Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Swedish House Mafia na Pink?

Lol. Dan ga ik geweld gebruiken.

Maar zie het niet echt gebeuren. Die zijn op één of andere manier nog platter dan de Chainsmokers.

jefferke wrote:
Swedish House Mafia na Pink?

Lol. Dan ga ik geweld gebruiken.

Maar zie het niet echt gebeuren. Die zijn op één of andere manier nog platter dan de Chainsmokers.
Ja zit er ook niet op te wachten, maar is wel een comeback van het jaar eigenlijk + ze verschijnen op mainstream festivals + zijn in de buurt + zijn niet in de eerste bulken van Tomorrowland bekend gemaakt...
Ik ga alvast beginnen vrezen.

Wil je Tame Impala, krijg je Major Lazer… Dat zou toch een afknapper van jewelste zijn. Zonde dat Tame Impala dan is afgevallen trouwens! Chemical Brothers zou die dag voor mij niet per se interessanter maken, noch enige andere elektronische act. Lijkt mij een goeie spot om de het rock gehalte van Werchter nog wat omhoog te brengen! Maar weet zo snel ook niet goed welke band dat dan zou moeten doen…. Toch nog The Strokes?

En áls de Main op donderdag pop only blijft, dan zal de Barn toch wel rocken...? Elbow als afsluiter zou toch een nachtkaars zijn, hoe goed die band ook is.

Stormzy staat woensdag 26 juni als headliner op Glastonbury.
Volgende dag na Pink of is dat te kort dag?

Stormzy was vorig jaar op Lowlands echt 1 van de beste acts van het hele weekend ! Headlinerwaardig is de show zeker, maar denk dat het voor in Belgie of Nederland te hoog is gegrepen is.
Maar hij zou zeker niet misstaan op werchter.

Stormzy was vorig jaar op Lowlands echt 1 van de beste acts van het hele weekend ! Headlinerwaardig is de show zeker, maar denk dat het voor in Belgie of Nederland te hoog is gegrepen is.
Maar hij zou zeker niet misstaan op werchter.

Helemaal mee eens, was een waanzinnig optreden op Lowlands. Hij wond die tent met gemak om zijn vinger.

Maar een headlinerstatus heeft hij in Nederland niet. En in België denk ik ook niet.

Maar als hij er staat zou ik zeker gaan kijken.

Zou lekker Skepta na P!NK zetten dan, vind persoonlijk dat hij veel leukere shows geeft, heeft best wel kwaliteits Hiphop (Mercury Prize 2016 niet voor niks gewonnen) en heeft in 2018 toch nog een enorme hit gehad (Praise The Lord samen met A$AP Rocky).

Mensen die hem of Stormzy niet headliner waardig vinden: ze zouden ook geen headliners zijn hè, gewoon nog lekker een uurtje losgaan na P!NK.

Bovendien staat hij ook op Melt, dus in de buurt is hij zeker!

Zou lekker Skepta na P!NK zetten dan, vind persoonlijk dat hij veel leukere shows geeft, heeft best wel kwaliteits Hiphop (Mercury Prize 2016 niet voor niks gewonnen) en heeft in 2018 toch nog een enorme hit gehad (Praise The Lord samen met A$AP Rocky).

Mensen die hem of Stormzy niet headliner waardig vinden: ze zouden ook geen headliners zijn hè, gewoon nog lekker een uurtje losgaan na P!NK.

Act na de headliner is gewoon co-headliner. Geen idee wie Skepta is maar een leuke show geven is niet genoeg, er is ook een bepaalde status verbonden aan zo'n positie. En die hebben zowel Stormzy als die Skepta volgens mij niet.

James wrote:

Act na de headliner is gewoon co-headliner. Geen idee wie Skepta is maar een leuke show geven is niet genoeg, er is ook een bepaalde status verbonden aan zo’n positie. En die hebben zowel Stormzy als die Skepta volgens mij niet.

Je hebt gelijk hoor, zou alleen niet weten wie er nu nog over is in het geruchtencircuit die deze positie wel 'waardig' zou kunnen invullen

The hives staan op lollapalooza sweden zelfde weekend werchter, komen deze bands ook vaak naar werchter? Deze heren hebben toch wel enkele legendarische shows gespeeld op werchter.

Users who are viewing this thread