Rock Werchter 2016 - Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Ik geloof dat het vorig jaar was dat de voorspellingen 10 dagen vantevoren een natte, koude Werchter aangeven. Uiteindelijk klopte daar gelukkig niks van en was het prima weer.
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Klopt, vorig jaar hadden ze ook 2 dagen regen voorspeld. Geen druppel gezien.
 

Bart3004

Playlistbediener
22 jun 2015
15
0
Zanger van At the Drive-In is zijn stem kwijt

De Amerikaanse band At the Drive-In heeft het resterende deel van zijn Noord-Amerikaanse tournee afgelast, want zanger Cedrix Bixler-Zavala heeft last van zijn stembanden en is zijn stem kwijt.

Aanvankelijk annuleerde de band alleen de optredens in New York en Washington. ''Excuses aan al onze fans in New York die naar onze show zouden komen'', schrijft de band op Facebook.

''Cedric heeft problemen met zijn stembanden en kan vanavond niet optreden. Het is niet mogelijk te spelen, dan zouden de problemen verergeren."

Zelf bood de zanger, die ook bekend is van The Mars Volta, excuses aan op Twitter. ''Ik voel me vreselijk, maar ik ben mijn stem kwijt. Ik had gehoopt dat het voor aanvang van de show weer was opgeknapt, maar ik kan nauwelijks praten. Sorry, maar ik heb er alles aan gedaan. We beloven het nog eens goed te maken met jullie."

Een paar uur later kwam At the Drive-In met een update waarin staat dat de band de Noord-Amerikaanse tournee moet afbreken. Ook ontbreekt de band volgend weekend op het Amnesia Festival. At the Drive-In was actief van 1993 tot 2001 en kwam dit jaar weer bij elkaar. Tussendoor speelde Bixler-Zavala met gitarist Omar Rodriguez Lopez in de rockband The Mars Volta.
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Zo, hopelijk dat daar iets deftig in de plaats komt dan. Ik had ATDI eens opgezocht op youtube en dat klonk echt enorm slecht live.
 

Verwijderd lid 1738

Playlistbediener
21 feb 2016
23
0
Zo, hopelijk dat daar iets deftig in de plaats komt dan. Ik had ATDI eens opgezocht op youtube en dat klonk echt enorm slecht live.

Europese tour wordt niet gecancelled vooralsnog, alleen de resterende shows in Noord-Amerika zijn geannuleerd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Zo, hopelijk dat daar iets deftig in de plaats komt dan. Ik had ATDI eens opgezocht op youtube en dat klonk echt enorm slecht live.

Uit welk jaar kwamen die filmpjes? Want in de periode vlak voor hun split zaten ze zwaar aan de drugs, en bij hun korte reunie in 2012 maakten ze er geen geheim van dat het met tegenzin was maar ze het geld niet konden weigeren. De huidige tour wordt in ieder geval omschreven als 'beter dan ooit'.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Ik geloof dat het vorig jaar was dat de voorspellingen 10 dagen vantevoren een natte, koude Werchter aangeven. Uiteindelijk klopte daar gelukkig niks van en was het prima weer.

dan hopen we daar nu ook weer op. Nu 4 dagen regen als voorspelling
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Paddy wrote:
Ik geloof dat het vorig jaar was dat de voorspellingen 10 dagen vantevoren een natte, koude Werchter aangeven. Uiteindelijk klopte daar gelukkig niks van en was het prima weer.


dan hopen we daar nu ook weer op. Nu 4 dagen regen als voorspelling

Terwijl een paar dagen terug de voorspelling nog 28 graden was, kleine kans op regen en weercijfer 8 (= nu 6).
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Voor wat het waard is. Huidige voorspellingen zien er prima uit. Niet te warm. Een spatje regen (maar wanneer valt die bui?), maar niks extreems.
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Werchter/4054161
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
het weer ziet er vooralsnog meer dan prima uit. De vrijdag zelfs fantastisch.

http://meteo1.standaard.be/weer/werchter

Maar dus: vooralsnog. Want dat gaat 100% zeker nog veranderen (in goede of in slechte zin). Een ramp zoals op BSK zie ik het alvast niet worden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ramp op BKS? Alleen op zaterdag wat regen gehad, vrijdag en zondag waren prima. Bovendien kun je er twee weken vooraf nog niks zinnigs over zeggen.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Ben zeer benieuwd hoe het met die enorme bak water op het festivalterrein zal aflopen. Neem aan dat ze inmiddels flink aan het opbouwen zijn met zwaar materieel. Crowd surfen zou weleens een heel andere betekenis kunnen krijgen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Ben zeer benieuwd hoe het met die enorme bak water op het festivalterrein zal aflopen. Neem aan dat ze inmiddels flink aan het opbouwen zijn met zwaar materieel. Crowd surfen zou weleens een heel andere betekenis kunnen krijgen…

Ik heb gehoord dat ze gigantische zeilen leggen op cruciale plaatsen, zodat er geen water in de grond trekt. Op zich een goede oplossing, al kunnen ze allicht niet het hele terrein onder een zeil leggen neem ik aan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Om even op een eerdere discussie in te pikken: indien België de kwartfinales haalt op het EK zal het 100% zeker op vrijdag 1 juli tussen 21u en 23u zijn.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Nee hoor, Belgie kan nog nummer twee of nummer drie worden in hun poule.
Dan kom je, als ze hun achtste finales winnen, uit op onderdag, vrijdag of zaterdag.
Het is dus nog totaal onduidelijk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nee hoor, Belgie kan nog nummer twee of nummer drie worden in hun poule.
Dan kom je, als ze hun achtste finales winnen, uit op onderdag, vrijdag of zaterdag.
Het is dus nog totaal onduidelijk.

Ze kunnen er ook nog uitvliegen...... dan heb je er op Werchter geen last meer van
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken