DennisvdBr wrote:
Yannick wrote:
Volgende week wordt de tour van Lana Del Rey bekend gemaakt. Sinds januari Noord-Amerika data zijn, ze eind maart op de Lolla fests staat in Z-Amerika en waarschijnlijk op Coachella zal staan, schat ik dat die EU tour in februari/maart zal plaatsvinden waardoor ze waarschijnlijk out zal zijn voor RW.
@everyknight gij zijt het orakel hé, hopelijk komt er wat van uit
Lana zal eerst met de Australische data komen. Die gaan vast in maart / april zitten.
Met de data die nu staan heeft ze januari en februari geheel vol, of ze moet ze tussen Las Vegas 16 feb en Honolulu 28 feb in proppen.
Ik zie niet in waarom haar Europese data niet ergens in juni/juli/augustus kunnen vallen.
Ik was ff te snel geweest waarschijnlijk en had niet gelet op het feit ze daarna ook nog ‘Australië en Midden Oosten’ zei haha + denk dat ik ook wat verkeerde data had gevonden want de data die ik vond gingen maar tot begin februari (dus die LV en Honolulu datum zaten er niet in). Alles valt nog moeilijk te voorspellen want je weet niet echt zeker welke richting ze zal uitgaan (eerst Australië of eerst EU). Volgende week weten we meer
5 Jan – 28 Feb Noord-Amerika (zonder Californië datum)
16 maart – 25 maart Zuid-Amerika
13 – 22 april Coachella
…