Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
ChiquitaChaser wrote:
Kan verschillende redenen hebben, dat zullen wij nooit weten.
– Verschil tussen vraag en aanbod ?
– Verschil tussen aangeboden en verwachte spot op affiche ?
– …
En vooral “last but not least” de centen hé, wss meer te winnen bij een apart zaalconcert…

Als er 1 iets is die geen probleem is op werchter zijn het wel de centen, ik vermoed dan ook dat er een andere reden aan de basis zou liggen.

Live Nation is nog gieriger als ......... (mag je zelf invullen :p )
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
55
44
The Smashing Pumpkins zag ik voor het laatst op Pukkelpop 2007 en dat was echt wel een erg matige passage. Geen 'Today', 'Disarm' en '1979' maar wel een b-kant (Death from Above) van de toenmalige single 'Tarantula' uit het Zeitgeist album. Ik draai ondertussen sinds 2000 mee in het festivalcircuit maar dit staat makkelijk in mijn top 5 van slechtste festivalconcerten van bands die ik zeer hard weet te appreciëren.

Wat een heerlijke editie was die Pukkelpop van 2007 trouwens met o.a. Tool, Nine Inch Nails, Arcade Fire, The Streets, LCD Soundsystem en Low.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
NOS Alive heeft The Cure, Bon Iver en Smashing Pumpkins op 1 dag voor slechts 65 euro. Hoe komen die in godsnaam rond? Of vragen artiesten minder in bepaalde landen?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.243
NOS Alive heeft The Cure, Bon Iver en Smashing Pumpkins op 1 dag voor slechts 65 euro. Hoe komen die in godsnaam rond? Of vragen artiesten minder in bepaalde landen?
Fout enkel Bon Iver en de Pumpkins staan op 1 dag, 13 juli. The Cure staat er de 11de.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
duyck wrote:
NOS Alive heeft The Cure, Bon Iver en Smashing Pumpkins op 1 dag voor slechts 65 euro. Hoe komen die in godsnaam rond? Of vragen artiesten minder in bepaalde landen?

Fout enkel Bon Iver en de Pumpkins staan op 1 dag, 13 juli. The Cure staat er de 11de.

Verklaart veel, hun site zorgde voor verwarring, excuses!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
NOS Alive heeft The Cure, Bon Iver en Smashing Pumpkins op 1 dag voor slechts 65 euro. Hoe komen die in godsnaam rond? Of vragen artiesten minder in bepaalde landen?

Vorig jaar Mad Cool zondag:
Queens Of The Stone Age, Dua Lipa, Nine Inch Nails, Depeche Mode, Underworld voor 80€
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Even een vraag; hoe groot is de kans dat Bon Iver en The National op Rock werchter staan nu ze allebei op tour zijn? :)
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Groter contrast kan je haast niet hebben…
Mij lijkt me die kans niet zo groot. En qua contrast valt dat precies toch nogal mee, aangezien ze beide binnen het pop-genre vallen.
Verwacht eerder nog namen als Vampire Weekend, Bon iver, The National, Tenacious D voor de subheadliners.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.258
1.317
drazil wrote:
Groter contrast kan je haast niet hebben…

Mij lijkt me die kans niet zo groot. En qua contrast valt dat precies toch nogal mee, aangezien ze beide binnen het pop-genre vallen.
Verwacht eerder nog namen als Vampire Weekend, Bon iver, The National, Tenacious D voor de subheadliners.

En Imagine Dragons he...

Voor Phil Collins: huidige tourdata stoppen vlak voor Rock Werchter en er is (nog?) geen Belgische datum. Maar goed, de kans dat dit gebeurt is 0,2%.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Zit nog steeds een beetje te balen van de misloop van Smashing Pumpkins.

Zou deze schreeuwlelijke lineup een beetje een facelift kunnen geven, en ook iets leuks op een niet-vrijdag kunnen zetten (Underworld daargelaten). Toch benieuwd wat ze met die zondag gaan doen. Aangezien het voor de donderdag en zaterdag vooral hopen op mooie tentnamen is, hoop ik dat zondag een mooi main stage dagje wordt. Muse is niet echt m'n ding, maar daaronder kunnen ze ook mooi (alternatief) boeken. Daar heeft RW momenteel dringen nood aan.

The National zou goed zijn. Of Bon Iver. Of misschien toch The Strokes, die er toch lijken aan te komen voor andere festivals. Iets!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Vandaag werd naast een nieuwe datum van The National, ook Elbow aangekondigd voor een in Manchester, vlak na Werchter.

Zou ook weer een mooie kandidaat zijn. :)
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Hier nog wat namen die doorkomen van Sziget?
– twenty one pilots
– The 1975
– Martin Garrix
– Richard Ashcroft
– Catfish and the Bottlemen
– CHVRCHES
– Jungle
– Kodaline
– The Blaze
– Maribou State
– IDLES
– Superorganism
– PALE WAVES
– Parcels
– boy pablo
– Frank Turner & The Sleeping Souls
– Of Mice & Men
– Frank Carter & The Rattlesnakes
– Gang of Youths
– ALMA
– Yungblud
– Tamino
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken