Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Denk dat Eddie rond Werchter wel in Belgie optreedt, maar dan in Antwerpen (Rivierenhof). Tour zou na Italie langs gaan in Berlijn, Kopenhagen, Londen, Amsterdam en Antwerpen
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Pendulum staat op Dour met een DJ set, dus Pendulum Live zou in principe nog wel kunnen voor Werchter, maar ik reken er niet te veel op ... helaas :(
Wat Bazart betreft, tja ... als je ziet dat ze op zoveel festivals spelen, vind ik het voor Werchter eigenlijk maar een zeer matige boeking, maar dat zal meteen ook betekenen dat die wellicht geen al te hoge spot zullen innemen. Hopelijk.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De nieuwste lading telt zeven stuks. En ze zijn weer bijzonder straf. Cigarettes After Sex zijn nieuw voor donderdag 29 juni. Birdy zal op vrijdag 30 juni naar Werchter komen. Passenger, Charli XCX en Glass Animals worden aan de line-up van zaterdag 1 juli toegevoegd. Het programma van zondag 2 juli wordt aangevuld met Rag’n’Bone Man en Nothing But Thieves. De teller bevestigde namen voor Rock Werchter staat nu op 47. Meer aanvullingen volgende week!
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Goh weer een tegenvallend lijstje vind ik.. Birdy en Passenger altijd wel leuk maar de rest is niet echt de moeite is mijn mening...
Ik begin meer en meer ook te vrezen dat er helemaal geen grote namen meer zullen komen. Tickets gaan als een sneltrein de deur uit dus nu nog namen als The Killers, Kasabian, The Weekend, ... bekend maken zou ik echt raar vinden. Spijtig, maar wel realistisch.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Het is een minder jaar in Werchter, dit jaar.

Zo'n enorm zwak dagprogramma hebben ze nog nooit gehad.

Die fucking zaterdag is om van te huilen bij mij. Nog steeds geen deftige Barn naam daar. En al die vette classic acts worden maar doorgeschoven terwijl wij het met schijt zoals Nothing But Thieves en Passenger moeten doen.

Money money money.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Nice! Ik ben tevreden. Birdy en Nothing zout Thieves wil ik graag zien en Glass Animals en Rag n Bone man zijn goede ontdekbandjes. Rest doet mij minder. Maar op het eerste gezicht meer tevreden met deze lading dan de vorige twee.

Als je naar de 'poster' kijkt op Facebook worden nu veel kleinere namen gelost, de bovenste rijden zijn nog vrij karig voor Werchter begrippen. Zal vast nog meer moois bij komen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Die voorspellingen moeten jullie maar niet meer doen hier op het forum.
Tvalt toch elke week tegen ? Het ding is wel dat er nog steeds zo'n 30 (!) namen moeten worden aangekondigd. Dit zijn allemaal namen als opvulsel, dat er nu werkelijk al 2/3 weken geen grote naam bij zit vind ik echt vreemd. En laat mensen week na week op hun honger laat zitten wat gemor op levert, check dit forum ook. Ach
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.399
3.419
Op zich nog redelijk tevreden met deze aankondiging. Natuurlijk weer opvulnamen maarja...

Ik begin meer en meer ook te vrezen dat er helemaal geen grote namen meer zullen komen. Tickets gaan als een sneltrein de deur uit dus nu nog namen als The Killers, Kasabian, The Weekend, … bekend maken zou ik echt raar vinden. Spijtig, maar wel realistisch.

Zaterdag sowieso nog een Klub C en Barnheadliner, zondag Barnheadliner of mainstage sub, afhankelijk van waar Alt-J speelt. Volgens mij wachten ze met deze grote namen aan te kondigen omdat er toch geen tickets meer verkocht moeten worden voor die dagen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.384
2.740
Niets dat me iets doet in deze lichting.

Dagprogramma moet echt nog wat grotere namen krijgen want het is voorlopig nog steeds te weinig.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Qua programmatie vind ik enkel de donderdag echt wel goed. Ik overweeg zelfs een ticketje te kopen voor die dag. POR - AF - KOL en met wat geluk nog Mark Lanegan zien is gewoon heel sterk. Lorde / Imagine Dragons / ... lijken me ook zeker niet mis om mee te pikken. Maar die andere dagen, dat boeit me werkelijk niets, hoewel ik de headliners overal wel top vind hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Zal vast nog meer moois bij komen.

Zeggen we al sinds begin januari en elke (elke!) keer stellen ze teleur. Deze lineup kan toch niet tot aan de enkels van die van de vorige jaren.

Begin zelfs te overwegen om m'n combiticket te verkopen en voor een vijdagticket te gaan. Alhoewel ze het mogelijk voor elkaar gaan krijgen om Oscar & The fucking Wolf voor RH te zetten.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Ze blijven me toch steeds verbazen qua lijstje met nog kleinere namen. Waar je een paar weken geleden nog Soulwax en Prophets of Rage als grote namen had, heb je nu een one hit wonder grotendeels.

De donderdag begint er wel mooi uit te zien als je bv deze route kan volgen: Cigarettes After Sex - Whitney - Agnes Obel - Mark Lanegan - Prophets of Rage - Arcade Fire
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
You still need to wait a little bit longer before we can present you with the complete Rock Werchter 2017 line up but, rest assured, final negotiations are underway. Confirmations are steadily coming in. This time we have seven more for you – and as always they are particularly impressive. Cigarettes After Sex are new for Thursday 29 June. Birdy will be present at Werchter on Friday 30 June.Passenger, Charli XCX and Glass Animals have been added to the Saturday 1 July line-up and the programme for Sunday 2 July now boastsRag’n’Bone Man and Nothing But Thieves. There are now 47 confirmed acts for this year’s Rock Werchter. More to come next week!


Ik wil nu niks zeggen maar ik vind dit én positief om te zien dat er zeker nog een aantal mooie dingen staan te wachten én verontrustend dat er nog bepaalde acts nu nog moeten geboekt worden (dat maak ik er toch uit? Das toch vrij laat, ook al weet je niet of het grote of kleine acts zijn, maar toch)..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Smaken verschillen natuurlijk maar….die zaterdag vind ik toch echt dramatisch.
1f641.svg

Eens. Tot nu toe ziet het er naar uit dat ik een dagje in Leuven ga rondlopen. Ze hebben nog nooit zo'n slechte dag gehad (voor mij).
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.399
3.419
Ik wil nu niks zeggen maar ik vind dit én positief om te zien dat er zeker nog een aantal mooie dingen staan te wachten én verontrustend dat er nog bepaalde acts nu nog moeten geboekt worden (dat maak ik er toch uit? Das toch vrij laat, ook al weet je niet of het grote of kleine acts zijn, maar toch)..

Ik zou niet te veel afleiden uit dat tekstje. Het zal wel gewoon om enkele details gaan met de artiesten, de 'belangrijke' aankondigingen liggen sowieso al vast. Ze moeten gewoon iets interessants kunnen schrijven bij de aankondiging ipv elke week hetzelfde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken