Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Zeer content met pearl Jam! pixies zouden samen met hun touren, zou al een heel mooie sub zijn.
Verder hoop ik op het perfecte rock trio Pearl Jam - Red Hot Chili Peppers - Foo Fighters.

Denk dat de kans op RHCP niet klein is. Heb hier al paar keer gelezen dat ze maar 2 weken in Europa zijn maar dan zou het sporpaleis ze toch al aangekondigd hebben in die periode? tenzij ze terug komen. Let's Hope So!

Do Pixies - Pearl Jam - Tame Impala
vr Red Hot Chilli Peppers - Kendrick Lamar
za Foals - Foo Fighters
zo My Chemical Romance - System Of A Down - The Strokes

Ik denk dat we met Kendrick Lamar en Twenty One Pilots erbij nu wel 3/8 headliners zeker weten.
Verwacht eigenlijk ook Tame Impala, Red Hot Chili Peppers en The Strokes. Dan hebben we eigenlijk 6/8 namen.

De andere twee dan maar uit het rijtje Rage Against The Machine, Foo Fighters, Kings Of Leon, Volbeat, Bruce Springsteen, Foals? Of nog iets anders?

Ken zei "dezelfde strategie als 2010". Met andere woorden: elke dag een headliner tot aan de ticketverkoop.

Verwacht ook zeker FF deze week. Gaan samen met PJ de verkoop op gang moeten trekken. En dan 21 Pilots en Kendrick.

Foo fighters, Pearl Jam, Kendrik, 21Pilots, RHCP, ...
Klinkt allemaal niet slecht :-)

Hoop gewoon nog op Faith no more en/of incubus.

Zeer content met pearl Jam! pixies zouden samen met hun touren, zou al een heel mooie sub zijn.
Verder hoop ik op het perfecte rock trio Pearl Jam – Red Hot Chili Peppers – Foo Fighters.

Denk dat de kans op RHCP niet klein is. Heb hier al paar keer gelezen dat ze maar 2 weken in Europa zijn maar dan zou het sporpaleis ze toch al aangekondigd hebben in die periode? tenzij ze terug komen. Let’s Hope So!

Do Pixies – Pearl Jam – Tame Impala
vr Red Hot Chilli Peppers – Kendrick Lamar
za Foals – Foo Fighters
zo My Chemical Romance – System Of A Down – The Strokes

Pearl Jam heeft geloof ik niet een vast voorprogramma deze tour. Idles in Duitsland en White Reaper in de ziggo en Oostenrijk.

Fonske122 wrote:
Verder hoop ik op het perfecte rock trio Pearl Jam – Red Hot Chili Peppers – Foo Fighters.

Denk dat de kans op RHCP niet klein is. Heb hier al paar keer gelezen dat ze maar 2 weken in Europa zijn maar dan zou het sporpaleis ze toch al aangekondigd hebben in die periode? tenzij ze terug komen. Let’s Hope So!

Do Pixies – Pearl Jam – Tame Impala
vr Red Hot Chilli Peppers – Kendrick Lamar
za Foals – Foo Fighters
zo My Chemical Romance – System Of A Down – The Strokes

Pearl Jam heeft geloof ik niet een vast voorprogramma deze tour. Idles in Duitsland en White Reaper in de ziggo.

Radio 2 bericht dat Idles, Pixies en White Reaper in wisselende samenstelling met Pearl Jam mee touren. Dus kans op alle 3 voor Werchter lijkt me.

https://www.nporadio2.nl/nieuws/26770/pearl-jam-geeft-nederlandse-show-in-2020

Trouwens, om het Belgisch te houden...
Het zou mij verwonderen dat BRUTUS niet op Werchter zou staan.

Spelen op MadCool, Hurricane& Southside EN genomineerd voor een MIA...
Echt chapeau bezig die gasten (en vrouw)

Ik snap toch eigelijk niet dat mense foals als sub zien...keb die ooit op pukkelpop geziem rond 17u en my number was toen enorme hit....

Pixies wordt gewoon sub hoor. Houd er rekening mee dat Eddie Vedder niet voor anderhalf uur zijn barbecue onderbreekt...

Pearl Jam dus. En zouden ze dan ook nog RHCP hebben? In dat geval had ik het logischer gevonden namelijk om één van deze twee antieke bands op Boutique te zetten en Billie Eilish als headliner te nemen voor RW zelf. Heb je alvast wat meer variatie.

Pearl Jam dus. En zouden ze dan ook nog RHCP hebben? In dat geval had ik het logischer gevonden namelijk om één van deze twee antieke bands op Boutique te zetten en Billie Eilish als headliner te nemen voor RW zelf. Heb je alvast wat meer variatie.

Soms heb je daar niet in te kiezen

Variatie is niet alles hoor...

En die zal er sowieso wel komen, ook zonder Eilish.

om één van deze twee antieke bands

Jaren '90 bands die nog volop nieuw materiaal uitbrengen antiek noemen... Het moet hier niet gekker worden!
Het is natuurlijk veel beter voor een festival als Werchter om hun affiche vol te zetten met eendagsvliegen (als we dan toch in termen van overdrijving spreken)
waar 5 jaar later niemand nog naar luistert en die nooit in eindejaars-toplijsten zullen verschijnen. :roll:

Haart Europese tour start pas op 9 juli + nog niet headlinerwaardig op Rock Werchter i.m.o (ook al staat ze wel als co-head op andere festivals). Intussen ook verplaatst wegens tegenvallende ticketverkoop naar Sportpaleis. Boutique is Taylor Swift..

Toppie, heel mooie opener en nu al een betere donderdag dan dit jaar.

Benieuwd naar de overige aankondiging deze week, die Kendrick wil ik dan wel aanvaarden en zet er dan 21 Pilots maar voor, staat dat tenminste op 1 dag.

Inderdaad, laat die Eilish maar in dat sportpaleis.
Bieber toestanden dat.

Black Lies wrote:

Haart Europese tour start pas op 9 juli + nog niet headlinerwaardig op Rock Werchter i.m.o (ook al staat ze wel als co-head op andere festivals). Intussen ook verplaatst wegens tegenvallende ticketverkoop naar Sportpaleis. Boutique is Taylor Swift..

Taylor Swift ook nog eens ja. Die past beter dan Pink imo.

Bieber toestanden dat.

Hoe je het ook draait of keert, en of je het nu leuk vind of niet, is Billie Eilish een grote naam die redelijk hoog op een affiche van majors zal komen te staan op middellange termijn.

Joe wrote:
Bieber toestanden dat.

Hoe je het ook draait of keert, en of je het nu leuk vind of niet, is Billie Eilish een grote naam die redelijk hoog op een affiche van majors zal komen te staan op middellange termijn.
Daarom dat ze die, na een maand ticketverkoop, perfect kunnen "dumpen" in het Sportpaleis....
Liep voor gene meter diee verkoop

Pixies als sub voor PJ zie ik niet gebeuren. Laatste jaren was de donderdagsub steeds een act van het kaliber Sportpaleis.

Dan zie ik eerder Idles en/of White Reaper meekomen als package deal (die eerste sowieso), en Pixies als Barnheadliner op een andere dag. Of Tame Impala/dance act na PJ, en Pixies als Barnheadliner zonder clash.

Users who are viewing this thread