Rock Werchter 2016 - Geruchten

B69

Playlistbediener
27 feb 2016
9
0
Heeft er iemand trouwens een plattegrond van de huidige campings en parkeerplaatsen?
Ik heb zelf gezocht maar het niet gevonden :(
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Zijn er mensen die interesse hebben in een Rock Werchter Festileaks meeting 2016?
Zoja, wat komt handig uit en waar? Ik heb hieronder een paar tijden uitgekozen die voor mij wel handig uitkomen.

Donderdag: 18:00 (Walk Off the Earth)
Vrijdag: 15:15 (Jagwar Ma)
Zaterdag: 17:00 (of na Glen Hansard want die willen volgens mij wel wat mensen zien, onder BadBadNotGood)
Zondag: 13:45 (Aurora)

Zegt het maar, lijkt mij gezellig en dat was mijn vorige festileaks meeting ook :)
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Weet er iemand eigenlijk hoeveel drank je mag meenemen op The Hive? Want het zou zonde zijn om al die drank te kopen en dan afgepakt te worden
 

B69

Playlistbediener
27 feb 2016
9
0
Weet er iemand eigenlijk hoeveel drank je mag meenemen op The Hive? Want het zou zonde zijn om al die drank te kopen en dan afgepakt te worden
12 blikjes frisdrank of bier per
kampeerder bij de eerste betreding op de camping. ------------------------------------------------
 

Simon1617899556

Playlistbediener
3 mrt 2016
10
0
Zijn er meer mensen die van plan zijn alleen naar RW te gaan? Of is er een FB groep o.i.d. hiervoor? Het andere topic wordt niet echt gelezen, dus laat ik het hier maar eens vragen :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Meynen wrote:
Weet er iemand eigenlijk hoeveel drank je mag meenemen op The Hive? Want het zou zonde zijn om al die drank te kopen en dan afgepakt te worden


12 blikjes frisdrank of bier per
kampeerder bij de eerste betreding op de camping. ————————————————

12 blikjes pp per keer dat je binnenkomt.
Dus op zaterdag even naar de supermarkt lopen, dan kom je zo weer binnen met een nieuwe lading. Of een deel in de auto laten liggen en later ophalen.
 

Robin1617899556

Playlistbediener
11 mei 2016
12
0
Het komt nu echt dichtbij! De komende dagen maar eens goed boodschappen doen en de auto inladen. Houden jullie nog rekening met het verzoek van de organisatie om toch vooral met het OV te komen? Heb in het verleden wel eens de trein gepakt richting Werchter, maar vond dat zoveel gedoe en gesleep met spullen.. :(
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Net aangekomen. A1 ligt er redelijk bij, pompen blijven draaien. Vergeet niet om anti muggenspul mee te nemen,.. Het is hier een broedplaats van insecten met al dat water!
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
B69 wrote:
Meynen wrote:
Weet er iemand eigenlijk hoeveel drank je mag meenemen op The Hive? Want het zou zonde zijn om al die drank te kopen en dan afgepakt te worden


12 blikjes frisdrank of bier per
kampeerder bij de eerste betreding op de camping. ————————————————


12 blikjes pp per keer dat je binnenkomt.
Dus op zaterdag even naar de supermarkt lopen, dan kom je zo weer binnen met een nieuwe lading. Of een deel in de auto laten liggen en later ophalen.
Ik heb net een berichtje naar Werchter gestuurd, en kreeg terug dat er geen maximum was (behalve als je echt onredelijk veel meeneemt, zelf gaven ze hier 200 blikken voor 1 persoon aan).
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik heb net een berichtje naar Werchter gestuurd, en kreeg terug dat er geen maximum was (behalve als je echt onredelijk veel meeneemt, zelf gaven ze hier 200 blikken voor 1 persoon aan).

Vorig jaar had ik een buurman op de camping die in zijn eentje naar het festival ging en die had 3 treetjes Cara Pils. Ze zullen niet heel nauw kijken denk ik.
 

B69

Playlistbediener
27 feb 2016
9
0
Net aangekomen. A1 ligt er redelijk bij, pompen blijven draaien. Vergeet niet om anti muggenspul mee te nemen,.. Het is hier een broedplaats van insecten met al dat water!

Goede tip! Thanks ....
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Christiaan wrote:
Ik heb net een berichtje naar Werchter gestuurd, en kreeg terug dat er geen maximum was (behalve als je echt onredelijk veel meeneemt, zelf gaven ze hier 200 blikken voor 1 persoon aan).

Vorig jaar had ik een buurman op de camping die in zijn eentje naar het festival ging en die had 3 treetjes Cara Pils. Ze zullen niet heel nauw kijken denk ik.
Haha, die heeft dan ook wel een mooi feestje in zijn eentje gehad!
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Poulske wrote:
Met de trein vanuit Nederland naar Werchter is bijna niet te doen. Ik ga het erop gokken en ga met de auto. Op woensdag zullen nog niet alle parkeerplaatsen al bezet zijn lijkt me.


Hoezo? Gewoon via Roosendaal en Mechelen naar Leuven toch ? Dat is niet al te ingewikkeld.
Ik kom vanuit Venlo en dan moet ik bij Maastricht de grens over, met de bus vanuit Leuven naar het terrein meegerekend ben ik dan bijna 3,5 uur onderweg. Terwijl ik met de auto 1,5 uur bezig ben (met normaal verkeer).
Dus ik ga me dat gesleep niet op de hals nemen als de auto sneller en goedkoper is.
 

Keesje

Nieuw lid
27 jun 2016
1
0
Je mag geen steekkar mee de campings op! Zouden ze dit kunnen handhaven als iedereen ze wel gewoon meeneemt? En zou een trolley, bolderkar of wat dan ook wel mogen?
 

Gehaktbal80

Playlistbediener
9 jun 2014
18
0
Je mag geen steekkar mee de campings op! Zouden ze dit kunnen handhaven als iedereen ze wel gewoon meeneemt? En zou een trolley, bolderkar of wat dan ook wel mogen?

Geen idee... ik zie drassigheid van het terrein sowieso niet als reden om het te verbieden. Zou iedereen toch zelf moeten weten


[SIZE= xx-small] ah jon [/SIZE]
 

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
Iemand die weet waar de Park & Bike parking zich zou bevinden?? dat is niet aangeduid op het kaartje...
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken