Everyknight wrote:
WeckoJ wrote:
Erg blij met Blink-182 al ga ik ze al in Ahoy zien. Begint er leuk uit te zien die dag door ook nog System of A Down. Linkin Park daarentegen vind ik dan weer niet bijzonder. Ik wacht geduldig af wat er allemaal nog komt…
Van die drie namen is bij mij Linkin Park prioriteit. En Blind 182 hoeft niet zo nodig voor mij.
Ik ben één van de 28 000 000 mensen die Hybrid Theory gekocht heeft
. Is voor mij nostalgie, maar ik als ik de recentste shows op YouTube bekijk, dan kijk ik wel uit naar hun show! Nog nooit gezien, op Rock Werchter 2011 ben ik naar Beady Eye gaan kijken.
Naar System of a Down kijk ik ook uit, nooit gezien en lijkt mij wel wat!
Blink 182, mja, van aan de toog met bier zal dit nog wel meevallen, misschien zelfs nog amusant zijn. Maar als er iets interessant tegenover geprogrammeerd staat, zal ik niet bij de mainstage te vinden zijn dan.
Ik heb ze op Werchter gezien en op Pukkelpop, het eerste optreden was met voorsprong de beste.
Het is (persoonlijk) vooral hopen dat ze zoveel mogelijk nummers uit Hybrid Theory en Meteora spelen, dat ze hun nieuwer werk ook spelen is normaal want ze moeten het anderhalf uur rond krijgen maar wat ze op Pukkelpop deden vond ik er toch wat over.
Daar begonnen ze liedjes van Fort Minor te spelen…