Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

chuckofalltrades

Playlistbediener
16 sep 2018
39
0
Graspop's out with 50 names. Slipknot, Within Temptation, and these: https://www.facebook.com/graspop/photos/a.114580048582162/2435258486514295/?type=3&eid=ARDCc1KsZnpj8xErZmx17NIFZ5GRrp1_eMd4y3IXDpmR2PJEq8gbTp8QaOKwpKTcT83NwiwpQpOQOc_w&__xts__%5B0%5D=68.ARAd5pgiQf8InBNMqVdTFLX5B0s86OYUR1epKvTxmMKpxgmp_C-zHix73siwVzgXH2DK7OrwUTl5_yA_k4u0-6few1Hl-TPk5nwEPeI3Ej-bg5iNdbZ6DQXlYcFFF7MAvl_Duq-TodlEH14S1NW6hr5yg72n1B-D7yG-3uPTY2oSMZUKLjlDLD1Y2zdxB3SkWgpsWV8k1WRctPnJ7awiXZ_wfb0&__tn__=EEHH-R

Woah, Lynyrd Skynyrd, Def Leppard, Halestorm, Whitesnake, Trivium! Looks like my long journey from India's going to be worth it. (Wish there was more prog-metal though, hopefully will come through in the second phase). And depending on lineups, choosing from either RW or Pinkpop!

Chuck
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Ik heb me net even bezig gehouden met heel de 52 pagina’s te lezen. Hoe groot schatten jullie de kans in dat morgen Coldplay wordt aangekondigd? Ook maak ik me een beetje zorgen dat ze afkomen met Bon Iver. Ik hou er enorm veel van maar ik zou denken dat hij wel wat gelijkaardig aan James Blake is en dat als sub voor muse zou toch een dompertje zijn lijkt me?

Zou me verwonderen moesten ze morgen Coldplay aankondigen. Die doen dat gewoon zelf op 14 november met hun documentaire. Maar ik twijfel nog of ze op Boutique of RW zullen staan, lijkt me wel een goede aanvulling op P!nk als donderdag een slecht verkopende dag is.

Omtrent Greg en z'n tips. Ik denk dat er nog twee tips openstaan; damn en iets over eyes.
Ik denk morgen Bastille, sub voor Muse op zondag.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Ik zou er niet op rekenen. Coldplay zou me echt verbazen. Volgens mij gaan die helemaal niet touren....
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Opbouwen naar een muzikale grap met een zonnebril als thema en dan niet met golden earring komen, helaas

mattman wrote:
Greg heeft de laatste tijd toch redelijk twijfelachtige ‘hints’ gedropt die z’n geloofwaardigheid geen deugd doen imo.

Dus als er morgen niets komt, schrijf ik ‘m volledig af als ‘bron’.

Euhm? Qué?
Vind ik ook wel. Die "DIE" was echt dubieus - en dan na de aankondiging van Tool verwijzen naar de persoon die met 'Die Eier Von Satan' was gekomen. Kom op, zo kan je letterlijk met elke zo'n vage hint een link naar een bepaalde artiest vinden.

Ik wil niet zo ver gaan als in het 'afschrijven' van zijn geloofwaardigheid, maar deze was toch maar heel vaag.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Ik zou er niet op rekenen. Coldplay zou me echt verbazen. Volgens mij gaan die helemaal niet touren….
Is en blijft inderdaad een moeilijk geval. Met hun 20 jarig bestaan zou ik het wel nog graag zien gebeuren. Zeker als je al ziet wat voor marketingbudget er in die 20 jarige berichten is gestopt zou het me niet verbazen!
We shall see
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.456
11.428
Ik heb me net even bezig gehouden met heel de 52 pagina’s te lezen. Hoe groot schatten jullie de kans in dat morgen Coldplay wordt aangekondigd? Ook maak ik me een beetje zorgen dat ze afkomen met Bon Iver. Ik hou er enorm veel van maar ik zou denken dat hij wel wat gelijkaardig aan James Blake is en dat als sub voor muse zou toch een dompertje zijn lijkt me?

Meen je dit echt? 52 pagina's doorgenomen met ons giswerk? RESTECP!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
mattman wrote:
Dus als er morgen niets komt, schrijf ik ‘m volledig af als ‘bron’.

Toch enorm voorbarig, wetende hoeveel correcte hints hij gegeven heeft voor RW en PKP ’18.

Jullie moeten het spelletje wel meespelen hé. ;-) Wou 'm wat uit zijn kot lokken namelijk.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.662
3.386
Dat van die zonnebril slaat natuurlijk op die gast van The Kik.

Morgen Bastille zou ik wel om grinniken. Heb je je grote verkoopmoment, laat je je publiek eerst door de zure appel heen bijten.
 

Scarnick

Playlistbediener
28 mrt 2015
33
0
Ja mensen die Brit is terug. Heb ook die laatste 52 doorgelezen, moeilijk voor mij. In eider geval, excuses voor enige slecht vertaalingen.
Die bril voor mij betekent Slash. Draagt altijd een zonnebril.Maar de hints, als vroeger werdt gezegd, zijn HEEL vague.
Ik zou ook leuk vinden als Werchter Lynyrd Skynyrd in de legendspot zet. Wie anders kan 'Legend' zijn?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.294
4.462
Met Lynyrd Skynyrd naar GMM is Werchter in principe uitgesloten.

Hebben er eigenlijk wel eens namen in hetzelfde jaar op beide festivals gestaan?
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
Met Lynyrd Skynyrd naar GMM is Werchter in principe uitgesloten.

Hebben er eigenlijk wel eens namen in hetzelfde jaar op beide festivals gestaan?

Faith No More na het afzeggen van Foo Fighters, verder bedenk ik niet direct iets. Within Temptation misschien?
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
Ook al zijn de tips van Greg vaag, hij voorspelt toch telkens de avond voordien dat we een naam krijgen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
Met Lynyrd Skynyrd naar GMM is Werchter in principe uitgesloten.

Hebben er eigenlijk wel eens namen in hetzelfde jaar op beide festivals gestaan?

Faith No More, maar da's natuurlijk een ander verhaal. Goeie vraag, kan me verder niet direct iets voorstellen.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Joris wrote:

Greg wrote:

Oh Well wrote:
@greg : krijgen we morgen nog een naam ? Lijkt me wel toch ?


1f60e.svg



Slim Shady?

Dat was ook meteen mijn eerste gedachte…

Schrijf Eminem maar met dikkere stift op na de bekend maling van de tour in 2019 in het voorjaar staat hij nog in Australië en Nieuw-Zeeland! Schrijf Eminem maar met grotere stift op na het nieuws dat hij weer gaat touren in 2019 tot nu toe alleen in het voorjaar in Australië en nieuw Zeeland staat. https://festileaks.com/2018/10/eminem-opnieuw-op-tour-in-2019/?fbclid=IwAR2YO20qx5qH4Rk-Y4RndcKa_biVHVNgo4odQPxbUcH-YZlAagnD7aYEaPA
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
Mijn hart: 'Neee! Van alle, ja alle, rappers ter wereld niet die Eminem die me in 2013 dat belabberde playbackconcert gaf op Pukkelpop en tegenwoordig een soort karikatuur van zichzelf is. En dat terwijl er andere rappers zoveel scherper en toffer zijn. Kendrick bijvoorbeeld! Fucking hell!"

Hoofd: "Rustig hart. Niet panikeren zoals altijd. En niet vloeken, je zit op een forum. Die donderdag heeft Pink staan. Daar gaan ze geen Eminem meer bijzetten. Veel Werchtergangers vinden 1 popheadliner op een dag al genoeg. Schuur weet dat wel. Bovendien hebben ze nog iets als Boutique. Ik vreet m'n hypothalamus op als hij daar niet staat. Je zal wel zien.

Hart: bedankt hoofd.... maar ik ben ook zo bang voor Bastille! Of Major Lazer! Of Oscar!

Hoofd: kalm maar. Onderschat RW niet. En stop met tegen jezelf te spreken op een forum.'
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.662
3.386
Die ga ik 15 mei al zien in de Ziggo... Volgens mij hebben ze een maand later nog een gig daar. Het lijkt me geen Pearl Jam. Daarbij komt dat Elton John alleen maar aan zitplaatsen doet voor zover ik weet: ik heb zitplekken ergens relatief vooraan geloof ik. Gewoon op het ‘veld’ zelf dus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken