Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Als je op de donderdag één van de eerste bands wil zien, zorg dan dat je op tijd vertrekt richting Werchter.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik kan je echt aanraden om op woensdag al aan te komen. Zolang je niet helemaal vanuit het noorden moet komen kun je prima na werk of school vertrekken en bij zonsondergang of onder de bouwlampen je tentje opzetten. Dan kun je donderdag gewoon rustig je ding doen en toekijken hoe iedereen in de rij staat want dan is het een stuk drukker. Je kunt je festivalbandje ook al op woensdag zonder rij ophalen. Maakt de hele donderdag een stuk relaxter dan wanneer je moet haasten om de eerste band die je wilt zien te redden.

Verder kan ik je aanraden om een patatje stoofvlees te nemen ;)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik kan je echt aanraden om op woensdag al aan te komen. Zolang je niet helemaal vanuit het noorden moet komen kun je prima na werk of school vertrekken en bij zonsondergang of onder de bouwlampen je tentje opzetten. Dan kun je donderdag gewoon rustig je ding doen en toekijken hoe iedereen in de rij staat want dan is het een stuk drukker. Je kunt je festivalbandje ook al op woensdag zonder rij ophalen. Maakt de hele donderdag een stuk relaxter dan wanneer je moet haasten om de eerste band die je wilt zien te redden.

Verder kan ik je aanraden om een patatje stoofvlees te nemen
1f609.svg

Wij komen (vriendengroep van 5) uit Nederland, maar zijn in principe wel in staat rond 18.00 in Werchter te arriveren, kun je dan nog naar binnen?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Shaverion wrote:
Ik kan je echt aanraden om op woensdag al aan te komen. Zolang je niet helemaal vanuit het noorden moet komen kun je prima na werk of school vertrekken en bij zonsondergang of onder de bouwlampen je tentje opzetten. Dan kun je donderdag gewoon rustig je ding doen en toekijken hoe iedereen in de rij staat want dan is het een stuk drukker. Je kunt je festivalbandje ook al op woensdag zonder rij ophalen. Maakt de hele donderdag een stuk relaxter dan wanneer je moet haasten om de eerste band die je wilt zien te redden.

Verder kan ik je aanraden om een patatje stoofvlees te nemen
1f609.svg



Wij komen (vriendengroep van 5) uit Nederland, maar zijn in principe wel in staat rond 18.00 in Werchter te arriveren, kun je dan nog naar binnen?
Ja hoor. Afgelopen jaar kwamen er rond elf ook nog steeds mensen de camping op.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Je kunt de hele nacht door naar binnen volgens mij, ik kon na middennacht vorig jaar in ieder geval nog binnen komen (stond lang in de file vanwege gebrek aan parkeerplaatsen door de modder).
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Twee jaar geleden eerst een tentamen gerockt van 7 tot 10 savonds en toen de auto vanuit Groningen gepakt. Kwam rond 1 uur aan (mijn vrienden hadden de tenten enzo opgezet) en kon toen zelfs nog naar binnen. Heb het toen van te voren wel gevraagd, en volgens mij kon je de hele nacht gewoon op de camping komen en een bandje halen.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
The hive gaat woensdag om 16u open en je kan er 24/24 op en af .
Andere campings (niet uitgebaat door RW, zoals C3 bijvoorbeeld) gaan pas Donderdag omstreeks 8u open.

 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
The hive gaat woensdag om 16u open en je kan er 24/24 op en af .
Andere campings (niet uitgebaat door RW, zoals C3 bijvoorbeeld) gaan pas Donderdag omstreeks 8u open.


Officieel pas om 8:00 uur, in werkelijkheid gaan de meeste (in ieder geval A1 en C3) al eerder open.
 

FMennen

Playlistbediener
22 nov 2014
41
1
Maar weer even over het programma, zouden The Strokes donderdags niet kunnen? Staan in maart/april al in zuid-Amerika dacht ik?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Maar weer even over het programma, zouden The Strokes donderdags niet kunnen? Staan in maart/april al in zuid-Amerika dacht ik?

Eén van de weinige bands waarvoor ik alleen een ticketje zou kopen ongeacht de rest van de programmatie die dag!
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
De uitgelekte tour van guns n roses schijnt nep te zijn. (Depeche mode op dezelfde dag in Duitsland in het hetzelfde stadion)
Nu rod stewart en bryan adams festivals doen, is de kans op GNR voor op de donderdag niet groter geworden?!
Rod Stewart bijvoorbeeld voor Boutique?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Frank Ocean op 14 juli op het Lovebox Festival in London. Kanshebber voor RW?

Het kan. Hij heeft er al eens gestaan.

Voor mij is het in ieder geval een dikke yes.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Robbie speelt onder de naam "Werchter Boutique"
GnR speelt vrijwel zeker de Classic en die zou normaal gezien op 8Juli doorgaan....

Rod stewart ideale Classic act natuurlijk maar de combinatie met GnR vind ik persoonlijk ni goed.


 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
EddieVerder wrote:
Frank Ocean op 14 juli op het Lovebox Festival in London. Kanshebber voor RW?


Het kan. Hij heeft er al eens gestaan.

Voor mij is het in ieder geval een dikke yes.
Begon al schrik te krijgen dat ie toch niet ging touren, Frank kennende... Zou als Rnb act wss toch eindigen in de Barn denk ik, al is die flink gegroeid sinds z'n vorige passage en toen was ie ook Barn headliner dacht ik?
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Oja Robbie Williams op Boutique.
Genoeg kandidaten voor Classic lijkt mij: Rod Stewart, Bryan Adams, Rooling Stones
Nu Greenday niet meer in the picture is, misschien de kans op GnR wat groter voor de Donderdag?!
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
GnR en Arcade Fire op 1 dag? Die tickets zullen binnen no-time op zijn. Ik verwacht nog altijd KoL waarbij AF als 2e speelt en dan nog een grote dance act erna.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Green Day 29 juni in Dublin. Die kunnen we dus nu echt uitsluiten voor Werchter
Begint er toch sterk op te lijken dat Rock Werchter en Pinkpop eens een jaartje geen headliner delen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken