Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Stel je dat eens voor zeg... komende vrijdag deze namen:
The Strokes (zondag sub voor Muse)
Eddie Vedder (Barn headliner zaterdag)
dEUS (Barn headliner donderdag)
Wolfmother (Main zondag)
Interpol (Barn zondag)
Frank Turner & the Sleeping Souls (Main zondag)
Courtney Barnett (Barn donderdag)
Rolling Blackouts Coastal Fever (Barn zaterdag)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Stel je dat eens voor zeg… komende vrijdag deze namen:
The Strokes (zondag sub voor Muse)
Eddie Vedder (Barn headliner zaterdag)
dEUS (Barn headliner donderdag)
Wolfmother (Main zondag)
Interpol (Barn zondag)
Frank Turner & the Sleeping Souls (Main zondag)
Courtney Barnett (Barn donderdag)
Rolling Blackouts Coastal Fever (Barn zaterdag)

Mis vooral The Raconteurs in dit lijstje, maar verder sterke lijst! Lijkt me echter wel heel erg hoog gegrepen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Stel je dat eens voor zeg… komende vrijdag deze namen:
The Strokes (zondag sub voor Muse)
Eddie Vedder (Barn headliner zaterdag)
dEUS (Barn headliner donderdag)
Wolfmother (Main zondag)
Interpol (Barn zondag)
Frank Turner & the Sleeping Souls (Main zondag)
Courtney Barnett (Barn donderdag)
Rolling Blackouts Coastal Fever (Barn zaterdag)

The Strokes zijn toch veel te duur om als sub te zetten?
Wel mooi lijstje!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Tuurlijk die 2 bovenste zie ik ook niet komen... maar dromen mag. En dan nog als dit lijstje allemaal zou komen zou dit verdeeld worden allemaal wat in het zelfse straatje. Daar moet sowieso wat hiphop of pop ofzo bij zitten ook. Denk wel dat het merendeel er zal staan. Maar die 2 bovenste blijft heel erge wishfull thinking hoor.

Dacht gewoon 'met wat moet Werchter nog komen om mij te overtuigen een combi te kopen' :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Stel je dat eens voor zeg… komende vrijdag deze namen:
The Strokes (zondag sub voor Muse)
Eddie Vedder (Barn headliner zaterdag)
dEUS (Barn headliner donderdag)
Wolfmother (Main zondag)
Interpol (Barn zondag)
Frank Turner & the Sleeping Souls (Main zondag)
Courtney Barnett (Barn donderdag)
Rolling Blackouts Coastal Fever (Barn zaterdag)

Zet Thommy Yorke bovenaan en we have ourselves a go.
 

jackson

Nieuw lid
20 jan 2018
4
0
Zet the raconteurs daar ook maar bij!
Mochten ze beschikbaar zijn, en werchter boekt ze niet door te hoge prijs zou dat toch wel een enorme teleurstellig zijn. Voor en band die, behoudens vergissing, nog nooit op werchter stond en zelden tourt zouden ze toch een extra inspanning mogen doen!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Zet the raconteurs daar ook maar bij!
Mochten ze beschikbaar zijn, en werchter boekt ze niet door te hoge prijs zou dat toch wel een enorme teleurstellig zijn. Voor en band die, behoudens vergissing, nog nooit op werchter stond en zelden tourt zouden ze toch een extra inspanning mogen doen!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=vooSy7tnZ0Q[/video]

+ denk niet dat die nou zoooo duur zijn hoor.
 

jackson

Nieuw lid
20 jan 2018
4
0
jackson wrote:
Zet the raconteurs daar ook maar bij!
Voor en band die, behoudens vergissing, nog nooit op werchter stond

2008
1f642.svg


Mijn excuses, de uitleg over nog nooit op werchter ging over the strokes. Helemaal overgekeken dat ik de naam niet vermeld heb.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Jammer dat ze Skunk Anansie op TW Classic zetten.

Er is nog altijd een waterkans dat Skunk Anansie wel naar beide festivals komt. In 2017 stond Pretenders zowel op TW Classic als in de KluB C van RW. We zullen het snel genoeg weten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Joe wrote:
Jammer dat ze Skunk Anansie op TW Classic zetten.

Er is nog altijd een waterkans dat Skunk Anansie wel naar beide festivals komt. In 2017 stond Pretenders zowel op TW Classic als in de KluB C van RW. We zullen het snel genoeg weten.

Maar ook daar gold de klassieke vuistregel: als een internationale act meerdere Belgische festivals aandoet zal RW altijd de eerste zijn om ze aan te mogen kondigen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
pretparkfan wrote:

Joe wrote:
Jammer dat ze Skunk Anansie op TW Classic zetten.


Er is nog altijd een waterkans dat Skunk Anansie wel naar beide festivals komt. In 2017 stond Pretenders zowel op TW Classic als in de KluB C van RW. We zullen het snel genoeg weten.

Maar ook daar gold de klassieke vuistregel: als een internationale act meerdere Belgische festivals aandoet zal RW altijd de eerste zijn om ze aan te mogen kondigen.

Toch niet . Voor TW Classic werden Pretenders aangekondigd op 13 maart 2017, voor Rock Werchter op 17 maart 2017.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Flogging Molly wordt moeilijk nu, dan moeten ze vier data na mekaar spelen. Maar dat doen ze nog eens in hun tourschema, dus helemaal onmogelijk is het niet. Maar ik verwacht het niet meer.

Wolfmother en ook Limp Bizkit lijken inderdaad voor de hand te liggen voor Rock Werchter met de tourdata die nu voorliggen... Beiden het hoogtepunt achter de rug natuurlijk, maar trekken nog steeds veel volk en zorgen voor de gevraagde gitaren. Parkway Drive ook dikke kans.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Morgen misschien nog eens een woensdagaankondiging zoals halfweg deze maand?

Met bijvoorbeeld The Chemical Brothers of Tame Impala of Editors of Vampire Weekend?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.

Ze zijn niet vrij hoor, integendeel, de vier dagen van Rock Werchter hebben ze al optredens gepland: http://totoofficial.com/events/

Toto schrappen dus.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Kereltje wrote:

pretparkfan wrote:

Joe wrote:
Jammer dat ze Skunk Anansie op TW Classic zetten.


Er is nog altijd een waterkans dat Skunk Anansie wel naar beide festivals komt. In 2017 stond Pretenders zowel op TW Classic als in de KluB C van RW. We zullen het snel genoeg weten.


Maar ook daar gold de klassieke vuistregel: als een internationale act meerdere Belgische festivals aandoet zal RW altijd de eerste zijn om ze aan te mogen kondigen.

Toch niet . Voor TW Classic werden Pretenders aangekondigd op 13 maart 2017, voor Rock Werchter op 17 maart 2017.

My bad, in mijn geheugen was het om een of andere reden omgekeerd...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Flogging Molly wordt moeilijk nu, dan moeten ze vier data na mekaar spelen. Maar dat doen ze nog eens in hun tourschema, dus helemaal onmogelijk is het niet. Maar ik verwacht het niet meer.

Wolfmother en ook Limp Bizkit lijken inderdaad voor de hand te liggen voor Rock Werchter met de tourdata die nu voorliggen… Beiden het hoogtepunt achter de rug natuurlijk, maar trekken nog steeds veel volk en zorgen voor de gevraagde gitaren. Parkway Drive ook dikke kans.

Flogging Molly speelt de donderdag in Finland en de zaterdag & zondag in Duitsland. Niet onmogelijk, maar dan zie ik het niet gebeuren dat die op de vrijdag naar RW komen.

Die dikke kans voor Parkway drive, ik hoop het, maar verwacht het eigenlijk niet. Zijn die niet een beetje te veel metal voor Werchter?
 

nb1998

Playlistbediener
26 mrt 2018
11
7
Everyknight wrote:
Flogging Molly wordt moeilijk nu, dan moeten ze vier data na mekaar spelen. Maar dat doen ze nog eens in hun tourschema, dus helemaal onmogelijk is het niet. Maar ik verwacht het niet meer.

Wolfmother en ook Limp Bizkit lijken inderdaad voor de hand te liggen voor Rock Werchter met de tourdata die nu voorliggen… Beiden het hoogtepunt achter de rug natuurlijk, maar trekken nog steeds veel volk en zorgen voor de gevraagde gitaren. Parkway Drive ook dikke kans.

Flogging Molly speelt de donderdag in Finland en de zaterdag & zondag in Duitsland. Niet onmogelijk, maar dan zie ik het niet gebeuren dat die op de vrijdag naar RW komen.

Die dikke kans voor Parkway drive, ik hoop het, maar verwacht het eigenlijk niet. Zijn die niet een beetje te veel metal voor Werchter?

Zie Parkway drive eerder naar Alcatraz gaan deze zomer, zijn volgens mij inderdaad toch iets te veel metal voor Wercher
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken