Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Oscar & The Wolf zo laag, tzal z'n kont goed varen daar in Parijs om zo in de namiddag op te treden.

Bear's Den tourt ook gewoon door, zien we die terug op RW? Verkochten hun concertjes in Antwerpen & Gent in 1 dag uit en ook nu weer aan het touren..
Glass Animals, London Grammar, Kaleo, Tom Odell, Seasick Steve en Pixies wil ik wel terugzien :')

 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Ik denk dat Oscar & The Wolf ondertussen wel een zekerheid is. Ze zullen wel een groot Belgisch festival willen doen na hun albumrelease, vorig jaar deden ze pkp en dit is al het tweede festival waar ze staan in de periode rond Werchter...

De kansen op London Grammar en Pixies stijgen weer wat en Bear's Den kan wel op herhaling komen nu ze zo populair zijn op Studio Brussel (geldt ook voor Nathaniel Rateliff bijvoorbeeld).

Ik zal komende woensdag ook opletten tijdens het concert van Kaleo of ze niets laten vallen :)
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
duyck wrote:
Lana Del Rey zo’n hoge spot op Lollapalooza in Parijs, die is live toch niet zo uitzonderlijk?


Ik denk vooral dat Lana Del Rey uitzonderlijk duur is. Ik kan haar muziek soms goed beluisteren, maar live is het inderdaad minder.

Waarom denk je dat zij duur is? Zoveel bekend werk heeft ze niet toch. Is zij zon hype dan? Persoonlijk vind ik haar muziek echt tergent saai!! Die mag van mij ver van RW weg blijven.

The Roots: laat maar doorkomen inderdaad. Top!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Een vriendin van me vertelde dat een kennis van haar, die connecties heeft bij RW, zei dat The Weeknd en nog een handvol acts zouden worden bekend gemaakt vrijdag. Wie die handvol acts waren wist ie niet maar dat The Weeknd kwam wel.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Gezien zijn tourschema zou dat enkel sub voor Foo Fighters kunnen zijn. Woensdag Denemarken, vrijdag Polen, zaterdag Finland, lijkt me sterk dat hij Belgie daar op donderdag nog even tussen gaat prikken.

Maar zouden ze hem nu al aankondigen indien hij komt? Het Sportpaleis is nog niet helemaal uitverkocht, dus dan kunnen ze beter eerst nog enkele weken die verkoop laten doorlopen en hem begin februari aankondigen ofzo?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Maar zouden ze hem nu al aankondigen indien hij komt? Het Sportpaleis is nog niet helemaal uitverkocht, dus dan kunnen ze beter eerst nog enkele weken die verkoop laten doorlopen en hem begin februari aankondigen ofzo?
Heb je idd gelijk in en daar zat ik ook al aan te denken (+ zat eerder met de gedachte dat we vrijdag The Killers zullen krijgen anyways..) maar zal nog wat extra erover vragen, maar denk niet dat ik meer zal te weten komen dan dat.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
The Weeknd is geen verrassing natuurlijk. Ik zette hem gisteren in mijn 'gok' al als sub voor Foo Fighters. Er moet toch een act à la Black Eyed Peas, Macklemore & Ryan Lewis, Pharell WIlliams... staan?

Maar dat The Weeknd nu al aangekondigd wordt lijkt me ook sterk, met inderdaad dat zaalconcert dat nog moet uitverkopen...
 

Magical11

Playlistbediener
25 nov 2016
19
0
Wat met The XX? Vrijdag laatste dag om kaarten te winnen voor hun show in Antwerpen, wordt al de hele week gepromoot met het nieuwe album + Vorst lijkt uitverkocht? (-> ik kan alleszins geen tickets meer bestellen precies :) maar heb de mededeling gemist).

Of toch maar gokken op PKP voor The XX -> mijn eigenlijke voorgevoel?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The Weeknd gewoon als party act lijkt me? Staat echt op elk festival op het grootste podium.

Heb ook geen idee wat voor show/productie die man heeft.



Of toch maar gokken op PKP voor The XX -> mijn eigenlijke voorgevoel?

Die gaan gewoon Pukkelpop doen. Die waren legendarische goed bij hun laatste passage en ze staan op lowlands.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
Brend wrote:
Wat is de kans dat Ed Sheeran komt?


Best groot. Zou je blij zijn mocht hij er staan?

Maar als we er van uit gaan dat The Weeknd voor Foo Fighters staat en The Killers voor Radiohead, dan is er toch geen ruimte meer voor Ed Sheeran?


Wat mijzelf betreft: Liefst Pixies of The Killers, dan andere opties die er nog zijn zoals Elbow en Kasabian en dan pas The Weeknd, Ed Sheeran of Bastille.

Dus ik hoop op nog een naam links uit mijn lijstje :)

Maar goed, ik ga niet klagen, qua grote namen zit het nu al goed natuurlijk. Hopen op een sterk programma in de breedte nu, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan :)
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Je bent zeker niet de enige hoor! :) Ben al fan sinds het begin dus ik hoop echt zwaar dat ie komt!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Net de full live show Van Queens Of The Stone Age op Werchter 2011 bekeken. Heerlijk zou zeer fijn zijn voor Foo Fighters, maar zal wel niet gebeuren.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
452
158
Audioslave kanshebber voor een tournee of zou dit eenmalig zijn?
http://www.billboard.com/articles/news/7655477/prophets-of-rage-anti-inaugural-ball-audioslave-vic-mensa-vic-mensa
 

SlechteVraag

Playlistbediener
17 jan 2017
9
1
Audioslave kanshebber voor een tournee of zou dit eenmalig zijn?

Is eenmalig las ik. Maar zal wel heel gaaf zijn als ze toch wel meer shows doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken