Rock Werchter 2016 - Geruchten

Harlan Koppenberg

Playlistbediener
20 mrt 2016
6
0
Wij rijden woensdag middag weg, hoe zit het met parkeren bij the hive? Moet je van te voren parkeerticket kopen of moet het daar ter plekke en wat kost het?
 

Gehaktbal80

Playlistbediener
9 jun 2014
18
0
Het parkeren van je wagen kost 20 euro vanaf woensdag 29 juni, of 15 euro vanaf donderdag 30 juni. Een parkingsticker zal op de auto geplakt worden en geldt als betalingsbewijs. Deze sticker is parkinggebonden. In principe is het parkinggeld slechts eenmalig te betalen. Rij je even weg en is er nog plaats op de parking waarvoor je een sticker aangekocht hebt als je terugkeert, dan parkeer je daar gewoon opnieuw. Rij je van de parking en is de parking waarvoor je een sticker hebt aangekocht vol, dan dien je een nieuwe parkingsticker voor een andere parking aan te kopen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
http://www.demorgen.be/muziek/werchter-wapent-zich-tegen-het-water-bcc95a1b/
Werchter wapent zich tegen het water.


Iedereen zijn snorkel ingepakt?
 

Earlgrey

Playlistbediener
10 jan 2016
41
0
Was het maar donderdag! Heb er erg veel zin in. Ik ben wel benieuwd hoe (erg) de camping en het festivalterrein erbij liggen. Het valt me ook op dat er op weeronline vrij veel regen wordt voorspeld, terwijl dat op andere weersites toch een stuk minder is (buienradar etc.). Nog even afwachten dus, maar het wordt sowieso een top weekend. Ik pak mijn regenlaarzen alvast in...
 

Earlgrey

Playlistbediener
10 jan 2016
41
0
Zijn er anderen die ook met een bus van Festival.Travel vanuit Nederland naar Rock Werchter reizen?
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Iemand die meer weet over camping A6? Las een nieuwsbericht dat deze camping gesloten is, maar volgens de Rock Werchter website is deze wel open. Jammer genoeg reageert Werchter zelf niet op mails/Facebook.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
http://newsmonkey.be/article/68711

Hier een filmpje over Werchter. Je kan naar mijn weten het gedeelte van camping A1 aan de weg zien.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Iemand die meer weet over camping A6? Las een nieuwsbericht dat deze camping gesloten is, maar volgens de Rock Werchter website is deze wel open. Jammer genoeg reageert Werchter zelf niet op mails/Facebook.

Da's camping A7 voor de campers, die is verplaatst. A6 zou open moeten zijn.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Iemand die meer weet over camping A6? Las een nieuwsbericht dat deze camping gesloten is, maar volgens de Rock Werchter website is deze wel open. Jammer genoeg reageert Werchter zelf niet op mails/Facebook.

Ik ben al in de buurt om a1 op te bouwen. Zal morgen eens even langs a6 rijden en wat rondvragen. Zover nu bekend gaat a6 open!
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Pascal wrote:
Iemand die meer weet over camping A6? Las een nieuwsbericht dat deze camping gesloten is, maar volgens de Rock Werchter website is deze wel open. Jammer genoeg reageert Werchter zelf niet op mails/Facebook.


Da’s camping A7 voor de campers, die is verplaatst. A6 zou open moeten zijn.

1 ding is duidelijk, de communicatie laat te wensen over. Eerder kwam ik nog dit bericht tegen namelijk:
Een kleine twee weken voor de start van Rock Werchter is het zowel op het festivalterrein als op de campings alle hens aan dek om deze voldoende droog te krijgen. Op het festivalterrein staan op dit ogenblik nog steeds grote plassen en loopt de opstelling van de infrastructuur heel wat achterstand op. Al twee uitbaters van campings (B1 en A6) hebben beslist om deze door de wateroverlast niet te openen.

Op hoop van zege dan maar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Ik lees ook dat er beperkte parkeerplaatsen zijn waarbij campingbezoekers voorrang krijgen. Zou het slim zijn om op hoop van zege zaterdag toch te proberen daar een parkeerplaatsje te bemachtigen of uit voorzorg maar op afstand te gaan staan en dan met de pendelbus of iets verder te reizen?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou het slim zijn om op hoop van zege zaterdag toch te proberen daar een parkeerplaatsje te bemachtigen of uit voorzorg maar op afstand te gaan staan en dan met de pendelbus of iets verder te reizen?

Ik zou niet de gok wagen om een parkeerplaatsje in de buurt van het terrein te scoren. Beter een stukje verder lopen bij een parkeerplaats op afstand lijkt me.
Maar als je vroeg aanwezig bent kun je makkelijk eventjes rondrijden. Iedereen is dan toch nog op de camping.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
En hoe is het gesteld met Camping A1? ligt er nog wel gras of is echt alles modder?

A1 ligt er goed bij. Sommige stukken zijn wel nat en dus afgezet maar het meerendeel is goed. Er wordt op dit moment nog gepompt ( nederlands bedrijf, die kunnen dat wel ;)). We bouwen vrolijk verder!
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
http://clashfinder.com/s/rw2016/?user=pretparkfan
Groen = Must-see!!!
Oranje = Semi-must-see
Blauw = Gewoon leuk, wil ik wel kijken
Rood = Alleen als er écht niks beters is

Mijn route zal er waarschijnlijk als volgt uitzien:
Donderdag: The London Souls - Kaiser Chiefs - (Ryan Bingham) - (Jake Bugg) - (Walk Off The Earth) - Ellie Goulding - Paul McCartney - Disclosure
Vrijdag: Blackberry Smoke - The Van Jets - Bring Me the Horizon - (Oh Wonder) - Black Box Revelation - Robert Plant and The Sensational Space Shifters - The Offspring - Rammstein
Zaterdag: The Struts - (Bazart) - Kensington - Band of Horses - Two Door Cinema Club - (Beirut) - Goose - Red Hot Chili Peppers - Editors
Zondag: Vintage Trouble - The Strypes - James Bay - Iggy Pop - Foals - (The Last Shadow Puppets) - Macklemore & Ryan Lewis


Heb er ongelooflijk veel zin in! :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Het zal aan smaak liggen, maar Savages, PJ Harvey, Unkown Mortal Orchestra, én Tame Impala laten schieten is iets wat ik niet snap. Zeker niet als je daar tegenover wel naar Macklemore, Kaiser Chiefs en Kensington gaat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.206
Het zal aan smaak liggen, maar Savages, PJ Harvey, Unkown Mortal Orchestra, én Tame Impala laten schieten is iets wat ik niet snap. Zeker niet als je daar tegenover wel naar Macklemore, Kaiser Chiefs en Kensington gaat.
Nouja ik ken ook mensen die voor Lost Frequencies, Alessia Cara, Macklemore, Ellie Goulding etc gaan kijken, iedereen toch zijn smaak, er is voor alles wat wils al heb je wel ergens gelijk.. PJ Harvey & Tame Impala zijn must sees vind ik
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Ik lees ook dat er beperkte parkeerplaatsen zijn waarbij campingbezoekers voorrang krijgen. Zou het slim zijn om op hoop van zege zaterdag toch te proberen daar een parkeerplaatsje te bemachtigen of uit voorzorg maar op afstand te gaan staan en dan met de pendelbus of iets verder te reizen?

Sterker, alleen met een campingticket mag je parkeren.
Misschien zijn ze op de zaterdag wat minder streng, maar formeel is dit het standpunt.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Pascal wrote:
Iemand die meer weet over camping A6? Las een nieuwsbericht dat deze camping gesloten is, maar volgens de Rock Werchter website is deze wel open. Jammer genoeg reageert Werchter zelf niet op mails/Facebook.


Ik ben al in de buurt om a1 op te bouwen. Zal morgen eens even langs a6 rijden en wat rondvragen. Zover nu bekend gaat a6 open!
Beste Rm,

Enig idee waar de a1 gangers kunnen parkeren? A8 lijkt op de kaart verplaatst en veel kleiner dan normaal. Zou er voldoende capaciteit zijn op a8 of gaat het een zeer lange wandeling worden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken