Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.192
1.217
Greg wrote:
Na Na Na Na
Na Na Na

The most famous na-na-nas in history

Speculeert u maar. Pink? McCartney? Will Smith? Beach Boys?

P!nk kan met de hint het duidelijkst gelinkt worden vind ik. Klopt ook met het aantal na's en de twee regeltjes.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Maar is Greg zo betrouwbaar??????? Dat merken we gauw genoeg!!!! :) Hoop ik!!!

Als Pink hier op RW staat dan staat ze ook Pinkpop
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.711
1.245
neracroft wrote:
Maar hoop Led Zeppelin (zie 2.15)

Hopen mag natuurlijk, en dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik snap niet waarom Led Zeppelin jaar op jaar bij de kanshebbers wordt genoemd. Led Zeppelin bestaat niet meer. Hoe vaak moet Robert Plant nog in interviews antwoorden dat hij geen interesse heeft in een hereniging? En ALS Led Zeppelin tegen alle verwachtingen in toch weer zou gaan touren, gaan ze vast niet op festivals spelen, want die band kan met gemak op eigen kracht stadions en grote parken uitverkopen.

Ja, geloof het ook niet echt zelf hoor, een beetje ijdele hoop omdat ik niet echt blij word van de headliner geruchten dit jaar. + het feit dat ze toch 'iets' zouden doen voor hun verjaardag.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.711
1.245
Maar is Greg zo betrouwbaar??????? Dat merken we gauw genoeg!!!! Hoop ik!!!

Heeft hij vorig jaar echt wel al bewezen hoor, heeft altijd insider info over verschillende Belgische festivals, die altijd blijkt te kloppen.
Veronderstel dat die iets in de media sector (radio of magazine ofzo) doet, daarom dat hij aankondigingen misschien iets op voorhand weet om de aankondiging voor te bereiden.
 

cenzo

Playlistbediener
23 jan 2018
12
0
Donderdag
Main: Coldplay – Pink
Barn: kygo

Vrijdag
Main: The Cure – Mumford and Sons
Barn: Lana del Rey

Zaterdag
Main: FATM – Tame Impala
Barn: Lorde

Zondag
Main: Muse – Royal Blood
Barn: ?

Iets in deze trend?

Ben ik de enige die dit na vorig jaar een enorme terugval zou vinden? Veel van deze groepen vind ik toch maar matig, zeker in vergelijking met het afgelopen jaar.
Tame Impala, Royal Blood en Coldplay zou ik wel naar uitkijken. Al is het bij de laatste ook vooral omdat ik hen nog niet live gezien heb.
Lana Del Rey in The Barn kan ook nog interessant zijn.

Bij de rest heb ik wel meer bedenkingen.
Muse vond ik in 2015 wel echt goed, al ben ik niet zo'n fan van het nieuwere werk. Ik ben er wel vrij zeker van dat zij er sowieso zullen staan, ofwel op donderdag ofwel als afsluiter.
The Cure wil ik nog wel een kans geven, al vond ik hen in 2012 niet super en qua populariteit zullen zij toch niet gestegen zijn? De sub zou dan wel de moeite mogen zijn.
Mumford & Sons zie ik net als jullie alleen in een co-headline constructie. Zouden zij ook hun hoge plek op de affiche behouden, terwijl ze na hun tweede album zich niet meer verbeterd hebben? Persoonlijk vind ik dat jammer.
P!nk, F&TM zou ik al helemaal zonde vinden van headlinerspots. F&TM is al weer geleden van in 2016, dus zij zullen uit gewoonte weer ingepland worden, terwijl P!nk toch niets relevant meer heeft.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.711
1.245
bakvetje wrote:
Donderdag
Main: Coldplay – Pink
Barn: kygo

Vrijdag
Main: The Cure – Mumford and Sons
Barn: Lana del Rey

Zaterdag
Main: FATM – Tame Impala
Barn: Lorde

Zondag
Main: Muse – Royal Blood
Barn: ?

Iets in deze trend?

Ben ik de enige die dit na vorig jaar een enorme terugval zou vinden? Veel van deze groepen vind ik toch maar matig, zeker in vergelijking met het afgelopen jaar.
Tame Impala, Royal Blood en Coldplay zou ik wel naar uitkijken. Al is het bij de laatste ook vooral omdat ik hen nog niet live gezien heb.
Lana Del Rey in The Barn kan ook nog interessant zijn.

Bij de rest heb ik wel meer bedenkingen.
Muse vond ik in 2015 wel echt goed, al ben ik niet zo’n fan van het nieuwere werk. Ik ben er wel vrij zeker van dat zij er sowieso zullen staan, ofwel op donderdag ofwel als afsluiter.
The Cure wil ik nog wel een kans geven, al vond ik hen in 2012 niet super en qua populariteit zullen zij toch niet gestegen zijn? De sub zou dan wel de moeite mogen zijn.
Mumford & Sons zie ik net als jullie alleen in een co-headline constructie. Zouden zij ook hun hoge plek op de affiche behouden, terwijl ze na hun tweede album zich niet meer verbeterd hebben? Persoonlijk vind ik dat jammer.
P!nk, F&TM zou ik al helemaal zonde vinden van headlinerspots. F&TM is al weer geleden van in 2016, dus zij zullen uit gewoonte weer ingepland worden, terwijl P!nk toch niets relevant meer heeft.

Vind het ook wat zwak, heel poppy/braafjes ook. Maar Muse, The Cure en Coldplay zijn tegenwoordig wel een paar van de grootste namen dat zo'n festival kan vast krijgen. Dus kan is zeker niet onrealistisch.
 

cenzo

Playlistbediener
23 jan 2018
12
0
cenzo wrote:

bakvetje wrote:
Donderdag
Main: Coldplay – Pink
Barn: kygo

Vrijdag
Main: The Cure – Mumford and Sons
Barn: Lana del Rey

Zaterdag
Main: FATM – Tame Impala
Barn: Lorde

Zondag
Main: Muse – Royal Blood
Barn: ?

Iets in deze trend?


Ben ik de enige die dit na vorig jaar een enorme terugval zou vinden? Veel van deze groepen vind ik toch maar matig, zeker in vergelijking met het afgelopen jaar.
Tame Impala, Royal Blood en Coldplay zou ik wel naar uitkijken. Al is het bij de laatste ook vooral omdat ik hen nog niet live gezien heb.
Lana Del Rey in The Barn kan ook nog interessant zijn.

Bij de rest heb ik wel meer bedenkingen.
Muse vond ik in 2015 wel echt goed, al ben ik niet zo’n fan van het nieuwere werk. Ik ben er wel vrij zeker van dat zij er sowieso zullen staan, ofwel op donderdag ofwel als afsluiter.
The Cure wil ik nog wel een kans geven, al vond ik hen in 2012 niet super en qua populariteit zullen zij toch niet gestegen zijn? De sub zou dan wel de moeite mogen zijn.
Mumford & Sons zie ik net als jullie alleen in een co-headline constructie. Zouden zij ook hun hoge plek op de affiche behouden, terwijl ze na hun tweede album zich niet meer verbeterd hebben? Persoonlijk vind ik dat jammer.
P!nk, F&TM zou ik al helemaal zonde vinden van headlinerspots. F&TM is al weer geleden van in 2016, dus zij zullen uit gewoonte weer ingepland worden, terwijl P!nk toch niets relevant meer heeft.

Vind het ook wat zwak, heel poppy/braafjes ook. Maar Muse, The Cure en Coldplay zijn tegenwoordig wel een paar van de grootste namen dat zo’n festival kan vast krijgen. Dus kan is zeker niet onrealistisch.
Inderdaad, het zouden ergens wel logische keuzes zijn en grote namen, maar zoals je zegt, in mijn ogen is het ook wat braaf en zwak.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Hoezo heeft pink niks relevants meer?
Heeft recentelijk (2017) weer nieuwe liedjes uitgebracht, die het niet slecht deden. Wat mij betreft zeker welkom. Haar vorige show was ook erg goed en zij spreekt een breed publiek aan. Logischerwijs wel als coheadliner of als sterke sub.

Ben wel eens met de conclusie dat het allemaal wat braafjes is. En ook wat veel pop.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Na Na Na Na
Na Na Na

Ik gok toch echt dat dit op Pink slaat, aangezien er nu ook geruchten gaan dat ze 3 juli in parijs zou spelen. Komt qua data dan perfect uit!
Wat mij betreft zeeeeer welkom, is nog altijd mijn persoonlijke favoriet en nog geen andere live act die ik heb gezien stijgt boven haar uit (mijn mening of course).
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.865
3.854
Ik hoop het toch niet zeg...
Was er dit jaar niet wegens combinatie werk en vriendengroep die andere dingen hadden; pearl jam en arctic monkeys heel graag gezien en qots ook wel.

En dan nu als eerste namen The Cure en Pink!? Dan wordt het hem volgend jaar (ook) niet, maar dan omdat ik/we dan wel wat anders uit gaan zoeken
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
God nee ... Pink ...
Kan zeker als aanvullende co-headline, maar toch niet als 2e naam op de affiche bekendmaken ...
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Ik heb het idee dat jullie haar echt onderschatten. Ze is al meer dan 20 jaar relevant in de muziekindustrie! Dat doen de meeste artiesten haar niet na. Dr shows zijn altijd live en altijd zuiver, om nog maar niet te spreken over het spektakel wat ze er van maakt.
Dat haar muziek je stijl niet is dat kan, das ieders goed recht, maar om haar absolute-headliner-onwaardig te noemen slaat echt nergens op. Ik ben dan misschien lichtelijk biased als fan maar ik zie haar eerder als echte headliner dan M&S of FATM.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.063
Pink was de vorige keer een prima voorprogramma voor Rammstein, maar is ondertussen nog wat van haar pluimen verloren. Er zijn veel frissere namen in het pop segment te bedenken.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Pink? Coldplay?

(Voel me ff in het Pinkpop topic zitten)
Matt, even compleet off topic, maar leg je nieuwe avatar even uit... De connectie Thom Yorke - Nick Cave - chihuahua kan ik even niet leggen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.063
mattman wrote:
Pink? Coldplay?

(Voel me ff in het Pinkpop topic zitten)

Matt, even compleet off topic, maar leg je nieuwe avatar even uit… De connectie Thom Yorke – Nick Cave – chihuahua kan ik even niet leggen…

Het is een pomeriaan!

Ik dacht van: laat ik, in een zee van avatars zoals een boze Nick Cave, een kwaad kijkende bij of Donald Trump eens een happy avatar nemen. Kan je gewoon niet boos op zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Ik dacht van: laat ik, in een zee van avatars zoals een boze Nick Cave, een kwaad kijkende bij of Donald Trump eens een happy avatar nemen. Kan je gewoon niet boos op zijn.


Goed idee Mattman
2018 sluiten we gewoon af met puppy-ava's
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.063
Ik dacht van: laat ik, in een zee van avatars zoals een boze Nick Cave, een kwaad kijkende bij of Donald Trump eens een happy avatar nemen. Kan je gewoon niet boos op zijn.

Goed idee Mattman
2018 sluiten we gewoon af met puppy-ava’s

Love it, bcmrmaybe! :)

Even over The Cure: die mannen verkochten hun show in Dublin binnen het uur (!) uit. Volgens mij zijn ze nog nooit zo groot geweest als nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken