Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Bert

Support act
14 nov 2014
945
936
De Rock Werchter line-up wordt vandaag verrijkt met 10 geweldige namen. Elbow, Brockhampton en Charlotte Gainsbourg worden aan het programma van donderdag 27 juni toegevoegd. Janelle Monáe en Khruangbin zijn bevestigd voor vrijdag 28 juni. Nieuw voor zaterdag 29 juni zijn The Good, The Bad & The Queen en Angèle. New Order, Mac DeMarco en $uicideboy$ komen op zondag 30 juni naar Rock Werchter.

Elbow en New order ben ik erg blij mee
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
De Rock Werchter line-up wordt vandaag verrijkt met 10 geweldige namen. Elbow, Brockhampton en Charlotte Gainsbourg worden aan het programma van donderdag 27 juni toegevoegd. Janelle Monáe en Khruangbin zijn bevestigd voor vrijdag 28 juni. Nieuw voor zaterdag 29 juni zijn The Good, The Bad & The Queen en Angèle. New Order, Mac DeMarco en $uicideboy$ komen op zondag 30 juni naar Rock Werchter.

Elbow en New order ben ik erg blij mee

Voorlopig nog steeds niet genoeg voor een combiticket voor mij...
Maar die vrijdag !!! 8-O
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
De Rock Werchter line-up wordt vandaag verrijkt met 10 geweldige namen. Elbow, Brockhampton en Charlotte Gainsbourg worden aan het programma van donderdag 27 juni toegevoegd. Janelle Monáe en Khruangbin zijn bevestigd voor vrijdag 28 juni. Nieuw voor zaterdag 29 juni zijn The Good, The Bad & The Queen en Angèle. New Order, Mac DeMarco en $uicideboy$ komen op zondag 30 juni naar Rock Werchter.

Elbow en New order ben ik erg blij mee

Voorlopig nog steeds niet genoeg voor een combiticket voor mij...
Maar die vrijdag !!! 8-O
 

amichi

Playlistbediener
30 mei 2018
28
0
De affiche hebben ze ook aangepast naar de huisstijl van dit jaar. Ziet er al een pak beter uit dan de laatste versie
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.479
4.810
KHRUANGBIN ken ik niet, maar de eerste klanken klinken wel interessant. Voor mij een worp waar ik me even in moet gaan verdiepen.
Mooi moment om het artiesten voorstellen weer in het leven te roepen?
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Een aantal mooie namen. Voor mij vooral Elbow, Charlotte Gainsbourg, The Good, The Bad & The Queen en New Order. Ik hoop alleen niet dat New Order crasht met Muse, dat zou ik wel heel treurig vinden. Brockhampton kan ik niets mee, maar is voor velen een prima naam, dus ook goed gedaan. Janelle Monae is ook populair op dit moment, dus ook een goede toevoeging. Khruangbin ga ik me eens in verdiepen, schijnt ook niet verkeerd te zijn. Al met al een mooi pakketje.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Voor de liefhebbers is de clashfinder alweer geüpdate. Verder ook zeer blij met Janelle Monae en Khruangbin, die vrijdag belooft echt een clusterfuck te gaan worden zo te zien en met Charlotte Gainsbourg, New Order, Elbow en The Good, The Bad & The Queen. Een mindere vaststelling voor mij persoonlijk is dat Angèle waarschijnlijk zeer hoog zal eindigen in de Barn, niet onlogisch maar het bewijs dat via zelfgeorchestreerde hype veel kan worden gestuurd in ons muzieklandschap..
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.695
Elbow. De eerste goede naam voor den donderdag is er! Ideaal om Pink of Bastille te ontlopen en nog een leuk optreden ook, daar mag dus nog gerust dEUS voor of na.
Vrijdag niets boeiends bij.
Zaterdag krijgt met de the Good the Bad en the Queen ook een leuk alternatief voor Mumford of Florence.
En hopelijk valt New Order niet al te lang samen met Muse, al vrees ik daar wel voor.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.469
Dit komt meer in de buurt! Mocht ik gegaan zijn was ik erg blij geworden van Elbow maar ook Kruahgbin, the Good, the bad and the Queen en New Order. Brengt wat scherpte in het affiche. Mooi.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Geweldige lijst!

10 namen, 7 must sees erbij: Janelle Monae, Charlotte Gainsbourg, The Good The Bad and The Queen, New Order, Brockhampton, Khruangbin en Mac Demarco. Werchter is back baby!

En dan nog te weten dat er met dEUS, Robyn, Interpol, Christine; Greta, Foals en mister Thommy Yorke nog veel mooie inkoppertjes zitten aan te komen. Beloofd dus voor volgende week.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
ChiquitaChaser wrote:

Thijs wrote:
Voor de mensen die efestivals niet meelezen: de insider van het letterspelletje een paar maanden geleden noemt het pakket van morgen ‘rather interesting and exciting’. Verder bevestigt hij dat de Pink de absolute headliner is op donderdag en die momenteel het best verkoopt. We moeten dus geen grotere act dan haar meer verwachten. Sluit natuurlijk niet uit dat er nog iets achter kan, maar ik denk dat we geen te hoge verwachtingen moeten hebben.


Blijkbaar loopt het zelfs zo goed dat ze in 2018 al hoopte om het bordje uitverkocht, op één of meerdere dagen, te zetten. December is verkoop stilgevallen…
Enkel namen van morgen zijn hierboven al gepasseerd. (persoonlijk voor mij geen hoogvliegers, voor andere hier in huis is tem god dusja)

Amai, had niet gedacht dat de verkoop zo goed gaat… Anderzijds niet te verbazen, zijn veel namen die “het grote publiek” aanspreken. En de concurrentie (in het dichtere en verderer buitenland) met ongeveer hetzelfde publiek laat het tot nu toe ook wat afweten eigenlijk.

“voor andere hier in huis is tem (=Thom?) god –> Thom Yorke denk ik toch. Of god moet op dEUS slagen. Of misschien zoek ik het te ver
1f642.svg

Te ver gezocht ;-) Stond helemaal niet verwijzend in ofzo :)
Persoonlijk verschoot ik wel van de verkoop, persoonlijk vind ik dit een *** affiche
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Mooie worp zeg! Charlotte Gainsbourg is de naam waar ik het meeste naar uitkijk! Maar ook Elbow, New Order, The Good, The Bad and The Queen, Janelle Monáe en Mac DeMarco zal ik meer dan waarschijnlijk zien.

Alhoewel, Janelle zie ik wel overlappen met The Cure, en de combi The Cure-Tool ga ik sowieso zien. New Order en Underworld verwacht ik inderdaad om gelijktijdig met Muse te spelen... Al kan New Order misschien ook iets vroeger... In 2016 heb ik slechts een nummer of drie van New Order gezien omdat sir Paul McCartney dan begon, nu is voor mij New Order meer een must-see dan Muse. Schitterende songs hebben die: True Faith, Crystal, Blue Monday, Regret, Bizarre Love Triangle, 586... En dit gecombineerd met wat Joy Division-werk als Isolation, Love will tear us apart en/of Transmission! Alhoewel ze live niet steeds even in form zijn... Heb ze al weten tegenvallen op Lokerse Feesten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken