Die arrogantie zie je vaak bij festivals vind ik.
Lowlands heeft ook een tijdje die arrogantie gehad toen ze snel uitverkochten. Toen de verkoop daarna wat minder ging, toen werden ze ook plots waar vriendelijker.
Best Kept Secret was in de jaren ook super tof en persoonlijk op social media. Daar is ook weinig meer van te zien. Toch jammer, want ik ben oprecht van mening dat een goede persoonlijke service je ook een vertrouwd gevoel kan geven bij een festival.
Ik heb vorig jaar nog ruzie gehad met een chick van Livecrowd op Pinkpop. Die heeft letterlijk heel Landgraaf doorgestuurd voor de opstap plaats van de pendel bus van onze parkeerplaats. 4x verkeerde informatie gekregen, en op een gegeven moment werd je zelf genegeerd. Dat heeft er echt aan bijgedragen dat ik dit jaar voor het eerst sinds 2011 niet naar Pinkpop wil. Meestal ging ik ieder jaar wel minimaal 1 dag.
Over Lowlands en Pinkpop kan ik niet oordelen, maar bij BKS heb ik toch een heel andere ervaring. Ik heb geen problemen met de service en zie ze elk jaar een beter festival neerzetten met een sterkere en meer doordachte programmatie. De THREE is misschien sinds een paar jaar terug qua inkleding een minder leuke tent en het "vraagteken" van vorig jaar was ook een kleine teleurstelling, maar dat zijn maar details. Vooral aangezien dit jaar de line-up nog maar eens overtroffen wordt in breedte en kwaliteit, er nieuwe podia zijn en bestaande ge-update worden. Zo'n frisse wind kan RW ook dringend gebruiken.