Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Wat me opvalt is dat Tool helemaal geen bio heeft op de website van Rock Werchter. Zouden ze dan toch last-minute zijn toegevoegd? Misschien vanwege het afzeggen van een andere naam voor Werchter ofzo. Er wordt geroepen dat Rammstein niet in België gaat optreden dus dit zou mijns inziens wel in verband kunnen staan met elkaar. Al zie ik de link Rammstein - The Cure dan weer niet zo, maar er kan best in dagen geschoven zijn.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Wat me opvalt is dat Tool helemaal geen bio heeft op de website van Rock Werchter. Zouden ze dan toch last-minute zijn toegevoegd? Misschien vanwege het afzeggen van een andere naam voor Werchter ofzo. Er wordt geroepen dat Rammstein niet in België gaat optreden dus dit zou mijns inziens wel in verband kunnen staan met elkaar. Al zie ik de link Rammstein – The Cure dan weer niet zo, maar er kan best in dagen geschoven zijn.

Dat is te ver door gedacht. Zo’n tekstje kan je met een beetje goede wil met een uurtje klaar hebben. Zal geen indicatie van last minute stress zijn. Anders hadden ze Tool ook gewoon paar dagen later kunnen bekendmaken. Denk gewoon technisch probleempje.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
:cool: kan ook Bon Jovi zijn. Als er iemand vaak een zonnebril op heer dan is Jon het wel. Net aangekondigd voor Ierland begin juli dus is mogelijk.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Met Lynyrd Skynyrd naar GMM is Werchter in principe uitgesloten.

Hebben er eigenlijk wel eens namen in hetzelfde jaar op beide festivals gestaan?

Slayer, onee die stonden dat jaar 2008 niet op Graspop...
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
1f60e.svg
kan ook Bon Jovi zijn. Als er iemand vaak een zonnebril op heer dan is Jon het wel. Net aangekondigd voor Ierland begin juli dus is mogelijk.

Hmm die zie ik dan weer eerder op TW Classic terecht komen... Laatste keer België is ook weer geleden van 2011 (Strand Zeebrugge).
Wauw, stel je voor: Bon Jovi + Fleetwood Mac als grote namen op TW Classic...


 

daanjo

Playlistbediener
1 nov 2017
22
0
Op de line up pagina van Werchter staat Tool links op de vrijdag, normaal gesproken geeft dit aan wie afsluit die dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken