Okee even een korte review van Pink gisterenavond, ik zal het proberen objectief te houden maar dat zal niet altijd lukken aangezien algemeen bekend is dat ik groot fan ben
.
Eerst KidCutUp, niet zo veel aan om eerlijk te zijn. Mixte nummers af en toe wat raar of niet soepel en nul eigen werk. T is maar goed dat hij maar 1 set krijgt op Werchter en niet 3 zoals gisteren. Een bandje met meezingers draaien was leuker geweest aangezien de meezingers die er tussen zaten vaak ook snel weer werden afgekapt.
Dan Bang Bang Romeo, deed t voor zo'n klein bandje in zo'n moeilijk grote zaal als de arena zeker niet slecht! Goeie stem en best leuke nummers, voor werchter zeker niet erg om mee te pakken met een drankje in de hand, genietend van de middagzon.
Vance Joy verzoop een klein beetje in deze grote zaal, maar hij zong zuiver en z'n nummers zijn aardig. Leuk om een keer gezien te hebben maar zal op werchter andere dingen gaan opzoeken.
Dan natuurlijk Pink zelf! Manmanman wat een show! De reviews liegen niet, het was echt een spektakel in de meest positieve zin van het woord! Ben het niet helemaal eens met de review die zei dat zo het voornamelijk van het spektakel moet hebben. Naar mijn mening is het spektakel om het belangrijkste deel heen gebouwd en dat is haar stem. Wat ze ook doet, vliegen, dansen of alleen zitten op een stoeltje/stilstaan en zingen (en ze doet dat allemaal tijdens haar show), het is loepzuiver, heb werkelijkwaar geen valse noot gehoord. Persoonlijk hoogtepuntje was 90 Days met gastoptreden van Wrabel (check die boy, hij is geweldig), ik huil zelden bij concerten maar kon me hier niet inhouden, wat een emotie in dat nummer! Heb ook begrepen dat hij de hele europese tour van Pink mee gaat dus ben benieuwd of hij ook op Werchter verschijnt! Letterlijk het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat het geluid matig was. Maar dat het een galmbak is, is natuurlijk algemeen bekend over de arena, dus daar hebben we op Werchter geen last van gelukkig!
Ohja voor degene die laatst vroeg of het een BT tour zou worden of een H2BH tour, t was uiteindelijk wel meer BT, maar ook 4 nummers van H2BH, Hustle, Walk Me Home (acoustisch), 90 Days en Can We Pretend.