neracroft wrote:
Arne wrote:
Het verbaasd mij enorm dat sommigen hier denken dat een Arcade Fire voor een Radiohead zou staan.
Waarom zouden ze het bij RW in hun hoofd halen om de 2 beste huidige (live-)bands op dezelfde dag te plaatsen.
En dat Arcade Fire geen dag zou kunnen dragen.
Vorig jaar op NOS sloten zowel Radiohad als AF een dag af. Festival was zonder moeite volledig uitverkocht.
Enkel hopen dat AF niet zondag wordt gezet, want dan zit ik in Arras voor Radiohead.
Heeft Arcade Fire niet te weinig “hitjes” om een festivals als RW te headlinen? Ik zou het niet erg vinden, maar wel een beetje raar, niet?
Dat ze op NOS headliner waren zegt niets. Pixies was daar 4e grootste naam (de grootste niet headliner zeg maar) deze staat zelfs niet op de Main Stage van Werchter.
Andere dagen waren subheadliners: Tame Impala en M83…
Sinds ze in 2011 de grammy voor beste album gewonnen hebben, zijn ze vrij bekend onder het algemene publiek.
En inderdaad de pixies stonden niet op main, ze sloten de Barn zelfs af. (cfr 2014)
En veel liever een AF als headliner dan voor de 10de x Metallica? Wil eigenlijk iemand nog naar die hun gezeur gaan luisteren.