RubenFrusciante wrote:
Het is hun eerste album, ze zijn live gewoon sterk en die gitarist kan beter gitaar spelen dan elke andere gitarist die op Werchter rondloopt dit jaar.
Sorry, maar dit gaat echt te ver aangezien Matt Bellamy letterlijk een uurtje later op het podium staat.
En wat te denken van Adam Jones, Reeves Gabrels of zelfs Robert Smith, om maar wat te noemen?
RubenFrusciante wrote:
Ja prima als je wil ontkennen dat rock (ik zei niet helemaal maar) redelijk dood is, maar heb laatste jaren toch weinig nieuwe bands gehoord die het formaat van Greta van Fleet nu binnen 2 jaar en met slechts één album bereiken, die rockmuziek maken.
Royal Blood? Nothing But Thieves?
Deze bands zijn ook met 1 album (en inmiddels 2) erg populair geworden binnen de wat meer mainstream rock (in Nederland zelfs een stuk populairder dan GvF naar mijn idee), doen qua talent niet voor ze onder en zijn bovendien een stuk creatiever. Als GvF nu al formaat sub is, dan zouden deze bands dat ook moeten zijn wat mij betreft. Het verschil zit hem denk ik in de overdreven hype rond GvF die vooral in Amerika heerst, en die door de controverse natuurlijk alleen maar groter wordt.