Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De manager zou op Twitter hebben gezegd dat de video fake was, met het account 'ArcticMonkeysUS' die het geretweet heeft - maar het grappige is dat ook die tweet met de ontkenning opeens verdwenen is.

De video is gewoon te vlug online gegaan, iemand beslist om 't als fake te bestempelen, maar bedenkt zich opeens dat dat ook niet de beste strategie is, en verwijdert dan maar weer dat bericht. Denk dat we gewoon morgen Arctic Monkeys mogen gaan verwachten.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Wie weet the stones na nick cave, zou superafsluiter zijn..
Voor mij persoonlijk mag Bush de dag van pearl jam komen ergens in de namiddag. Wat extra grunge en hebben hun fans
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Lijstje van mogelijke namen, die ik graag mag zien op RW. Zullen er niet allemaal staan, want te veel harde gitaren.

Stonesour
Alice in Chains
Nine Inch Nails
Five Finger Death Punch
The Offspring
Deftones
Nightwish
Shinedown
Flogging Molly
Good Charlotte
Greta van Fleet
Kaleo
Muse
Halestorm
Bush

Deze 2 zijn niet voor mij, maar verwacht ik eigenlijk wel:
Snow Patrol
30sec to mars
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.401
Ik denk ook dat AM morgen komt, ik hoop het alleen heel erg van niet. Vind de muziek nog niet zo slecht maar ik kan me zo ergeren aan die Alex Turner. Arrogant ventje met zijn vetkuif daar dronken over het podium zwalken. Nee doe mij maar liever iets anders als headliner of tegelijkertijd Tame Impala/MGMT/Beck in de tent.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Precies wat ik dus ook heb. Muzikaal best ok, maar de arrogantie druipt er vanaf. Verwacht alleen dat RW Artic Monkeys niet laat schieten als ze in de buurt zijn.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.640
2.244
Beetje arrogantie mag wel in dit genre vind ik. Veel frontmannen hebben een soort 'hautainheid' rond zich hangen. Kijk naar Josh Homme, Dave Grohl, Jack White, ... Ieder op zijn eigen specifieke manier die ook de band typeert, nu je zal altijd voor en tegenstanders hebben dan ;)
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Als Arctic Monkeys vandaag bekend wordt gemaakt dan willen ze het waarschijnlijk zelf doen. Kan vandaag de hele dag dus nog gebeuren. Dat om 8.00 niks bekend is gemaakt betekent niet zo veel geloof ik.

Kan natuurlijk ook zijn dat het hele Arctic Monkeys gebeuren maar een hoax is en om 16.00 iets bekend wordt gemaakt of dat we nog een weekje moeten wachten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Wie verwacht The rolling Stones voor Werchter? Is het echt mogelijk?
Komen we binnenkort wel achter.
Verwacht RS wel met data, ik denk dat er binnenkort wel nieuws uit kamp Stones komt. Aangezien ik de data rond juni verwacht.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Beetje arrogantie mag wel in dit genre vind ik. Veel frontmannen hebben een soort ‘hautainheid’ rond zich hangen. Kijk naar Josh Homme, Dave Grohl, Jack White, … Ieder op zijn eigen specifieke manier die ook de band typeert, nu je zal altijd voor en tegenstanders hebben dan ?

Dat een frontman een uitstraling heeft, is part of the job. Maar pak het verschil tussen Dave Grohl en Alex Turner en je hebt precies wat ik bedoel. Symphatiek VS arrogantie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken