Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Niet helemaal mijn 'cup of tea',maar Bazart stond er dit jaar al en zie ik komende editie wel weer terugkomen.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Arne wrote:
Hopelijk op zondag dan, gelijk met de foo fighters ofzo in de barn.

Moet ze echt niet voor de 10de x op rw zien.


Hola, alle optredens van Metallica op Werchter dan al gezien ofwa ? Zitten met ne die-hard fan se
1f600.svg

2x gezien en 4x andere oorden gaan opzoeken.

Ik ben meer voor bands die enkel om de +- 5j naar een festival komen dat zo goed als jaarlijks. Anders begint het gewoon afgezaagd te worden.

Ik schaam me btw nog altijd niet om Milk Inc in de marquee te gaan kijken zijn ipv metallica op main.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Is er geen kans dat 2 of alle 3 van de side projectjes van Balthazar op RW staan en ook nog een exclusief optreden van Balthazar zelf?

Of misschien eerder iets voor een PP.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
2x gezien en 4x andere oorden gaan opzoeken.

Ik ben meer voor bands die enkel om de +- 5j naar een festival komen dat zo goed als jaarlijks. Anders begint het gewoon afgezaagd te worden.


Ik schaam me btw nog altijd niet om Milk Inc in de marquee te gaan kijken zijn ipv metallica op main.

1993
1999: 6 jaar tussen
2003: 4 jaar tussen
2004: 1 jaar tussen
2007 : 3 jaar tussen
2009: 2 jaar tussen
2014: 5 jaar tussen

das dus 3x +/- 5jaar en 3x sneller :p , sorry kon het niet laten :)

En Milk Inc in Pyramide was een bommeke met veel volk !
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
1993
1999: 6 jaar tussen
2003: 4 jaar tussen
2004: 1 jaar tussen
2007 : 3 jaar tussen
2009: 2 jaar tussen
2014: 5 jaar tussen

das dus 3x +/- 5jaar en 3x sneller ? , sorry kon het niet laten ?

En Milk Inc in Pyramide was een bommeke met veel volk !

Ook 4x op 7 jaar, het is maar hoe je het interpreteert.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Wie weet zien we Slayer nog wel een keer op Werchter. De dag van System ofzo.
Stonden vorig jaar nog op Graspop en komen blijkbaar weer naar Europa, dus waarom niet.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Wie weet zien we Slayer nog wel een keer op Werchter. De dag van System ofzo.
Stonden vorig jaar nog op Graspop en komen blijkbaar weer naar Europa, dus waarom niet.

Er staat toch, op headliners na, bijna nooit metal op werchter?? En dan zeker niet een band als slayer ben ik bang.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Slayer zou heel leuk zijn, ze hebben er al een keer gestaan.
Staan bijna elk jaar wel op Graspop dus zou wel een keer leuk zijn voor de afwisseling
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Joe wrote:
Wie weet zien we Slayer nog wel een keer op Werchter. De dag van System ofzo.
Stonden vorig jaar nog op Graspop en komen blijkbaar weer naar Europa, dus waarom niet.


Er staat toch, op headliners na, bijna nooit metal op werchter?? En dan zeker niet een band als slayer ben ik bang.
Hebben er al gestaan hoor.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Joe wrote:
Wie weet zien we Slayer nog wel een keer op Werchter. De dag van System ofzo.
Stonden vorig jaar nog op Graspop en komen blijkbaar weer naar Europa, dus waarom niet.


Er staat toch, op headliners na, bijna nooit metal op werchter?? En dan zeker niet een band als slayer ben ik bang.

Slayer heeft er al gestaan alsook Airbourne, Trash Talk, Mastodon, Bring Me The Horizon, Channel Zero, A Day To Remember, Volbeat, Nightwish, Marilyn Manson,...
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
superginger wrote:
Joe wrote:
Wie weet zien we Slayer nog wel een keer op Werchter. De dag van System ofzo.
Stonden vorig jaar nog op Graspop en komen blijkbaar weer naar Europa, dus waarom niet.


Er staat toch, op headliners na, bijna nooit metal op werchter?? En dan zeker niet een band als slayer ben ik bang.


Slayer heeft er al gestaan alsook Airbourne, Trash Talk, Mastodon, Bring Me The Horizon, Channel Zero, A Day To Remember, Volbeat, Nightwish, Marilyn Manson,…

Ah okay, maar had ff de line up van vorig jaar erbij gepakt en toen zag ik dat bmth de enige metal band was na rammstein. Dus dacht als dat de enige metal naam is in een jaar van t dagprogramma zullen ze niet zomaar t veel heftiger slayer boeken. Maar jullie spreken dat mooi tegen, gelukkig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Andere ideeën? Shoot!

Coely
Pomrad
Frances (of is ze niet Belgisch?)
Poliça
Tsar B
Warhola
School Is Cool

En ja de eerder genoemden, verwacht wel geen show van Balthazar, misschien iemand van de zijprojectjes al pakken die beter uit op Cactus denk ik?
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
http://www.bst-hydepark.com/events/detail/22

Ik zie KOL wel komen op de donderdag hoor. Pixies erbij... lang niet gek hoor :) En ja, ik ben KOL fan haha.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Poliça is toch niet Belgisch?

Anyway, van de bands waarvan op dit moment bekend is dat ze touren, lijkt KoL mij ook de meest voor de hand liggende co-headliner bij Arcade Fire. Ben benieuwd of er nog verrassingen qua tours in het vat zitten.

Eerst maar eens hopen dat we er überhaupt iets bij krijgen op de affiche morgen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Poliça is toch niet Belgisch?
Dacht dat dat een Brusselse was ofso of iemand van Wallonië haha, my bad.. Verwacht 'r wel op RW eerlijk gezegd..

Ik denk wel dat er een aankondiging zit aan te komen maar geen headliner dit keer, denk ik..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
En van Belgische acts naar 'wie komt er op herhaling?'.

Al zal het deze editie wel meevallen. Nathaniel Rateliff (staan op BST) en Bazart lijken me zekerheidjes, SX en/of Flume kunnen eventueel ook. En dan Mo die een annulering komt goedmaken uiteraard.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Nathaniel Rateliff kwam eigenlijk een jaartje te vroeg heb ik de indruk, is pas afgelopen jaar en eigenlijk na werchter pas doorgebroken hier en vaak gedraaid geweest.. Probleem met SX is dat ze al zo laat stonden en hun show eigenlijk in het donker moet gebeuren en ik zie ze echt niet in de late avond in de Barn staan.. Klub C was voor Flume om 7u tijdens Ellie Goulding compleet gevuld en hoort gewoon buiten op de main te staan, probleem is dat qua naam en faam ie daarvoor nog een trapje te klein is al durf ik 'm al op gelijke hoogte zetten met Disclosure en Netsky maar niet met Deadmau5 of Major Lazer..
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
The Black keys geen kansmaker?! Waarschijnlijk komen ze snel et nieuws.
Hebben hun profielfoto op facebook veranderd
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
vandaag zijn Pixies in de lotto arena. Is dat geen mooie dag om pixies aan te kondigen... verder verwacht in Blink, Alt-J, MØ en nog iets poppie
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken