ChiquitaChaser wrote:
Thijs wrote:
Voor de mensen die efestivals niet meelezen: de insider van het letterspelletje een paar maanden geleden noemt het pakket van morgen ‘rather interesting and exciting’. Verder bevestigt hij dat de Pink de absolute headliner is op donderdag en die momenteel het best verkoopt. We moeten dus geen grotere act dan haar meer verwachten. Sluit natuurlijk niet uit dat er nog iets achter kan, maar ik denk dat we geen te hoge verwachtingen moeten hebben.
Blijkbaar loopt het zelfs zo goed dat ze in 2018 al hoopte om het bordje uitverkocht, op één of meerdere dagen, te zetten. December is verkoop stilgevallen…
Enkel namen van morgen zijn hierboven al gepasseerd. (persoonlijk voor mij geen hoogvliegers, voor andere hier in huis is tem god dusja)
Amai, had niet gedacht dat de verkoop zo goed gaat… Anderzijds niet te verbazen, zijn veel namen die “het grote publiek” aanspreken. En de concurrentie (in het dichtere en verderer buitenland) met ongeveer hetzelfde publiek laat het tot nu toe ook wat afweten eigenlijk.
“voor andere hier in huis is tem (=Thom?) god –> Thom Yorke denk ik toch. Of god moet op dEUS slagen. Of misschien zoek ik het te ver