cenzo wrote:
bakvetje wrote:
Donderdag
Main: Coldplay – Pink
Barn: kygo
Vrijdag
Main: The Cure – Mumford and Sons
Barn: Lana del Rey
Zaterdag
Main: FATM – Tame Impala
Barn: Lorde
Zondag
Main: Muse – Royal Blood
Barn: ?
Iets in deze trend?
Ben ik de enige die dit na vorig jaar een enorme terugval zou vinden? Veel van deze groepen vind ik toch maar matig, zeker in vergelijking met het afgelopen jaar.
Tame Impala, Royal Blood en Coldplay zou ik wel naar uitkijken. Al is het bij de laatste ook vooral omdat ik hen nog niet live gezien heb.
Lana Del Rey in The Barn kan ook nog interessant zijn.
Bij de rest heb ik wel meer bedenkingen.
Muse vond ik in 2015 wel echt goed, al ben ik niet zo’n fan van het nieuwere werk. Ik ben er wel vrij zeker van dat zij er sowieso zullen staan, ofwel op donderdag ofwel als afsluiter.
The Cure wil ik nog wel een kans geven, al vond ik hen in 2012 niet super en qua populariteit zullen zij toch niet gestegen zijn? De sub zou dan wel de moeite mogen zijn.
Mumford & Sons zie ik net als jullie alleen in een co-headline constructie. Zouden zij ook hun hoge plek op de affiche behouden, terwijl ze na hun tweede album zich niet meer verbeterd hebben? Persoonlijk vind ik dat jammer.
P!nk, F&TM zou ik al helemaal zonde vinden van headlinerspots. F&TM is al weer geleden van in 2016, dus zij zullen uit gewoonte weer ingepland worden, terwijl P!nk toch niets relevant meer heeft.
Vind het ook wat zwak, heel poppy/braafjes ook. Maar Muse, The Cure en Coldplay zijn tegenwoordig wel een paar van de grootste namen dat zo’n festival kan vast krijgen. Dus kan is zeker niet onrealistisch.