Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Op wat voor positie zou Tenacious D spelen mits ze komen?

Rare band. Ik zie ze graag eens komen, maar heb het gevoel dat die altijd een veel te hoge spot opeisen voor wat eigenlijk een grapjesband is. Vrees dat RW er meer moet voor investeren dan dat ze eruit kunnen halen.

Maar lijkt me wel lachen om eens in de namiddag te zien!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.472
4.801
Gooi ik mijn wensenlijstje er ook nog in. Je weet nooit of er wordt meegelezen en Schueremans denkt “vooruit dan maar”:

Garbage
The Struts
Greta van Fleet
Rise Against
Flogging Molly
Tenacious D
Airbourne
Volbeat
Heideroosjes —> of wordt het Groezrock?
Steel Panther
Parkway Drive —> te hard voor RW
Ghost —> met Metallica aan het touren, dus waarschijnlijk niet
Dropkick murphys —> Groezrock ❌

Zijn op zich allemaal aan het touren, dus hopelijk zien we hier nog wat van op RW.

Edit: o ja, ministry is ook nog on the road, maar die verwacht ik zeker niet op RW. Helaas.
Edit 2: tweede o ja, the smashing pumpkins en die verwacht ik dan weer wel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.325
Timmetje wrote:
Op wat voor positie zou Tenacious D spelen mits ze komen?

Rare band. Ik zie ze graag eens komen, maar heb het gevoel dat die altijd een veel te hoge spot opeisen voor wat eigenlijk een grapjesband is. Vrees dat RW er meer moet voor investeren dan dat ze eruit kunnen halen.

Maar lijkt me wel lachen om eens in de namiddag te zien!

tenacious D haal je zoizo wel veel uit, veel mensen komen speciaal voor deze ene band een dag af en zie je haast nooit in België. Dit staat voor mij op niveau van Tool qua zeldzaamheid. mag voor mij zeker een subheadliner positie innemen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Tenacious D zie ik eerder in Dessel staan. Ik zie niet echt goed hoe je ze in kunt passen op Rock Werchter.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Tenacious D zie ik eerder in Dessel staan. Ik zie niet echt goed hoe je ze in kunt passen op Rock Werchter.
Ik zou juist zeggen dat ze beter op Werchter passen dan op Graspop. Ze zijn nou direct een hardrock of metal band, ik zie dus juist niet wat ze op Graspop zouden moeten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Misschien heeft Billie helemaal geen ene zin in Pinkpop en Werchter. Je kunt proberen of je ze kunt boeken maar als ze liever zaalshows geven dan kun je hoog of laag springen maar dat wordt het em dan niet. Altijd zo verongelijkt........
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Misschien heeft Billie helemaal geen ene zin in Pinkpop en Werchter. Je kunt proberen of je ze kunt boeken maar als ze liever zaalshows geven dan kun je hoog of laag springen maar dat wordt het em dan niet. Altijd zo verongelijkt……..

helemaal geen probleem mee als een band liever zaalshows geeft maar er zijn toch al een aantal festivals aangekondigd? En het is niet dat ze een echte headlinerspot eisen
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Misschien heeft Billie helemaal geen ene zin in Pinkpop en Werchter. Je kunt proberen of je ze kunt boeken maar als ze liever zaalshows geven dan kun je hoog of laag springen maar dat wordt het em dan niet. Altijd zo verongelijkt……..

Ze staan op meerdere festivals, piet. Ik vind dat ik daar -juist daarom- best niks van mag begrijpen, op een rock werchter-forum.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Kan verschillende redenen hebben, dat zullen wij nooit weten.
- Verschil tussen vraag en aanbod ?
- Verschil tussen aangeboden en verwachte spot op affiche ?
- ...
En vooral "last but not least" de centen hé, wss meer te winnen bij een apart zaalconcert...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.325
Kan verschillende redenen hebben, dat zullen wij nooit weten.
– Verschil tussen vraag en aanbod ?
– Verschil tussen aangeboden en verwachte spot op affiche ?
– …
En vooral “last but not least” de centen hé, wss meer te winnen bij een apart zaalconcert…

Als er 1 iets is die geen probleem is op werchter zijn het wel de centen, ik vermoed dan ook dat er een andere reden aan de basis zou liggen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
ChiquitaChaser wrote:
Kan verschillende redenen hebben, dat zullen wij nooit weten.
– Verschil tussen vraag en aanbod ?
– Verschil tussen aangeboden en verwachte spot op affiche ?
– …
En vooral “last but not least” de centen hé, wss meer te winnen bij een apart zaalconcert…

Als er 1 iets is die geen probleem is op werchter zijn het wel de centen, ik vermoed dan ook dat er een andere reden aan de basis zou liggen.

Het is niet omdat RW de centen heeft, dat het daarom ook altijd redelijk is om deze uit te geven.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Rockbeer wrote:
Tenacious D zie ik eerder in Dessel staan. Ik zie niet echt goed hoe je ze in kunt passen op Rock Werchter.

Gewoon op het podium..

Nee joh, gewoon naast de friet tent. Kunnen ze heel intiem "Fuck her Gently" spelen, terwijl je je vriendin een frikandel voert.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Pfff echt jammer van de pumpkins. Was zo'n typische band die ik niet los zou gaan zien maar graag op een festival. Laat tenacious d maar doorkomen hoor. Voor muse op main ipv ID aub.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken