Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Die arrogantie zie je vaak bij festivals vind ik.

Lowlands heeft ook een tijdje die arrogantie gehad toen ze snel uitverkochten. Toen de verkoop daarna wat minder ging, toen werden ze ook plots waar vriendelijker.

Best Kept Secret was in de jaren ook super tof en persoonlijk op social media. Daar is ook weinig meer van te zien. Toch jammer, want ik ben oprecht van mening dat een goede persoonlijke service je ook een vertrouwd gevoel kan geven bij een festival.

Ik heb vorig jaar nog ruzie gehad met een chick van Livecrowd op Pinkpop. Die heeft letterlijk heel Landgraaf doorgestuurd voor de opstap plaats van de pendel bus van onze parkeerplaats. 4x verkeerde informatie gekregen, en op een gegeven moment werd je zelf genegeerd. Dat heeft er echt aan bijgedragen dat ik dit jaar voor het eerst sinds 2011 niet naar Pinkpop wil. Meestal ging ik ieder jaar wel minimaal 1 dag.

Over Lowlands en Pinkpop kan ik niet oordelen, maar bij BKS heb ik toch een heel andere ervaring. Ik heb geen problemen met de service en zie ze elk jaar een beter festival neerzetten met een sterkere en meer doordachte programmatie. De THREE is misschien sinds een paar jaar terug qua inkleding een minder leuke tent en het "vraagteken" van vorig jaar was ook een kleine teleurstelling, maar dat zijn maar details. Vooral aangezien dit jaar de line-up nog maar eens overtroffen wordt in breedte en kwaliteit, er nieuwe podia zijn en bestaande ge-update worden. Zo'n frisse wind kan RW ook dringend gebruiken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
In het begin jaren kon je ze echt alles vragen, kreeg je gelijk antwoord. Dat is nu niet meer. Ook reageren ze nooit echt op het verwijderen van de oude "extra" ingang bij stage Two. Daar zouden ze ook heel veel mensen blij mee maken.

En idd de "vraagteken" was ook erg slecht kwa communicatie.

Anyway... ROCK WERCHTER.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Zo, het is weer vrijdag. Nieuwe namen om 16u?
Er missen volgens mij nog namen voor de donderdag, en wellicht komt er nog een mooie sub- of coheadliner voor de zondag?

Oh wacht...
 

deev

Playlistbediener
20 jan 2018
25
0
Zo, het is weer vrijdag. Nieuwe namen om 16u?
Er missen volgens mij nog namen voor de donderdag, en wellicht komt er nog een mooie sub- of coheadliner voor de zondag?

Oh wacht…

Ik was echt al even aan het uitkijken naar 16u toen ik je bericht begon te lezen...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Nog een band waar Werchter naast grijpt: Garbage. Net aangekondigd op 17 juni in de AB. Die hadden RW toch een klein beetje extra pit kunnen geven ...
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Heb toch ook maar even de frustratie van me af geschreven in een mail aan RW. Pech met boekingen kan gebeuren, maar de druppel was voor mij de verklaringen voor de halve dag. Enfin, over de drive in show van pink en de schoolvakantie is hier al genoeg gezegd. Zó fijn dat RW rekening houdt met de verkeersdrukte, echt heel sympathiek om het programma in te korten... Grmbl!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
naar welk email adres sturen jullie die mails? denk dat ik ook wel eentje zal schrijven, er zal maar actie komen als er genoeg reactie komt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Bij deze heb ik ook het contactformulier ingevuld, hopende dat dit toch iets zou uithalen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Zo, het is weer vrijdag. Nieuwe namen om 16u?
Er missen volgens mij nog namen voor de donderdag, en wellicht komt er nog een mooie sub- of coheadliner voor de zondag?

Oh wacht…

Too soon.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.911
Met Pinks dj die altijd speelt zal het programma op the Brewery ook niet kunnen opstarten zeker?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
962
289
Met Pinks dj die altijd speelt zal het programma op the Brewery ook niet kunnen opstarten zeker?

vermoed van niet :( heel wat minder sfeer op de donderdag, wordt een dagje in mineur
 

veteraan

Playlistbediener
30 jan 2018
11
0
Ik heb een paar dagen geleden mijn klachten over die vreselijke donderdag en de misleiding van de organisatie al geuit via een contactformulier...kreeg exact het zelfde niets zeggende antwoord als andere mensen op dit forum. We hoeven niks meer te verwachten van hun kant. Ik ga in ieder geval volgend jaar niet meer en dat na 20 jaar trouw bezoek
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Ik heb een paar dagen geleden mijn klachten over die vreselijke donderdag en de misleiding van de organisatie al geuit via een contactformulier…kreeg exact het zelfde niets zeggende antwoord als andere mensen op dit forum. We hoeven niks meer te verwachten van hun kant. Ik ga in ieder geval volgend jaar niet meer en dat na 20 jaar trouw bezoek
vooropgesteld baal ik ook van de donderdag en en mindere line-up dan ik hoopte. Maar als je 20 jaar een tevreden bezoeker bent geweest en nu er een minder jaar tussen zit en dan gaat schrijven dat je volgend jaar niet meer komt, mag ik dat raar vinden?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Gisterenavond heb ik het met maten over Werchter gehad, de meesten hadden het nog niet eens door dat de donderdag een halve dag is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
Gisterenavond heb ik het met maten over Werchter gehad, de meesten hadden het nog niet eens door dat de donderdag een halve dag is.

Denk dat dat bij velen ook pas zal doorsijpelen als de timetable er is...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik denk dat het grote publiek ook misschien wat overschat wordt. We hebben het vaak over dit type bezoekers in het Pinkpoptopic, maar op RW vind je eveneens duizenden mensen die sowieso gaan uit traditie, of die een combi kopen voor 8 goede acts en "de sfeer".

Die mensen zijn meer bezig met de prijs van een drankbon dan met de ratio leuke acts/toegangsprijs. Laat staan dat ze kwade mails naar de organisatie sturen omdat ze de donderdag 2-3 acts minder gaan kunnen zien.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
en laten we eerlijk zijn.
hoeveel van de bezoeker zijn al voor 14 u op het terrein op donderdag?

geen slope, jammer.
later beginnen , jammer
enkel het feit dat t hoofdpodium zeeer mager bezet is vind ik wel een punt van aandacht
maar iedereen zal op die donderdag een prima route kunnen uitstippelen als t blokkenschema er is.

dus geef werchter een keer credit en zeur niet zo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken