Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Streep door Skunk Anansie. Sluiten zich samen met Anouk en John Butler trio aan bij Bon Jovi en John Fogert voor TW Classic.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
All Points east maakt net een hele hoop namen bekend waaronder The Raconteurs, The Strokes,... Denk dat dit het eerste festival is voor The Raconteurs in Europa.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Dus The Strokes zitten begin juli in Europa al? Dan is het vreemd dat Rock Werchter ze niet zou boeken.

The Raconteurs overigens meer dan welkom!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Dus The Strokes zitten begin juli in Europa al? Dan is het vreemd dat Rock Werchter ze niet zou boeken.

The Raconteurs overigens meer dan welkom!

Nee hoor... The Strokes zitten half juli voor meerdere data in Europa.

25 mei in Londen (en een week later alweer terug in NY). Denk dus dat All Points East ze even voor 1 show over en weer laat komen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.905
5.329
TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.

Die horen thuis op Rock Zottegem, niet meer dan dat.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.864
xydroh wrote:
TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.

Die horen thuis op Rock Zottegem, niet meer dan dat.

Ach, dat kan jouw mening zijn, denk niet dat het gemiddelde Werchter publiek er iets op tegen heeft hoor. En ik zelf ook niet moet ik eerlijk zeggen. Prima band voor eind van de middag/begin van de avond op main, herkenbare hits, Steve Lukather is toch wel een soort gitaarheld. Zie het best gebeuren.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.864
Dus vrijdag een pakketje met The Strokes, Toto, The Racounteurs, Wolfmother en Parquet Courts? Pretty please? :-D
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.481
4.812
TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.

Op Graspop?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
North Sea Jazz heeft het gefixt om Janelle Monae, Lauryn Hill, Chance The Rapper en Kamasi Washington op één dag te krijgen.

Chance ook naar Werchter? Zou geweldig zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.905
5.329
xydroh wrote:
TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.

Op Graspop?

Had ze daar graag gezien maar zoals eerder vermeld zijn ze niet beschikbaar op die datums.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Yep erg jammer dat deze powerlady niet op RW zal staan, vond ze in 16 als closer in de Klub erg sterk (en een heel goede reden om FatM over te slaan).

Zag net toerschema (met festivals) Wolfmother 21/23 juni Duitsland, 25-26 juni Nederland, dus RW ergens op zaterdag of zondag, welkome aanvulling lijkt me !!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken