Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pearl Jam ken ik ook nog niet zo heel lang. Ik zit zelf in de Hardcore/Metalcore/Deathcore/Death Metal enzo.. Maar het nummer Jeremy is toch wel mijn grote favoriet. Zouden er wel meer bands als BMTH bijkomen denken jullie?
Oké, Open Air heeft al een reactie gegeven op die zogezegde 'exclusiviteit': "RH play their only Swiss show there. Plus they won't be at German Southside festival which is quite close to St. Gallen." Dus zo exclusief hebben ze hen nu ook weer niet, haha. Enkel één festival in Duitsland heeft hen niet kunnen claimen.
Ik durf er mede door die zogenaamde exclusiviteit nog niet op te hopen... Maar als het zo is, zit mijn weekendticket dezelfde dag nog in mijn inbox. Als ze dan The National, Beck, Foals en Tame Impala nog 'even' toevoegen, kan het voor mij helemaal niet meer stuk.
Wilde eigenlijk eens een keer BKS of DTRH proberen, maar zolang het Werchter lukt om namen als Radiohead te boeken en ook nog eens de interessante namen van BKS en DTRH samen te brengen, is de verleiding te groot om voor RW te kiezen.
Zouden ze wachten tot morgen 16u om Radiohead te lossen? Is een band waar je gerust donderdagmiddag een aparte aankondiging voor kan maken en die van vrijdag kan laten vallen.