Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

pigital wrote:

Joe wrote:
Inderdaad, laat die Eilish maar in dat sportpaleis.
Bieber toestanden dat.

Hoe je het ook draait of keert, en of je het nu leuk vind of niet, is Billie Eilish een grote naam die redelijk hoog op een affiche van majors zal komen te staan op middellange termijn.

Daarom dat ze die, na een maand ticketverkoop, perfect kunnen “dumpen” in het Sportpaleis….
Liep voor gene meter diee verkoop

Ik leg hierbij dan ook nog eens de nadruk op middellange termijn ;-)

ChiquitaChaser wrote:

pigital wrote:

Joe wrote:
Bieber toestanden dat.

Hoe je het ook draait of keert, en of je het nu leuk vind of niet, is Billie Eilish een grote naam die redelijk hoog op een affiche van majors zal komen te staan op middellange termijn.

Daarom dat ze die, na een maand ticketverkoop, perfect kunnen “dumpen” in het Sportpaleis….
Liep voor gene meter diee verkoop

Ik leg hierbij dan ook nog eens de nadruk op middellange termijn ?
Ik geloof er alleszins niet in.
Op middellange termijn maakt die geen muziek meer vrees ik...

Pearl Jam dus. En zouden ze dan ook nog RHCP hebben? In dat geval had ik het logischer gevonden namelijk om één van deze twee antieke bands op Boutique te zetten en Billie Eilish als headliner te nemen voor RW zelf. Heb je alvast wat meer variatie.

Als je echt iets hebt à la Pearl jam, RHCP, Kendrick, Twenty One Pilots, Tame Impala en pakweg nog een SOAD of Volbeat ofzo dan heb je de meest gevarieerder bovenkaart in jaren denk ik.

Do: Twenty One Pilots - Pearl Jam
Vrij: Tame Impala - Kendrick Lamar
Za: The Black Keys - The Strokes
Zon: RHCP - Rage Against The Machine

Joe wrote:
Bieber toestanden dat.

Kan goed zijn, kan ook zijn dat je er binnen 3 jaar niets meer van hoort.

Zulke acts hoeven voor mij in ieder geval niet op Werchter te staan.

pigital wrote:

Joe wrote:
Bieber toestanden dat.

Waarom niet , Joe?

Pearl Jam mooie eerste naam. Wel wat snel na 2018, maar goed. Ik vrees inderdaad alleen dat we Kendrick Lamar en 21 Pilots er nog bij krijgen. 2 acts waar ik met een grote boog om heen zal lopen. Hopelijk zetten ze daar in de Barn mooie namen tegenover als Thom Yorke, Beck, dEUS of Massive Attack om maar wat voorbeelden te noemen. Net zoals ze dit dit jaar met P!nk hebben gedaan, door er Elbow tegenover te zetten.

Billie Eilish had ik persoonlijk ook een veel leukere headliner gevonden maar een avondje Pearl Jam is ook niet mis. Beide vette acts.

En laat ze alsjeblieft Thom Yorke niet tegenover Kendrick zetten zeg.... dat wordt dan echt een keuzedilemma! Hou die maar mooi ver van elkaar weg in de timetable. :wink:

Do: Twenty One Pilots – Pearl Jam
Vrij: Tame Impala – Kendrick Lamar
Za: The Black Keys – The Strokes
Zon: RHCP – Rage Against The Machine

Twenty one pilots kunnen niet donderdag

Verder ook nog wat leeswerk nodig denk ik :-)

Do: Twenty One Pilots – Pearl Jam
Vrij: Tame Impala – Kendrick Lamar
Za: The Black Keys – The Strokes
Zon: RHCP – Rage Against The Machine

Top kan niet donderdag.
Black keys, je hebt wat info gemist.

Joe wrote:

pigital wrote:

Joe wrote:
Bieber toestanden dat.

Waarom niet , Joe?
Omdat ik niets van die muziek moet hebben en ze gegarandeerd een veel te hoge spot in zal nemen.
Maar uiteraard spreek ik voor mezelf en zijn er in het verleden nog artiesten op Werchter geweest die van mij gerust mochten weg blijven.

Als het systeem van 2010 toegepast wordt, is mijn gok zoiets:

maandag: Pearl Jam
dinsdag: Kendrick Lamar
woensdag: Volbeat
donderdag: Twenty One Pilots
vrijdag: Foo Fighters

ik denk ook dat volbeat er weldra zal aan komen, hoor terug opmerkelijk veel meer volbeat op studio brussel, de single last day under the sun hebben ze daar nu blijkbaar ontdekt in de plaats van constant leviathan te draaien. Het ligt er gewoon vingerdik op.

Users who are viewing this thread