Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.624
619
Gok dat ze nog meer tijd nodig hebben om te verwerken en dan vrijdagmiddag eerste naam (of namen) droppen.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Het viel mij gewoon op dat de wishlist afgesloten werd om 15u, en dat 16u vaak het magische uur is voor Rock Werchter... We zullen zien :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.003
6.387
Van All Points East, Roskilde, Northside en Rock Am Ring verwacht ik; De namen-poel vergroot, heerlijk :) N*E*R*D werd in het Pinkpop-topic al gelinkt maar ik zie die eerder Dour headlinen ofso.

Gorillaz - The National - Queens Of The Stone Age - The xx
30 Seconds To Mars - Björk - LCD Soundsystem - Phoenix - The War On Drugs
Cigarettes After Sex - Enter Shikari - Future Islands - Father John Misty - Kaleo - Mogwai - Rise Against - Tyler The Creator - Vince Staples
Aurora - Glass Animals - Greta Van Fleet - Nothing But Thieves - Sampha - Walking On Cars
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.177
1.201
Everyknight wrote:
TW Classic dus voor The Rolling Stones. Zou wel heel goed kunnen.

Of ingewisseld voor Metallica of Pearl Jam? Ik roep maar wat….

Hoe ik het nu inschat: Pearl Jam op Rock Werchter. Metallica ook.
Iron Maiden op Graspop.
The Rolling Stones op TW Classic. Dan hebben we al Boutique, Classic en een los evenement buiten Rock Werchter. Dit is normaal gezien het maximum aan concerten daar.
Dan is er nog Guns N' Roses. Als ze België aandoen in 2018, dan kan Rock Werchter (kleine kans), Graspop (grotere kans) of een Sportpaleis-show (grootste kans).

Al kunnen ze ook eens zot doen en bijvoorbeeld Metallica en Iron Maiden switchen, maar dat zal wel niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.371
DennisvdBr wrote:

Everyknight wrote:
TW Classic dus voor The Rolling Stones. Zou wel heel goed kunnen.


Of ingewisseld voor Metallica of Pearl Jam? Ik roep maar wat….

Hoe ik het nu inschat: Pearl Jam op Rock Werchter. Metallica ook.
Iron Maiden op Graspop.
The Rolling Stones op TW Classic. Dan hebben we al Boutique, Classic en een los evenement buiten Rock Werchter. Dit is normaal gezien het maximum aan concerten daar.
Dan is er nog Guns N’ Roses. Als ze België aandoen in 2018, dan kan Rock Werchter (kleine kans), Graspop (grotere kans) of een Sportpaleis-show (grootste kans).

Al kunnen ze ook eens zot doen en bijvoorbeeld Metallica en Iron Maiden switchen, maar dat zal wel niet.
Om één of andere reden denk ik dat Pearl Jam en Metallica zo maar eens niet op Rock Werchter komen, maar dat is een voorgevoel.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.177
1.201
Amai, wat er toch allemaal tourt of gaat touren (buiten de grote namen): LCD Soundsystem, The Strypes, Björk, Beck, Robert Plant, Phoenix, Lykke Li, Intergalactic Lovers, Mogwai, A Perfect Circle, Girls in Hawaii...

Hierbij misschien nog namen als The War on Drugs, The National, QOTSA, The xx...

En hopelijk nog wat gekruid met britpop-achtige namen zoals bijvoorbeeld Liam Gallagher, Noel Gallagher's High Flying Birds, Kasabian, Paul Weller, Stereophonics...

Of misschien Massive Attack die dan in 2018 2017 komen inhalen?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.371
Amai, wat er toch allemaal tourt of gaat touren (buiten de grote namen): LCD Soundsystem, The Strypes, Björk, Beck, Robert Plant, Phoenix, Lykke Li, Intergalactic Lovers, Mogwai, A Perfect Circle, Girls in Hawaii…

Hierbij misschien nog namen als The War on Drugs, The National, QOTSA, The xx…

En hopelijk nog wat gekruid met britpop-achtige namen zoals bijvoorbeeld Liam Gallagher, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Kasabian, Paul Weller, Stereophonics…

Of misschien Massive Attack die dan in 2018 2017 komen inhalen?
Ozzy zal wel aan Graspop zijn he, tourt ook nog.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.177
1.201
Amai, wat er toch allemaal tourt of gaat touren (buiten de grote namen): LCD Soundsystem, The Strypes, Björk, Beck, Robert Plant, Phoenix, Lykke Li, Intergalactic Lovers, Mogwai, A Perfect Circle, Girls in Hawaii…

Hierbij misschien nog namen als The War on Drugs, The National, QOTSA, The xx…

En hopelijk nog wat gekruid met britpop-achtige namen zoals bijvoorbeeld Liam Gallagher, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Kasabian, Paul Weller, Stereophonics…

Of misschien Massive Attack die dan in 2018 2017 komen inhalen?

En dan vergeet ik Patti Smith nog!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.060
2.162
Lars zei gisteren; We see you very soon!

Das dan toch in de zomer neem ik aan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.003
6.387
Björk nu ook op Northside.. In de Barn, graag Herman!

Voorlopig is het daar dus nu; Björk - The National + QOTSA - ........
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.371
Joe wrote:
Lars zei gisteren; We see you very soon!

Das dan toch in de zomer neem ik aan.

Nee morgen terug in’t Sportpaleis
1f609.svg
aahh, spelbreker :wink:
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
welkom humpl, nee hoor ben maar niet bang. Kleine kans dat ik niet ga.
Maar ik wordt nog steeds niet blij als the Stones op Rock Werchter komen.
Grote naam ja, maar ik zie RW dat geld liever in wat anders pompen...
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.163
979
Martin wrote:

Joe wrote:
Lars zei gisteren; We see you very soon!

Das dan toch in de zomer neem ik aan.


Nee morgen terug in’t Sportpaleis
1f609.svg


aahh, spelbreker
1f609.svg

het was toch iets in de trant van voor het eerst in belgië in 1984, daar onder andere Vorst Nationaal, Pukkelpop gedaan, en ondertussen zijn we de huisband van Rock werchter na 700 shows. en het voelt alsof we nog maar net bezig zijn. We will see you very soon.
dus ik gok er wel op dat ze er staan.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.017
277
The Rolling Stones op TW Classic. Dan hebben we al Boutique, Classic en een los evenement buiten Rock Werchter. Dit is normaal gezien het maximum aan concerten daar.
Nope, is 1 evenement te veel. Maarja, het zijn verkiezingen zeker :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken