.a. Tyler, the Creator, TLC, Cate le Bon, Alex Cameron, Cage The Elephant en AmenRa.

Begin nu toch een klein beetje te hopen op Tyler, the Creator op een mooie Barn-positie! (Misschien wel op een dagje met Kendrick?) Ook Cate le Bon is altijd welkom!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Wanneer begint de voorverkoop normaal?

RW 2019
Start kaartverkoop: 26 oktober 2018

RW 2018
Start kaartverkoop: 25 november 2017

RW 2017
Start kaartverkoop: 19 november 2016

RW 2016
Start kaartverkoop: 5 december 2015

RW 2015
Start kaartverkoop: 29 november 2014
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.872
8.489
Tyler, The Creator zie ik wel als kanshebber nu, dankzij Roskilde. 2 jaar geleden nog op Dour, dus daar zal hij waarschijnlijk niet staan. Op één na laatste in de Barn?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Aankondiging Roskilde (in hetzelfde weekend als RW) met o.a. Tyler, the Creator, TLC, Cate le Bon, Alex Cameron, Cage The Elephant en AmenRa.

Begin nu toch een klein beetje te hopen op Tyler, the Creator op een mooie Barn-positie! (Misschien wel op een dagje met Kendrick?) Ook Cate le Bon is altijd welkom!

Oh ja, Tyler please!!! Cate Le Bon inderdaad ook welkom (was zeer sterk op Sonic City) en Alex Cameron mag ook doorkomen nu we toch bezig zijn :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
sectial wrote:
Wanneer begint de voorverkoop normaal?

RW 2019
Start kaartverkoop: 26 oktober 2018

RW 2018
Start kaartverkoop: 25 november 2017

RW 2017
Start kaartverkoop: 19 november 2016

RW 2016
Start kaartverkoop: 5 december 2015


RW 2015
Start kaartverkoop: 29 november 2014
zo iets dan?
al was 5 december in 2015 een zaterdag?
 

sectial

Playlistbediener
26 jan 2017
22
1
Ja is dus inderdaad later dan normaal... Wil kaartjes voor Kerst kopen maar dat moet wel lukken dan :)

Thanks voor het even op te zoeken!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.872
8.489
In 2017 speelde SOAD de wei plat, klopt.
Maar was puur door de nostalgie en dat het kei lang geleden was.
Ik twijfel aan een 2de maal hetzelfde (want er is niets nieuw)

Inderdaad. Als die er nog eens staan, spelen die toch letterlijk dezelfde show? Of komen die mannen (eindelijk) met nieuw werk?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
jimmywe wrote:
Soit, hij heeft toen wat crew de weide opgestuurd op zoek naar vrouwen die met hem backstage feestje wilde bouwen. Memorabel momentje.

klopt, Zijn toen in de perstent ook gepasseerd
1f600.svg

Enkel dat, de Foo’s hun lichten in de vorm van FF en met het optreden van hof van commerce zijn mijn herinneringen aan editie 2005… Ni goe dus
1f642.svg

Heb dat jaar wel mijn beste Werchter show ooit gezien. Nine Inch Nails op de main stage voor Rammstein. Dat was KO. Waanzinnig. Openen met The Frail, The Wretched. Uurtje een waanzinnig tempo, Trent in topvorm, weide muisstil bij Hurt.
Was toen een overlap met een ziek Interpol (bassist ging om de zoveel nummers kotsen naast het podium, geen bissen gespeeld) in de marquee. Nooit spijt gehad van keuze NIN.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
Tyler, The Creator zie ik wel als kanshebber nu, dankzij Roskilde. 2 jaar geleden nog op Dour, dus daar zal hij waarschijnlijk niet staan. Op één na laatste in de Barn?

Tyler is meer de perfecte KluB C head vind ik. Ze zullen er wel alles aan doen om hem te halen vermoed ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Hopen dat ze Post Malone dan ook nog op een subspot naar Werchter weten te halen op de Kendrick dag.
Kendrick, Post Malone, Tyler the Creator is voor mij genoeg voor sowieso een dagticket.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
ChiquitaChaser wrote:
In 2017 speelde SOAD de wei plat, klopt.
Maar was puur door de nostalgie en dat het kei lang geleden was.
Ik twijfel aan een 2de maal hetzelfde (want er is niets nieuw)

Inderdaad. Als die er nog eens staan, spelen die toch letterlijk dezelfde show? Of komen die mannen (eindelijk) met nieuw werk?

Er komen geen soad albums meer. Serj en Darian komen creatief niet meer overeen en dus hebben ze beslist van geen werk meer te maken als de band er niet volledig meer achter staat. Heel kleine kans dat er nog iets nieuws komt dus.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Eventjes neerschrijven wat ik al jaren denk: wat zou Massive Attack een geniale Barnheadliner zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Kereltje wrote:
Eventjes neerschrijven wat ik al jaren denk: wat zou Massive Attack een geniale Barnheadliner zijn.

Zou inderdaad prachtig zijn! Hebben zij al tourdata in Europa dat je weet?

Geen officiële data tot dusver. Maar zouden volgens iemand op eFestivals Primavera headlinen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.137
1.161
warriorandweirdo wrote:

Kereltje wrote:
Eventjes neerschrijven wat ik al jaren denk: wat zou Massive Attack een geniale Barnheadliner zijn.


Zou inderdaad prachtig zijn! Hebben zij al tourdata in Europa dat je weet?

Geen officiële data tot dusver. Maar zouden volgens iemand op eFestivals Primavera headlinen.

Ah zo. Goed nieuws... maar... zouden ze überhaupt wel in The Barn willen staan? Dat betwijfel ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken