Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
Everyknight wrote:

The Rolling Stones op TW Classic. Dan hebben we al Boutique, Classic en een los evenement buiten Rock Werchter. Dit is normaal gezien het maximum aan concerten daar.


Nope, is 1 evenement te veel. Maarja, het zijn verkiezingen zeker
1f642.svg

Oh ja? Ik dacht ook dat de vergunning was voor RW-weekend en drie ééndaagse evenementen.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.142
954
ChiquitaChaser wrote:

Everyknight wrote:

The Rolling Stones op TW Classic. Dan hebben we al Boutique, Classic en een los evenement buiten Rock Werchter. Dit is normaal gezien het maximum aan concerten daar.


Nope, is 1 evenement te veel. Maarja, het zijn verkiezingen zeker
1f642.svg


Oh ja? Ik dacht ook dat de vergunning was voor RW-weekend en drie ééndaagse evenementen.

vergunning is voor RW (4 dagen) Boutique, Classic en eens in de paar jaar een extra los evenement (zoals roger waters vorige keer)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Zo staat het in de overeenkomst:

"Het aantal toegestane hoogdynamische occasionele recreatieve activiteiten in de in het ruimtelijk uitvoeringsplan voorziene periode wordt beperkt tot 1 meerdaagse activiteit en maximaal 3 - met een gemiddelde van 2 - eendagsactiviteiten per jaar. een meerdaagse hoogdynamische occasionele recreatieve activiteit is beperkt tot maximaal 4dagen. Het gemiddelde van de eendagsactiviteiten wordt berekend op basis van 3 opeenvolgende jaren."
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
Zo staat het in de overeenkomst:

“Het aantal toegestane hoogdynamische occasionele recreatieve activiteiten in de in het ruimtelijk uitvoeringsplan voorziene periode wordt beperkt tot 1 meerdaagse activiteit en maximaal 3 – met een gemiddelde van 2 – eendagsactiviteiten per jaar. een meerdaagse hoogdynamische occasionele recreatieve activiteit is beperkt tot maximaal 4dagen. Het gemiddelde van de eendagsactiviteiten wordt berekend op basis van 3 opeenvolgende jaren.”
Even uit mijn hoofd: in 2016 hebben we RW en TWC gezien toch? Boutique met Rihanna ging toen niet door. In 2017 RW, TWC en Boutique. Dan is er in 2018 ruimte voor een derde ééndaags event toch? Of ben ik iets vergeten?

edit: nevermind, zie dat ik AC/DC ben vergeten in 2016
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Vergunning voor Rock Werchter 4 dagen, Boutique met Bruno Mars, TW Classic ( Ik vermoed Rollng Stones) en dan nog los Ed Sheeran
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
Vergunning voor Rock Werchter 4 dagen, Boutique met Bruno Mars, TW Classic ( Ik vermoed Rollng Stones) en dan nog los Ed Sheeran
Dat zou alleen kunnen als 2018 het eerste of tweede jaar van de "3 opeenvolgende jaren" is en we dus in 2019 of 2020 maar één eendagsactiviteit krijgen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.166
6.233
Zo staat het in de overeenkomst:

“Het aantal toegestane hoogdynamische occasionele recreatieve activiteiten in de in het ruimtelijk uitvoeringsplan voorziene periode wordt beperkt tot 1 meerdaagse activiteit en maximaal 3 – met een gemiddelde van 2 – eendagsactiviteiten per jaar. een meerdaagse hoogdynamische occasionele recreatieve activiteit is beperkt tot maximaal 4dagen. Het gemiddelde van de eendagsactiviteiten wordt berekend op basis van 3 opeenvolgende jaren.”
dus wat je aangeeft ChiquitaChaser, zoals ik het lees...
Aankomend jaar in 2018 op Wechter terrein, Boutique met Mars, Los concert met Ed Sheeran en Rock Werchter maar géén TW in 2018.
Of zit het anders, zoals reaper aangeeft wel inclusief TW in 2018 ?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Alles hangt er gewoon vanaf hoe ze de blokken van 3jaar bekijken en hoe er gerekend wordt...

stel: 2018:3acts + 2019:2acts + 2020: 2acts = 2,33 eendagsactiviteit per jaar. Afgerond is dat 2 :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.607
609
Weezer kan in ieder geval uit de geruchtenlijst voor RW. 23 juni start Amerikaanse Zomer tour die doorloopt tot 12 augustus.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
Weezer kan in ieder geval uit de geruchtenlijst voor RW. 23 juni start Amerikaanse Zomer tour die doorloopt tot 12 augustus.
En ze touren met Pixies en The Wombats, dus ook die gaan we niet op de Europese festivals zien in die periode.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.434
1.930
Ben alleszins al benieuwd voor morgen. Eerste kans voor een naam, maar zeker niet de laatste :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.968
6.254
Weezer kan in ieder geval uit de geruchtenlijst voor RW. 23 juni start Amerikaanse Zomer tour die doorloopt tot 12 augustus.
Dat wordt gewoon weer 16 (?) jaar wachten tot ze weer is naar hier komen, denk ik haha ..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
Een idee voor Werchter classic??

http://liveforlivemusic.com/news/neil-young-tour-album-2018/

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.968
6.254
PRE-ORDER SONGS OF EXPERIENCE IN UK, IRELAND, GERMANY, FRANCE, SPAIN, PORTUGAL, DENMARK, ITALY, & HOLLAND
Fans in these countries who pre-order the album by November 30th will have the chance to enter a presale to buy up to 2 tickets for the yet-to-be-announced 2018 shows in Europe. (You will receive a unique ticketing code, in early 2018. The presale will not open until 2018 and of course availability is while stock lasts. Please note: a code does not guarantee a ticket.)
U2 is out, dus? Geen show in België, wel eentje in NL blijkbaar..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
PRE-ORDER SONGS OF EXPERIENCE IN UK, IRELAND, GERMANY, FRANCE, SPAIN, PORTUGAL, DENMARK, ITALY, & HOLLAND
Fans in these countries who pre-order the album by November 30th will have the chance to enter a presale to buy up to 2 tickets for the yet-to-be-announced 2018 shows in Europe. (You will receive a unique ticketing code, in early 2018. The presale will not open until 2018 and of course availability is while stock lasts. Please note: a code does not guarantee a ticket.)

U2 is out, dus? Geen show in België, wel eentje in NL blijkbaar..
Of gewoon geen pre-order presale in België natuurlijk..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.211
4.363
U2 staat de oorspronkelijke Werchtervrijdag nog in de USA. Maar met het verzetten zou op Werchter staan dus kunnen...

Maar U2 verwacht ik niet op festivals. Hoogstens bij uitzondering op Glastonbury, Coachella of voor een goed doel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.166
6.233
U2 staat de oorspronkelijke Werchtervrijdag nog in de USA. Maar met het verzetten zou op Werchter staan dus kunnen…

Maar U2 verwacht ik niet op festivals. Hoogstens bij uitzondering op Glastonbury, Coachella of voor een goed doel.

2019 dus ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.968
6.254
Yannick wrote:
PRE-ORDER SONGS OF EXPERIENCE IN UK, IRELAND, GERMANY, FRANCE, SPAIN, PORTUGAL, DENMARK, ITALY, & HOLLAND
Fans in these countries who pre-order the album by November 30th will have the chance to enter a presale to buy up to 2 tickets for the yet-to-be-announced 2018 shows in Europe. (You will receive a unique ticketing code, in early 2018. The presale will not open until 2018 and of course availability is while stock lasts. Please note: a code does not guarantee a ticket.)


U2 is out, dus? Geen show in België, wel eentje in NL blijkbaar..

Of gewoon geen pre-order presale in België natuurlijk..
En dat zou kunnen betekenen dat ze op een festival hier zouden kunnen staan (sinds dat bij een festival geen nut heeft), of het zou kunnen dat ze België gewoon skippen volgend jaar. 3 opties :p U2 stond met The Joshua Tree op Bonnaroo dit jaar, dus waarom niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken