Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik heb Pink als headliner op Sziget gezien vorig jaar, was een erg leuke show. Zeker meer headliner dan M&S. Wel nogal poppy dus wat dat betreft minder geschikt voor RW maar als het dan toch iets in die richting moet zijn dan vind ik Pink een prima keuze.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
P!nk was zeer goed in 2010 maar zit er anno 2018 niet echt meer op te wachten.

Los van dat ze een geschikte subheadliner zou zijn of niet zou het mij gewoon verbazen als dit echt de 2e naam is die bekend gemaakt zou worden. Lijk me eerder een top-naam voor in een pakketje binnen 2 a 3 maand.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
P!nk was zeer goed in 2010 maar zit er anno 2018 niet echt meer op te wachten.

Los van dat ze een geschikte subheadliner zou zijn of niet zou het mij gewoon verbazen als dit echt de 2e naam is die bekend gemaakt zou worden. Lijk me eerder een top-naam voor in een pakketje binnen 2 a 3 maand.

Zou niet de eerste keer zijn dat ze zo vroeg een niet-headliner aankondigen. Imo zijn we nu al zeker dat er nog een (co)headliner zal volgen in een latere fase. Eventueel girl power dagje met Florence erachter?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
neracroft wrote:
P!nk was zeer goed in 2010 maar zit er anno 2018 niet echt meer op te wachten.

Los van dat ze een geschikte subheadliner zou zijn of niet zou het mij gewoon verbazen als dit echt de 2e naam is die bekend gemaakt zou worden. Lijk me eerder een top-naam voor in een pakketje binnen 2 a 3 maand.

Zou niet de eerste keer zijn dat ze zo vroeg een niet-headliner aankondigen. Imo zijn we nu al zeker dat er nog een (co)headliner zal volgen in een latere fase. Eventueel girl power dagje met Florence erachter?
Laat het uit he, zou al even zwak zijn als Mackledinges en Florence.

Of ze moeten in de tenten echt een top line-up zetten op dat moment.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Coldplay zou in november een live film releasen. Lijkt me sterk dat ze dan snel met nieuw materiaal zouden komen. Ik verwacht ze niet op de festivals, ze zijn nog nooit een tour gestart zonder een nieuw album in aantocht
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
https://www.facebook.com/thegoodthebadandthequeen/photos/a.10150156744664064/10156324256029064

Damon komt bij deze dus gewoon weer terug dan? :D

(geen idee hoe je hier trouwens hier embeds op plaats, misschien kan het team achter de schermen, @joszwa? daar 's naar kijken ofso?)
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Ik wil heel graag zeggen dat ik Macca verwacht, maar vrees voor P!nk...

Trouwens: hoe groot is de kans dat Meneer McCartney überhaupt nog langs komt? Zie net dat ie 26/06 nog in Phoenix staat.

Geef mij maar The Strokes. En Tame Impala. En liefst ook nog Big Red Machine en Fleetwood Mac. Dan kan de rest me al niet meer zo veel schelen ;-) :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Geef mij maar The Strokes. En Tame Impala. En liefst ook nog Big Red Machine en Fleetwood Mac. Dan kan de rest me al niet meer zo veel schelen
1f609.svg
1f642.svg

Ja! Ja! Ja! Ja! :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.512
4.846
Ik wil heel graag zeggen dat ik Macca verwacht, maar vrees voor P!nk…

Trouwens: hoe groot is de kans dat Meneer McCartney überhaupt nog langs komt? Zie net dat ie 26/06 nog in Phoenix staat.

Geef mij maar The Strokes. En Tame Impala. En liefst ook nog Big Red Machine en Fleetwood Mac. Dan kan de rest me al niet meer zo veel schelen
1f609.svg
1f642.svg

De kans op Macca lijkt mij vrijwel nul.
Niet alleen voor 2019, maar ook voor daarna.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Mumford & Sons op zaterdag. Ik vind het op zich een prima naam, als er maar wel nog een mooie naam bij komt. Alleen zullen ze de dag niet alleen uitverkopen, ondanks dat de zaterdag wel makkelijk uitverkoopt
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Mumford & Sons op zaterdag. Ik vind het op zich een prima naam, als er maar wel nog een mooie naam bij komt. Alleen zullen ze de dag niet alleen uitverkopen, ondanks dat de zaterdag wel makkelijk uitverkoopt

Toch maar constructie Mumford - FATM dan?
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
roy-hekkens wrote:
Mumford & Sons op zaterdag. Ik vind het op zich een prima naam, als er maar wel nog een mooie naam bij komt. Alleen zullen ze de dag niet alleen uitverkopen, ondanks dat de zaterdag wel makkelijk uitverkoopt

Toch maar constructie Mumford – FATM dan?
Dan mag ik toch hopen dat ze wat leuks in de Barn zetten, anders is het een treurige avond voor mij.

Ik begin toch te vrezen dat er in 2019 een stuk minder interessants gaat touren dan dit jaar het geval was. Ik denk niet dat Mumford & Sons op het afgelopen affiche als headliner gestaan zou hebben. De geruchten die tot nu toe worden genoemd zijn het voor mij ook nog niet helemaal, dus voor mij wordt het tijd dat er wat nieuwe namen aan het geruchtencircuit toegevoegd gaan worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
roy-hekkens wrote:
Mumford & Sons op zaterdag. Ik vind het op zich een prima naam, als er maar wel nog een mooie naam bij komt. Alleen zullen ze de dag niet alleen uitverkopen, ondanks dat de zaterdag wel makkelijk uitverkoopt

Toch maar constructie Mumford – FATM dan?
Ik denk eigenlijk aan:

Tame Impala - Coldplay
Florence + The Machine - The Cure
iets waar we nog niet vanaf weten - Mumford & Sons
Vampire Weekend - Muse
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik vind het een prima boeking, geen geweldige boeking zoals ze er vorig jaar een paar hadden. Prima band waar ik van kan genieten met een biertje in de hand. Tot nu toe ook het enige festival dat ze aandoen dus dat alleen al is netjes,
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken