Rock Werchter 2016 - Geruchten

Paddy wrote:
MeukiJam wrote:
Ja godverdomme, dat gat tussen half juni en augustus is weer heel vreemd. Wss is de Europese tournee dus gewoon geschrapt zonder extra boekingen in de VS er bij te nemen

Niet zo vreemd. Gewoon even weer thuis zijn en bijkomen. Ik gok dat er op 4 juli nog wel een optreden bijkomt.

Eerder vandaag gepost op het PP Forum. Als dit klopt blijft Werchter zeker een mogelijkheid
http://efestivals.s3.amazonaws.com/forums/monthly_2016_01/Screenshot_2016-01-20-09-53-08.png.29dcac93d2dddb1274ead231420559d3.png
Dat account is fake.

Luud wrote:
Mijn verwachting voor de donderdag en zondag trouwens, en kijk mijn button dus het zal wel kloppen:

Foals – The National – Pearl Jam – Disclosure/Macklemore & Ryan Lewis
Bastille – Ellie Goulding – Florance And The Machine – Netsky LIVE

Hahahaha =)
Maar ik denk niet dat Bastille zo laag op het affiche staat mochten ze komen.

Klopt, maar als je kijkt naar deze dag zou dat ook wel nodig zijn. Allemaal wat 'kleinere' namen die samen een dag dragen, dus dan zou opzich een logische keuze zijn van Werchter. Vraag is alleen of Bastille zo'n spot accepteert. Deze spot zou trouwens evengoed als Imagine Dragons ingevuld kunnen worden, is meer dat ik de plannen van Bastille beter ken deze zomer dan die van Imagine Dragons.

Bastille staat dan zo'n beetje op dezelfde spot als de vorige keer toch? Dus zo laag is het ook weer niet.

Ze spelen daar btw zaterdag 2 juli.
Dus donderdag 30juni is perfect.

Verwacht vandaag om 10h ook bekendmaking Primavera.

Dus nu vrijdag kan RW ook Radiohead lossen?

De affiche gaat ineens int kwadraat qua niveau :o

Holy shit. Radiohead. Als ze ook op Primavera blijken te staan, dan verwacht ik eindelijk een donderdag headliner aankondiging morgen. Fuck, Radiohead. Radio fucking head. Dit maakt me erg blij.

Stel, morgen wordt inderdaad Radiohead aangekondigd, hoe snel gaat het dan met de combitickets? Ik was van plan ze te halen maar ben nog niet helemaal overtuigd door de namen tot nu toe.

Stel, morgen wordt inderdaad Radiohead aangekondigd, hoe snel gaat het dan met de combitickets? Ik was van plan ze te halen maar ben nog niet helemaal overtuigd door de namen tot nu toe.

Ik verwacht dat dit snel zal gaan. Radiohead tourt weinig, dus als ze het doen is de belangstelling groot. Maar ik verwacht zeker niet dat het op één dag uitverkoopt ofzo.

in het artikel op festileaks (http://festileaks.com/2016/01/radiohead-kondigt-eerste-festival-2016-aan/) vermelden ze:
De boeking van Radiohead is zeer exclusief. ”Ook in het nabije buitenland zal de band deze zomer niet te zien zijn,” hoorde Openairguide.

Kan iemand dit terug vinden? Ik zelf niet.

De boeking van Radiohead is zeer exclusief. ”Ook in het nabije buitenland zal de band deze zomer niet te zien zijn,” hoorde Openairguide.

Kan iemand dit terug vinden? Ik zelf niet.
https://twitter.com/openairguide/status/690062262950858752

Mwa... Ik verwacht ze nu toch op Werchter, Roskilde, Primavera en mogelijk Glastonbury.

Hm, ik kreeg net hoop...
Hopelijk is Rock Werchter een uitzondering, maar aan deze tweet te zien niet.

dit klein zwitsers festivalletje gaat echt geen exclusiviteitscontract met Radiohead hebben kunnen afspreken...

Misschien heeft Radiohead volledige tour bekend gemaakt aan hen en zijn er geen shows bij in Italië, Frankrijk, Duitsland.

Maar denk eerder dat source volledig fout zit.

Ik persoonlijk zit niet echt te wachten op Radiohead. Ik denk ook wel omdat ik het niet echt ken. Ik zou toch echt heel graag Pearl Jam als headliner zien. Maar als die ECHT niet komen dan kan ik wel leven met een Radiohead.

Users who are viewing this thread