Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Meer iets voor Les Ardentes / Dour

Kom in m'n lijstje wel nog een degelijke sub te kort op zondag en nog een Barn headliner (Bon Iver, Elbow en Sigur Ros) -> Major Lazer?
Daarnaast zag James Blake al een paar x passeren maar die gaat echt niet nog een 2e x komen, hoorde van een vriend die naar daar ging dit jaar dat de tent redelijk leeg was maar die kon ook verkeerd zijn geweest qua inschatting hé al was z'n optreden wel een van de betere zei ie..
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
The War On Drugs – Arcade Fire – Kings Of Leon – Netsky
The Lumineers – Bastille – Alt-J – Radiohead
Blink-182 – Prophets Of Rage – System Of A Down – Linkin Park
Cage The Elephant – Royal Blood – ??? – Foo Fighters

Mooi lijstje. Lijken mij allemaal realistische namen op de juiste posities binnen een dag maar op de verkeerde dagen. Rock Werchter programmeert nooit thema dagen. Prophets of rage op de Arcade Fire dag, Royal Blood op Radiohead dag, Alt J op Foo Fighters dag, etc. is meer wat we kunnen verwachten.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
454
158
download-paris.png


RW maakt hier bijna 1 dag van. Straf werk van de Schuur.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Yannick wrote:
The War On Drugs – Arcade Fire – Kings Of Leon – Netsky
The Lumineers – Bastille – Alt-J – Radiohead
Blink-182 – Prophets Of Rage – System Of A Down – Linkin Park
Cage The Elephant – Royal Blood – ??? – Foo Fighters


Mooi lijstje. Lijken mij allemaal realistische namen op de juiste posities binnen een dag maar op de verkeerde dagen. Rock Werchter programmeert nooit thema dagen. Prophets of rage op de Arcade Fire dag, Royal Blood op Radiohead dag, Alt J op Foo Fighters dag, etc. is meer wat we kunnen verwachten.
Alsof The Lumineers en Bastille matchen met Alt-J en Radiohead? Alsof Kings Of Leon matcht met Arcade Fire, je moet nu niet gaan overdrijven met combinaties hé.. Werchter kan wel is gek doen met z'n posities maar dat blijft toch in beperkte mate en als er 2 headliners staan op zaterdag en eentje op zondag met gitaren gaan ze die echt niet op donderdag zetten hoor :p Royal Blood zie ik wel nog gebeuren op 't plekje van Bastille..
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
download-paris.png


RW maakt hier bijna 1 dag van. Straf werk van de Schuur.
Exact wat ik aan het denken was toen ik zag dat Blink op de zaterdag speelt. Toch best sterk hoor dat die allemaal op 1 dag spelen.
Blink 182 vorige keer niet gezien omdat ze clashten met Garbage, dus dat komt dan ook weer mooi uit.
Nu enkel nog iemand overtuigen om 4 dagen te gaan :D
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
download-paris.png


RW maakt hier bijna 1 dag van. Straf werk van de Schuur.

Haha nu je het zegt, inderdaad. Hoop eigenlijk dat er nog wat tussen Blink-182 en SOAD staat maar dat zal wel niet. Snap niet waarom ze een hogere plek moeten krijgen dan tijdens hun vorige passage, maar ze staan blijkbaar overal hoog (vaak zelfs hoger)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Wat een ongelofelijke kutnaam.

Fuck, die zaterdag ziet er belabberd uit. Pop punk en nu metal in 2016...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Wat een ongelofelijke kutnaam.

Fuck, die zaterdag ziet er belabberd uit. Pop punk en nu metal in 2016…
Lijkt mij allemaal wel grappig om een keer te zien, maar als hier een wat meer indie/alternative programma tegenover komt in de tenten (en dat lijkt mij best aannemelijk) zou het ook zomaar kunnen zijn dat ik ze alle drie ga missen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:
Wat een ongelofelijke kutnaam.

Fuck, die zaterdag ziet er belabberd uit. Pop punk en nu metal in 2016…


Ik vind t heerlijk
1f60e.svg

Die zaterdag is echt om van te huilen. Met Blink 182 en Linkin Park hebben ze de 2 meest belegen, puberale kutbands ooit geboekt. What's next? Sum 41? Alien Ant Farm?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Werchter was toch een herhalingsoefening? Arcade Fire 2010, Radiohead 2008, Blink 2012, Linkin Park 2011, SOAD nooit, FF 2005!!! Meer dan 5 jaar geleden dus allemaal. Ookal zullen we die herhaling wel krijgen: KOL, Major Lazor, Bastille,...
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
superginger wrote:
mattman wrote:
Wat een ongelofelijke kutnaam.

Fuck, die zaterdag ziet er belabberd uit. Pop punk en nu metal in 2016…


Ik vind t heerlijk
1f60e.svg



Die zaterdag is echt om van te huilen. Met Blink 182 en Linkin Park hebben ze de 2 meest belegen, puberale kutbands ooit geboekt. What’s next? Sum 41? Alien Ant Farm?

Spijtig dat er geen 2dagen tickets zijn.
Donderdag & vrijdag zalig tot nu toe en zaterdag & zondag daarentegen...
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
superginger wrote:
mattman wrote:
Wat een ongelofelijke kutnaam.

Fuck, die zaterdag ziet er belabberd uit. Pop punk en nu metal in 2016…


Ik vind t heerlijk
1f60e.svg



Die zaterdag is echt om van te huilen. Met Blink 182 en Linkin Park hebben ze de 2 meest belegen, puberale kutbands ooit geboekt. What’s next? Sum 41? Alien Ant Farm?

Mogen van mij ook zeker komen. nu nog hopen dat green day, fallout boy, all time low en rise against hoi komen zeggen ;p
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
superginger wrote:
mattman wrote:
Wat een ongelofelijke kutnaam.

Fuck, die zaterdag ziet er belabberd uit. Pop punk en nu metal in 2016…


Ik vind t heerlijk
1f60e.svg



Die zaterdag is echt om van te huilen. Met Blink 182 en Linkin Park hebben ze de 2 meest belegen, puberale kutbands ooit geboekt. What’s next? Sum 41? Alien Ant Farm?

Wie weet krijgt die dag wel een top programma in de Barn en KluB C. Daarbij kun je ze beter samen op één dag hebben dan compleet verspreid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken