festivalddictsam wrote:
Merk vooral dat veel jongeren Pinkpop tot nu toe vinden tegenvallen en erg te spreken zijn over de line-up van Werchter (ik zelf ook).
Ik vind elke dag wel erg interessant.
P!NK doet het natuurlijk goed bij de jeugd.
Muse doet het ook goed bij de jeugd en The Cure vinden veel jongeren toch ook wel interessant. Dit samen met Florence & The Machine, Macklemore en Mumford& Sons is gewoon een top combinatie!
Zet de Editors er nog bij voor P!NK of Muse en je hebt een mooi programma!
Bedoel je dan mensen die voor het eerst naar een festival gaan? Macklemore in 2016 was verschrikkelijk slecht. Mumford & Sons en Florence & The Machine zijn wel goede festivalacts, maar komen herhaaldelijk aan bod. Vind het net daarom (en in vergelijking met de minder vaak wederkerende acts vorig jaar) toch teleurstellend. Pink is dan in Nederland echt veel populairder dan in België, denk ik. In het geval van Muse kan ik erin komen en wat The Cure betreft ook, dat is ondertussen toch ook al geleden van in 2012 geleden dat zij op Werchter stonden. Ik spreek voor mezelf, maar ik denk dat ik niet de enige ben die hoopt dat Editors niet naar Werchter komen. De overkill van de laatste jaren is er zelfs met twee edities nog niet volledig uit.