Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is meteen duidelijk waarom LIve Nation Coldplay apart zet in het Koning Boudewijnstadion, in minder dan een uur volledig uitverkocht. Dat tweede concert zal ook wel snel volgen.
Het is meteen duidelijk waarom LIve Nation Coldplay apart zet in het Koning Boudewijnstadion, in minder dan een uur volledig uitverkocht. Dat tweede concert zal ook wel snel volgen.
22 juni dus dat tweede concert haha, geen Coldplay op Werchter dus nu met zekerheid..! Had wel al zoiets verwacht nadat ze na de Europese Amerikaans staten verkondigden op Fb, dat er geen andere Europese data aankwamen..
Dat lijkt inderdaad wel vrij zeker. Wat ik me wel afvraag: als er ook nog eens TW Classic + Boutique komt zullen ook weer 2 potentiële headliners voor Werchter weggekaapt worden. Dan denk ik zelf aan bv. Green Day en The Rolling Stones, maar eigenlijk kan Pearl Jam ook wel een dagje Boutique dragen denk ik.
ALS The stones in de zomer europees touren, stoppen ze zeker in werchter
U2 op de wei, dat zou nog eens ne stunt zijn ! denk ook eerder Boudewijn of sportpaleis (zoals in 2015)
Bon Jovi heeft een abonnement in Oostende
De laatste 2 zullen wel kloppen denk ik
Ook gewoon goed gezien van hen hoor, afscheid aankondigen en dan daarbij een gepast concert erbij.. Natuurlijk verkoopt dat zo snel uit, zouden ze dat ook gedaan hebben moest Mauro niet stoppen?
Van dat abonnementje van Bon Jovi wist ik niks oeps :roll:
Dan wordt t GnR op RW Classic en Depeche Mode op Boutique Ik geloof gewoon niet dat The Stones België zouden aandoen, zeker als je hun vroegere tourdata bekijkt en dan nog denk ik dat een los concert zou zijn ofwel op de wei van Werchter ofwel Koning Boudewijn stadium..
Ik kan op dit moment in alle categorieën nog tickets kopen, dus zo super hard gaan de tickets niet. Maar ik ga vanavond wel eens kijken als iemand mee wil, want stiekem wil ik wel gaan Maar ik zie ze niet meer op Werchter staan, als dit concert al uitverkoopt, gok ik op hooguit nog een extra show in diezelfde Lotto Arena.
Probleem is dat je in de ticketverkoop van de Stones ook geen lijn krijgt.
2007 -> 30000 (dankzij vele gratis kaarten)
2014 -> 65000 (uitverkocht)
Depeche Mode is alvast impliciet bevestigd voor BBK Bilbao, midden juli in Spanje. Daar kan je momenteel een reis winnen naar "een bekende Europese stad waar midden volgende week de eerste headliner bekend gemaakt wordt". En nu gaat Depeche Mode net woensdag in het bekende Milaan hun tourplannen voorstellen.
Weten we meteen dat die tour de periode rond RW/TW Classic zal beslaan.