Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Elbow - Thom Yorke in de Barn zou de donderdag helemaal goedmaken voor mij. Of nog beter: Interpol - Elbow - Thom Yorke. Al denk ik dat Interpol dan waarschijnlijk wel in Klub C zou staan en je daarna de Barn niet meer in komt...

Elbow – Thom Yorke in de Barn zou de donderdag helemaal goedmaken voor mij. Of nog beter: Interpol – Elbow – Thom Yorke. Al denk ik dat Interpol dan waarschijnlijk wel in Klub C zou staan en je daarna de Barn niet meer in komt…

Daar vrees ik dus ook al voor: tenten waar je niet meer inkan tijdens het suikerzoete popduo op de main. Maar als het "Interpol – Elbow – Thom Yorke" wordt, dan is dat denk ik het beste trio in de Barn sinds.. ooit? Dan ga ik alvast gaan bivakkeren in die tent.

Bart wrote:
Elbow – Thom Yorke in de Barn zou de donderdag helemaal goedmaken voor mij. Of nog beter: Interpol – Elbow – Thom Yorke. Al denk ik dat Interpol dan waarschijnlijk wel in Klub C zou staan en je daarna de Barn niet meer in komt…

Daar vrees ik dus ook al voor: tenten waar je niet meer inkan tijdens het suikerzoete popduo op de main. Maar als het “Interpol – Elbow – Thom Yorke” wordt, dan is dat denk ik het beste trio in de Barn sinds.. ooit? Dan ga ik alvast gaan bivakkeren in die tent.
Ik ben niet erg thuis in de geschiedenis van de Barn lineups, maar ik denk dat je gelijk hebt. In ieder geval 3 van mijn eigen all-time favoriete artiesten achter elkaar. Misschien ben ik na vorig jaar te verwend geraakt, maar laat maar komen!

Oeiii The Chemical Brothers had ik stiekem toch wel verwacht op de donderdag na P!nk.
Als wat Jazebel zegt waar is, dan is de kans dat ze komen erg klein. Lijkt me niet dat ze bijvoorbeeld voor P!nk zouden spelen.
En op een andere dag zie ik ze helaas ook niet meer staan.

Jammer, want ik had ze erg graag gezien. Ze hebben een nieuw album, dus dit was de uitgelezen kans.
In 2015 was het een waar feestje bij het optreden van ze.

The hives staan op lollapalooza sweden zelfde weekend werchter, komen deze bands ook vaak naar werchter? Deze heren hebben toch wel enkele legendarische shows gespeeld op werchter.

Staan op Sjock Festival en dit zal wel exclusief zijn.

Pukkelpop heeft een dag met Royal Blood en Tame Impala, denk dat ze daar in Werchter toch wat groen worden van jaloezie. Twee namen die deze affiche toch wat meer pit hadden kunnen geven!

Pukkelpop heeft een dag met Royal Blood en Tame Impala, denk dat ze daar in Werchter toch wat groen worden van jaloezie. Twee namen die deze affiche toch wat meer pit hadden kunnen geven!

Royal Blood missen ze niet hoor, hebben er al zo (relatief) vaak gestaan.

Alwéér Royal Blood op RW? Hebben er inderdaad al genoeg gestaan voorlopig.

Als het The Strokes niet zijn dan misschien Editors? Die zouden ook nog voor Muse kunnen staan natuurlijk, maar dan zijn er dus in ieder geval nog 2 plekken vrij voor een grote sub!

Parkway Drive zou met hun show gewoon voor Muse moeten staan, maar dat zal wel niet. Beter was nog in de Barn...

Net naar Jade Bird geweest in Paradiso Noord/Tolhuistuin, die mag ook wel voor een middagspot op de Slope door naar Werchter. Vrolijke dame met een zelfverzekerd podium persona, energieke songs met band die het veldje bij de Slope wel los zullen krijgen, en solo op akoestische gitaar of piano wat melancholische nummers waarbij je lekker kunt wegdromen. Ik zie die boeking al helemaal zitten haha! Was een leuke show.

Net naar Jade Bird geweest in Paradiso Noord/Tolhuistuin, die mag ook wel voor een middagspot op de Slope door naar Werchter. Vrolijke dame met een zelfverzekerd podium persona, energieke songs met band die het veldje bij de Slope wel los zullen krijgen, en solo op akoestische gitaar of piano wat melancholische nummers waarbij je lekker kunt wegdromen. Ik zie die boeking al helemaal zitten haha! Was een leuke show.

Ze stond vorig jaar quasi op de spot dat jij zegt...

Dr. Hannibal wrote:

Ze stond vorig jaar quasi op de spot dat jij zegt…

Oh niet meegekregen toen haha... Shit, gemist dus. Maar hey, met mn inschattingsvermogen is dus niks mis :lol:

Zie dat dat vlak voor QOTSA was, dus logisch dat dat volledig langs me heen is gegaan. Ik stond in het voorste voorvak te wachten haha

Nieuwe namen voor summer sonic Japan waaronder Foals. Foals begon meer en meer kanshebber voor Pukkelpop te worden maar nu lijkt werchter terug de meest logische optie.
Ook Flume is terug en kan dus wel een mooie spot krijgen.

xydroh wrote:
nee, morgen kondigt pukkelpop terug aan

Kondigt terug aan? Whut? Bedoel je dat ze artiesten van de line-up af halen ofzo? ?

Ja, ze gaan als verassing Tame Impala en Florence + de Machine ruilen, is de nieuwe aankondigingsstrategie. Heb dat van een insider gehoord

Users who are viewing this thread