Rock Werchter 2016 - Geruchten

Oké, nu kan de aankondiging van Radiohead @ Werchter vandaag uit de lucht vallen. Al kan het ook gewoon morgen natuurlijk.

Naast de Radiohead bombshell ook leuk om te zien dat LCD Soundsystem naar Europa komt.

Mss vandaag radiohead bevestigen en morgen dan wat kleinere namen voor donderdag...
Begrijp ook niet echt waarom ze wachten met Netsky aan te kondigen. Die man is immens populair en krijgt heel wat jongeren zover om een ticketje te kopen.
Hoop ook dat Kiasmos overkomt van Primavera sound.

Radiohead - Rammstein - Editors - Rhcp ... haha, mijn weekendticket zou vlug binnen zijn :-)

En idd Beck, Foals, Tame Impala en enkele andere goeie bandjes en 't wordt een feestje. Voorlopig is 't voor mij nog steeds mager qua line-up, maar enkele goeie namen kunnen mij overtuigen om te gaan. Ben benieuwd!

Mss vandaag radiohead bevestigen en morgen dan wat kleinere namen voor donderdag…
Begrijp ook niet echt waarom ze wachten met Netsky aan te kondigen. Die man is immens populair en krijgt heel wat jongeren zover om een ticketje te kopen.

Als Netsky geboekt was voor donderdag verklaart het wel alles. Er is al gezegd geweest dat ze geen donderdagnamen wilden aankondigen tot alles geregeld was met de headliner.

Ik verwacht overigens niet dat ze 2 aankondigingen doen in een week. Morgen dan wat die persoon op 9lives aangaf? Radiohead + een handvol donderdagnamen om alles ruimschoots goed te maken.

Denk dat ze morgen pas met Radiohead komen dan. Maar ik denk dat het enkel nog afwachten is totdat ze; Radiohead, The National. LCD Soundsystem, Foals, M83, Father John Misty, Disclosure, Netsky, Tame impala en Beck aankondigen. Dan nog Macklemore, Dinosaur Jr, Elvis Costello, New Order, Iggy Pop, Boy & Bear erbij en ik ben een gelukkig mens.Dan vergeef ik ze zelfs Florance And The Machine Bastille en Ellie GOulding.

Radiohead op donderdag en LCD Soundsytem er op zondag bij? :D Dan moet elk ander festival flink z'n best doen om aan die headliners te tippen :)

Maar ik denk dat het enkel nog afwachten is totdat ze; Radiohead, The National. LCD Soundsystem, Foals, M83, Father John Misty, Disclosure, Netsky, Tame impala en Beck aankondigen.

Als dit gebeurt, ben ik wel zo'n beetje de gelukkigste mens op de wei deze zomer... Wellicht dat ze er een paar van kunnen halen, maar toch zeker niet allemaal.

Radiohead op donderdag en LCD Soundsytem er op zondag bij?
1f600.png
Dan moet elk ander festival flink z’n best doen om aan die headliners te tippen
simple-smile.png

Zie eerlijk gezegd nog steeds niet waarom LCD Soundsystem als grote naam wordt gezien. Is op zich wel aangenaam aan te horen in hun genre, maar is toch niet zo groot? Vraag 10 willekeurige mensen of ze ooit van LCD Soundsystem hebben gehoord, waarschijnlijk 1-2 mensen die ja zeggen waarvan 1 er een alleen ooit van gehoord heeft maar geen enkel nummer kent.
Daarnaast slaat de reünie nergens op. Zijn zoveel bands die sinds 2011 stil hebben gezeten.

In dit geval is het woordje reunie al meteen een verdubbeling van de vraagprijs volgens mij.... :-|

Als Radiohead komt word ik helemaal gek. Mijn lievelingsband aller tijden!

En dan graag nog Tame Impala, New Order, Foals, LCD Soundystem, Disclosure, Beck, M83 en Moderat erbij. Die laatste zie ik ook op het affiche van Primavera staan.

Oh en Beach House (staat ook op Primavera en Best Kept Secret) en wat nou als ze de zaterdag van RW 2008 herhalen en op donderdag Sigur Rós + Radiohead op de mainstage zetten... hoe heerlijk zou dat zijn?

Het ziet er wel naar uit dat het Radiohead niet uitmaakt wanneer ze worden bekend gemaakt, aangezien het niet RH is die in één keer hun tour bekend maakt. Dus Werchter kan gewoon zelf wachten wanneer ze hen eventueel aankondigen. Morgen om 16uur wordt het spannend. :-)

En dan graag nog Tame Impala, New Order, Foals, LCD Soundystem, Disclosure, Beck, M83 en Moderat erbij. Die laatste zie ik ook op het affiche van Primavera staan.

Oh en Beach House (staat ook op Primavera en Best Kept Secret) en wat nou als ze de zaterdag van RW 2008 herhalen en op donderdag Sigur Rós + Radiohead op de mainstage zetten… hoe heerlijk zou dat zijn?

Geil

Jasper wrote:

Oh en Beach House (staat ook op Primavera en Best Kept Secret) en wat nou als ze de zaterdag van RW 2008 herhalen en op donderdag Sigur Rós + Radiohead op de mainstage zetten… hoe heerlijk zou dat zijn?

Geil
Alleen is Sigur Ros al bekend gemaakt voor Lowlands. Pukkelpop ligt dus meer voor de hand.

eloelo wrote:
Jasper wrote:

Geil

Alleen is Sigur Ros al bekend gemaakt voor Lowlands. Pukkelpop ligt dus meer voor de hand.

Spelen op Dour ( exclusief dacht ik ), dus zal nog RW noch Pukkelpop worden :-)

Als ik me niet vergis Sigur Ros staat in België exclusief op Dour. Dus geen RW en ook geen PKP

Users who are viewing this thread