Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Het is meteen duidelijk waarom LIve Nation Coldplay apart zet in het Koning Boudewijnstadion, in minder dan een uur volledig uitverkocht. Dat tweede concert zal ook wel snel volgen.

Het is meteen duidelijk waarom LIve Nation Coldplay apart zet in het Koning Boudewijnstadion, in minder dan een uur volledig uitverkocht. Dat tweede concert zal ook wel snel volgen.
22 juni dus dat tweede concert haha, geen Coldplay op Werchter dus nu met zekerheid..! Had wel al zoiets verwacht nadat ze na de Europese Amerikaans staten verkondigden op Fb, dat er geen andere Europese data aankwamen..

Dat lijkt inderdaad wel vrij zeker. Wat ik me wel afvraag: als er ook nog eens TW Classic + Boutique komt zullen ook weer 2 potentiële headliners voor Werchter weggekaapt worden. Dan denk ik zelf aan bv. Green Day en The Rolling Stones, maar eigenlijk kan Pearl Jam ook wel een dagje Boutique dragen denk ik.

U2 kan ook nog op Classic of Boutique staan. Bon Jovi en Aerosmith touren ook nog.

The Stones komen niet
U2 Koning Boudewijn stadium
Depeche Mode & Bon Jovi op RW Classic
Guns N Roses op Boutique
Aerosmith op GMM

Zoiets denk ik nu, maar kan er ook compleet naast zitten..

Ik verwacht GnR op TWC en eventueel U2 los. Aerosmith uiteraard op GMM en Bon Bovi gewoon niet op de festivals (of anders weer in Oostende ofzo...).

Depeche Mode en Green Day zijn echt wel Rock Werchter kandidaten.

Rolling Stones is de moeilijkste vraag.

The Stones komen niet
U2 Koning Boudewijn stadium
Depeche Mode & Bon Jovi op RW Classic
Guns N Roses op Boutique
Aerosmith op GMM

ALS The stones in de zomer europees touren, stoppen ze zeker in werchter
U2 op de wei, dat zou nog eens ne stunt zijn ! denk ook eerder Boudewijn of sportpaleis (zoals in 2015)
Bon Jovi heeft een abonnement in Oostende
De laatste 2 zullen wel kloppen denk ik

En dEUS verkoopte net de Lotto Arena zo goed als uit in een uurtje. Misschien toch nog een concertje met Mauro erbij in Werchter?

En dEUS verkoopte net de Lotto Arena zo goed als uit in een uurtje. Misschien toch nog een concertje met Mauro erbij in Werchter?
Ook gewoon goed gezien van hen hoor, afscheid aankondigen en dan daarbij een gepast concert erbij.. Natuurlijk verkoopt dat zo snel uit, zouden ze dat ook gedaan hebben moest Mauro niet stoppen?
Van dat abonnementje van Bon Jovi wist ik niks oeps :roll:
Dan wordt t GnR op RW Classic en Depeche Mode op Boutique :p Ik geloof gewoon niet dat The Stones België zouden aandoen, zeker als je hun vroegere tourdata bekijkt en dan nog denk ik dat een los concert zou zijn ofwel op de wei van Werchter ofwel Koning Boudewijn stadium..

Dat zou ik van harte toejuichen, maar denk dat het voor Mauro na de Lotto Arena echt gedaan is...

ALS The stones in de zomer europees touren, stoppen ze zeker in werchter

Tuurlijk, Als gevestigde rockband MOET je natuurlijk op Werchter staan. :-)

Het gaat er om waar ze het meeste geld vangen, als dat een apart concert is dan doen ze dat, als Werchter goed geld biedt dan kunnen ze dat doen.

Denk dat Rock Werchter nu definitief er uit ligt door de extra shows van Coldplay. De 2 data van Frankfurt doen het 'm...

Roger Waters gaat vanaf eind mei ook op tournee. Zou ook makkelijk op RW Classic kunnen staan. Wanneer komen die officiële data nu eens??

Ik kan op dit moment in alle categorieën nog tickets kopen, dus zo super hard gaan de tickets niet. Maar ik ga vanavond wel eens kijken als iemand mee wil, want stiekem wil ik wel gaan :-) Maar ik zie ze niet meer op Werchter staan, als dit concert al uitverkoopt, gok ik op hooguit nog een extra show in diezelfde Lotto Arena.

Probleem is dat je in de ticketverkoop van de Stones ook geen lijn krijgt.
2007: 30000 (dankzij vele gratis kaarten)
2014: 65000 (uitverkocht)

Weet niet of het grote publiek nog wel zin heeft in deze rockers. Zeker na het slechte festivaljaar 2016 in Belgie

Depeche Mode is alvast impliciet bevestigd voor BBK Bilbao, midden juli in Spanje. Daar kan je momenteel een reis winnen naar "een bekende Europese stad waar midden volgende week de eerste headliner bekend gemaakt wordt". En nu gaat Depeche Mode net woensdag in het bekende Milaan hun tourplannen voorstellen.

Weten we meteen dat die tour de periode rond RW/TW Classic zal beslaan.

Bazart lijkt met het succes van Echo een zekerheid te worden.

Welke spot?

Een vroege avond Main (rond 17u?), of eerder een late spot in Barn/KluB C?

Users who are viewing this thread