Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
A perfect circle staat in Parijs, die tickets kosten tussen de 60 en 90 euro - da's waanzinnig veel geld zeg. Misschien een reden dat ze niet naar België komen, omdat geen enkele zaal aan die prijzen tickets wil verkopen voor een band van 'dat formaat'. Uiteindelijk zijn ze echt niet zo gekend bij 't grote publiek...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Stubru: "Schrijf haar naam op want je gaat nog veel van haar horen. 21 lentes jong, Noors en met 'Don't Kill My Vibe' al een hit gescoord die iedereen in de AB meekeelde: @thisissigrid!"

Voila, opschrijven dan maar..;
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6
Hmm, U2 Hotshot op StuBru, in de week dat we een eerste naam verwachten van RW? Toeval bestaat natuurlijk, maar...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
@Magical12 Ik mag het voor jullie niet hopen. Dan krijg je een run op kaartjes.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Een zoveelste vrijdag 16u zonder nieuws en daarmee is een aantal lijstjes gemaakt om de tijd te doden ofso..

Hu niet overdrijven hé... De bekandmakings-periode begint nog maar net op gang te komen, had jij dan echt 2 of 3 weken al namen verwacht?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Yannick wrote:
Een zoveelste vrijdag 16u zonder nieuws en daarmee is een aantal lijstjes gemaakt om de tijd te doden ofso..


Hu niet overdrijven hé… De bekandmakings-periode begint nog maar net op gang te komen, had jij dan echt 2 of 3 weken al namen verwacht?
Idd, beetje overdreven ja, duurt gewoon wat lang ? Nee, 2/3 weken niet maar vorige week had wel fijn geweest voor een eerste naam.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.521
Zou ik persoonlijk toffer vinden dan weer de Foo's of QOTSA of de Artic Monkeys ofzo.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Zou ik persoonlijk toffer vinden dan weer de Foo’s of QOTSA of de Artic Monkeys ofzo.

QOTSA is toch alweer een jaar of 5 geleden? Foo's komen ook niet zoveel naar Werchter. Arctic Monkeys ook al 4 jaar geleden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.521
Haha, ja het woord ''weer'' was vooral voor de Foo's bedoeld. QOTSA of Artic Monkeys zie ik gewoon minder graag dan Kanye.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.286
4.454
Hmm, U2 Hotshot op StuBru, in de week dat we een eerste naam verwachten van RW? Toeval bestaat natuurlijk, maar…

Kans op U2 is klein, maar als RW het lukt zou dat wel erg sterk zijn. Zeker omdat de andere festivals voor de zomer U2 dan niet hebben (vanwege tour in de US). Hoop wel dat ze dit pas bekend maken nadat de voorverkoop is gestart.
Maar zoals gezegd, kans is wel erg klein. En hier op dit forum zien wij graag verbanden die er in werkelijkheid vaak niet zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
U2 speelt niet op Werchter. Staat duidelijk op hun website dat ze indoor gaan spelen net zoals de tour van 2015.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Lars nam afscheid met “see you next year … in Lisbon”.
ja... Ik wilde eerst iets posten over, Rock in Rio Lissabon.
Maar ze staan natuurlijk 1 februari in Lissabon.
Als er komende week geen festivals met aankondigen met Metallica komen, dan gaan we ze volgend jaar wel kunnen doorstrepen.

Wat denk jullie?
Gaat langzaam richting eind november qua aankondigingen.
Meestal deelt Rock Werchter wel een headliner met Pinkpop, toch?
Foo Fighters en Bruno Mars zijn het al niet.
Gaan ze nog de laatste headliner delen of met geheel andere aan komen in 2018??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Wat denk jullie?
Gaat langzaam richting eind november qua aankondigingen.
Meestal deelt Rock Werchter wel een headliner met Pinkpop, toch?
Foo Fighters en Bruno Mars zijn het al niet.
Gaan ze nog de laatste headliner delen of met geheel andere aan komen in 2018??

Kan wel maar dan zou RW PJ heel laat aankondigen. Volgens de geruchten zou dat kunnen.

Kijken wanneer RW uit zijn winterslaap komt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
RW heeft altijd 2 grote headliners, met het waarschijnlijke uitvallen van Metallica en PJ in de molen voor december, wie kunnen we dan verwachten als 2e grote headliner? Dan toch Guns N Roses, U2...? Eens die tweede headliner vastligt zullen ze waarschijnlijk wel de namen droppen die al de ronde doen nu; The National, Gorillaz, Nick Cave etc etc tot in december voor Pearl Jam en dan de kerstvakantie in met het gros van de bovenkant bekend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
RW heeft altijd 2 grote headliners, met het waarschijnlijke uitvallen van Metallica en PJ in de molen voor december, wie kunnen we dan verwachten als 2e grote headliner? Dan toch Guns N Roses, U2…? Eens die tweede headliner vastligt zullen ze waarschijnlijk wel de namen droppen die al de ronde doen nu; The National, Gorillaz, Nick Cave etc etc tot in december voor Pearl Jam en dan de kerstvakantie in met het gros van de bovenkant bekend.
30 Seconds to Mars zou ik toch mee nemen in dat verhaal hoor. Denk ik althans...

 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
30STM zou ik zeker niet meenemen - die zijn op Werchter zelfs geen subheadliner lijkt me. Vond hun vorige passage op RW trouwens bedroevend slecht en meningen waren toen ook zeer verdeeld. Doe maar een plaats voor de sub als allerhoogste spot.

Guns 'n Roses snap ik ook niet zo goed dat die continue in de geruchtenmolen blijven hangen, die hebben in 2017 TW Classic geheadlinet, de kans dat ze het jaar erna op Werchter staan lijkt me echt gewoon zeer klein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken