Paddy wrote:
Dweezzill wrote:
Rockbeer wrote:
Tenacious D zie ik eerder in Dessel staan. Ik zie niet echt goed hoe je ze in kunt passen op Rock Werchter.
Staan op geen van beiden. Spijtig genoeg.
Want?
dixit 1 van België’s bekendste concertfotografen
Ik vind dit geen verlies. Zouden toch een te hoge spot ingenomen hebben. Bovendien 'begrijp' ik deze band (en haar succes (?)) niet echt...
The Smashing Pumpkins vind ik wél een verlies... Misschien waren ze dat weekend niet beschikbaar, want er zit toch een groot gat in het tourschema rond Rock Werchter.
Het zou een zeer groot verlies betekenen als namen zoals Oscar & the Wolf, Bastille,
Imagine Dragons, 30 Seconds to Mars, Major Lazer, Editors... nog zouden toegevoegd worden.
Het zou een gemakkelijker aanvaardbaar verlies betekenen als namen zoals Neil Young,
Tame Impala,
The Strokes, The Chemical Brothers,
Vampire Weekend,
Bon Iver, The National (maar ook grote kanshebber voor Pukkelpop weten we na vandaag)... nog zouden toegevoegd worden.
En een goed programma in de breedte doet ook al veel, dus hopen op een Mogwai,
Greta Van Fleet, Mac DeMarco,
The Good, the Bad & the Queen,
Interpol, Kraftwerk, dEUS,
Foals, Balthazar, New Order, Primal Scream, Dream Theater, Richard Ashcroft,
The Streets, Hot Chip, Sisters of Mercy, Architects ... Keuze genoeg, de ene naam al wat realistischer dan de andere
De cursief gedrukte namen zijn mijn realistische gok. Ik verwacht als afsluitende act op donderdag dan toch Tame Impala. Normaal gezien zou ik The Chemical Brothers zeggen, maar het komt door de hint van @daejim. Hij sprak over een "
onaangekondigde "electro"act". Onaangekondigd en electro tussen aanhalingstekens. Vandaar. Verder verwacht ik nog Imagine Dragons voor P!nk en The Strokes voor Muse.