Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Maar zoals velen hier al hebben gezegd, bevestigt het Parool het ook even, dat het visuele en het show aspect de reden zijn voor de ‘indrukwekkendste popshow’.

Had vooral te maken met die galmbak van een ArenA natuurlijk. Zoals de NRC en AD recensies dat ook zeggen. Een muziekshow in de ArenA kun je alleen op show beoordelen want muziek kun je niet verstaan of amper horen.

Op Werchter heb je straks een zowel muzikaal als visueel spektakel. Een topshow dus.

Dit word dé headlinershow van Werchter 2019.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
OOR:
Naast een salvo aan hits, heeft P!nk er namelijk alles aan gedaan om een spektakel te leveren dat een lust voor zowel het oor als het oog is.

https://oor.nl/concerten/visueel-spektakel-geeft-show-pnk-vleugels/
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Als ik de recensies allemaal lees over P!nk’s show dan weet ik wel waar ik dan sta... helemaal vooraan bij Elbow. Was al de bedoeling trouwens. Ik heb niet veel met cirque du soleil. Maar het zal vast een spetterende show worden voor de liefhebbers.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
jarne wrote:


Op de site van Boutique staat wel al een kaartje van het terrein toen waar ook de apero op te zien is. Hoewel het mogelijk is dat ze die nog verpaatsen lijkt mij dit wel straf
1f642.svg
vraag me wel af waar ‘the Brewery’ dit jaar dan zou staan

Plattegrond van vorig jaar, zal dit jaar veelal hetzelfde zijn:
https://i2.wp.com/www.99festivals.com/wp-content/uploads/2018/07/Map-RW.jpg?ssl=1

Brewery -> North West Walls zoals vorig jaar
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.248
10.720
Trouwens,
Nieuwe middentoog + mix is wel iets te groot uitgevallen dit jaar.
Extra “beperkt zicht” dit jaar….

Hadden ze ruimte nodig voor de circusdirecteur van P!nk en de leeuwentemmer?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.191
4.345

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.191
4.345
En dit jaar weer twee Apero’s:

https://twitter.com/rockwerchter/status/1140680623264321536?s=21
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Okee even een korte review van Pink gisterenavond, ik zal het proberen objectief te houden maar dat zal niet altijd lukken aangezien algemeen bekend is dat ik groot fan ben :p.

Eerst KidCutUp, niet zo veel aan om eerlijk te zijn. Mixte nummers af en toe wat raar of niet soepel en nul eigen werk. T is maar goed dat hij maar 1 set krijgt op Werchter en niet 3 zoals gisteren. Een bandje met meezingers draaien was leuker geweest aangezien de meezingers die er tussen zaten vaak ook snel weer werden afgekapt.

Dan Bang Bang Romeo, deed t voor zo'n klein bandje in zo'n moeilijk grote zaal als de arena zeker niet slecht! Goeie stem en best leuke nummers, voor werchter zeker niet erg om mee te pakken met een drankje in de hand, genietend van de middagzon.

Vance Joy verzoop een klein beetje in deze grote zaal, maar hij zong zuiver en z'n nummers zijn aardig. Leuk om een keer gezien te hebben maar zal op werchter andere dingen gaan opzoeken.

Dan natuurlijk Pink zelf! Manmanman wat een show! De reviews liegen niet, het was echt een spektakel in de meest positieve zin van het woord! Ben het niet helemaal eens met de review die zei dat zo het voornamelijk van het spektakel moet hebben. Naar mijn mening is het spektakel om het belangrijkste deel heen gebouwd en dat is haar stem. Wat ze ook doet, vliegen, dansen of alleen zitten op een stoeltje/stilstaan en zingen (en ze doet dat allemaal tijdens haar show), het is loepzuiver, heb werkelijkwaar geen valse noot gehoord. Persoonlijk hoogtepuntje was 90 Days met gastoptreden van Wrabel (check die boy, hij is geweldig), ik huil zelden bij concerten maar kon me hier niet inhouden, wat een emotie in dat nummer! Heb ook begrepen dat hij de hele europese tour van Pink mee gaat dus ben benieuwd of hij ook op Werchter verschijnt! Letterlijk het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat het geluid matig was. Maar dat het een galmbak is, is natuurlijk algemeen bekend over de arena, dus daar hebben we op Werchter geen last van gelukkig!

Ohja voor degene die laatst vroeg of het een BT tour zou worden of een H2BH tour, t was uiteindelijk wel meer BT, maar ook 4 nummers van H2BH, Hustle, Walk Me Home (acoustisch), 90 Days en Can We Pretend.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.191
4.345
Uit de recensie van het Parool over P!nk:
“Een ongekend spektakelstuk dat het einde betekende van een hartverwarmende avond. Eentje ook die als afsluiter van Pinkpop wél alle generaties had kunnen verbinden.“

Begin in ieder geval al weer echt zin te krijgen in Werchter!
 

nopepsiplease

Nieuw lid
18 jun 2019
3
0
Dit wordt mijn eerste jaar Werchter. Ik zal wrs een van de weinigen zijn die heel erg enthousiast wordt van zowel Tool als Pink (hoewel ik laatste meer als een guilty pleasure zie). Gisteren de op MP gescoorde tent opgezet en gecontroleerd op waterdichtheid (die weersvoorspellingen mogen beter). De weekendtas is half gevuld. Nog ruim een week en dan is het zover :)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
904
316
Je kan inderdaad niet te vroeg beginnen met inpakken. De kans dat je dan wat vergeet is kleiner.

De weersvoorspellingen zijn vooralsnog goed, misschien zelfs iets te warm:
https://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Werchter/4054161
 

Speedy Wunderground

Playlistbediener
21 mei 2019
11
0
Na alle goede recensies gelezen te hebben over P!NK heb ik de playlist This is: P!iNK op spotify geluisterd. Want wilde het echt een eerlijke kans geven. Maar het kan me toch echt niet bekoren, niet mijn muziek.
Ik ga daarom toch maar naar Elbow en dan het laatste half uurtje P!iNK meepakken denk ik. De beste nummer komen vaak toch op het einde :)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Terwijl het KMI (Belgische weerdienst) temperaturen rond de 20-21 geeft
Maar beide modellen geven wel weinig tot geen regen (dat is al positief :) )
 

dontletgo

Playlistbediener
18 jun 2019
18
5
Vraagje. Tickets voor Rock Werchter via ticketmaster/goformusic, enkel mogelijk om te betalen met een creditcard? Of kan een overschrijving ook?
 

Jitse

Playlistbediener
28 okt 2015
12
0
Vraagje. Tickets voor Rock Werchter via ticketmaster/goformusic, enkel mogelijk om te betalen met een creditcard? Of kan een overschrijving ook?

Kan beide. Je kan ook gewoon kiezen voor IDeal.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
855
791
dontletgo wrote:
Vraagje. Tickets voor Rock Werchter via ticketmaster/goformusic, enkel mogelijk om te betalen met een creditcard? Of kan een overschrijving ook?

Kan beide. Je kan ook gewoon kiezen voor IDeal.

of via ticketswap, zijn al vaak goedkoper dan Werchter zelf
overigens ken ik iemand die 2 combitickets er op heeft staan
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
904
316
En voor de zekerheid: drank- en eetbonnen zijn nog via de officiële weg te krijgen tot en met aanstaande zondag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken