Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Ik zie QOTSA nog komen op de zondag eerlijk gezegt. Verder hopen op Wu-Tang of A Tribe Called Quest.

naa nee echt niet. Heel misschien dat ze in Europa zijn in Augustus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Spoon, Nicolas Jaar en Father John Misty zijn wel erg in de buurt nu.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
803
Spoon, Nicolas Jaar en Father John Misty zijn wel erg in de buurt nu.
Ook heel tof dat Temples ineens opduikt. Die mogen ze van mij ook wel doorsturen. En als ze nog per se Nederlandse acts willen boeken, doe dan maar van het electronische soort: Weval zou heel mooi zijn. Klangstof anders ook heel fijn. Zie het alleen niet zo snel gebeuren.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Dat nieuw nummer van The Chainsmokers met Coldplay is echt verschrikkelijk, die plagiëren gewoon zichzelf
 

RickH

Nieuw lid
25 nov 2014
2
0
Is het misschien mogelijk dat Pendulum met een live optreden op werchter staat? Ze staan al op een aantal festivals rond de data van werchter, Volt 30 juni.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Is het misschien mogelijk dat Pendulum met een live optreden op werchter staat? Ze staan al op een aantal festivals rond de data van werchter, Volt 30 juni.

Zeker nu ze niet zijn aangekondigd voor Pukkelpop denk ik dat die kans wel groot is. Ik hoop het in ieder geval wel. Live blijft Pendulum echt een groot feest.
 

seppe herssens

Playlistbediener
17 jan 2017
6
0
Over Pendulum gesproken, waar staan zijn dan in het programma? In mijn vriendenkring zijn ze enorm populair maar ik weet niet hoe dat zit bij de rest van het Werchter publiek.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Over Pendulum gesproken, waar staan zijn dan in het programma? In mijn vriendenkring zijn ze enorm populair maar ik weet niet hoe dat zit bij de rest van het Werchter publiek.

Headliner Klub C denk ik. In 2009 stonden ze als voorlaatste in de Marquee geprogrammeerd, tussen Laurent Garnier en Tiga.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Gokje voor morgen. Gewoon zomaar.

A Tribe Called Quest (grootste naam), Biffy Clyro, Warhola, Seasick Steve, Belle & Sebastian

 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Van al de “legacy” acts blijft enkel Van Morrison nog over zeker?

Van Morrison inderdaad. Ook nog Grace Jones (Primavera Sound + midden juli in Duitsland), Kraftwerk (1 juli in Düsseldorf), A Tribe called Quest (of is dat nog niet 'legacy'?), Run DMC (Isle of Wight Festival), ZZ Top (6 juli op een Frans festival en nog geen Belgische datum), Stevie Nicks (9 juli Hyde Park).

De ene al wat meer kans dan de andere :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken