Rock Werchter 2016 - Geruchten

Luister the bends, hail to the thief, ok computer, kid a, amnesiac, in rainbows.
Uw mening zal snel veranderen.

Neem daarbij nog dat Radiohead live even goed of beter is als op album..

Pearl Jam kan je al zoveel zien...

@Jeremy, Radiohead is een fantastische live act. Maar aan je username zie ik waarom je toch graag Pearl jam wil. ?

@Jeremy, Radiohead is een fantastische live act. Maar aan je username zie ik waarom je toch graag Pearl jam wil.
1f609.png

Pearl Jam ken ik ook nog niet zo heel lang. Ik zit zelf in de Hardcore/Metalcore/Deathcore/Death Metal enzo.. Maar het nummer Jeremy is toch wel mijn grote favoriet. Zouden er wel meer bands als BMTH bijkomen denken jullie?

Oké, Open Air heeft al een reactie gegeven op die zogezegde 'exclusiviteit': "RH play their only Swiss show there. Plus they won't be at German Southside festival which is quite close to St. Gallen." Dus zo exclusief hebben ze hen nu ook weer niet, haha. Enkel één festival in Duitsland heeft hen niet kunnen claimen.

dit klein zwitsers festivalletje gaat echt geen exclusiviteitscontract met Radiohead hebben kunnen afspreken…

Misschien heeft Radiohead volledige tour bekend gemaakt aan hen en zijn er geen shows bij in Italië, Frankrijk, Duitsland.

Maar denk eerder dat source volledig fout zit.
Ik durf er mede door die zogenaamde exclusiviteit nog niet op te hopen... Maar als het zo is, zit mijn weekendticket dezelfde dag nog in mijn inbox. Als ze dan The National, Beck, Foals en Tame Impala nog 'even' toevoegen, kan het voor mij helemaal niet meer stuk.

Wilde eigenlijk eens een keer BKS of DTRH proberen, maar zolang het Werchter lukt om namen als Radiohead te boeken en ook nog eens de interessante namen van BKS en DTRH samen te brengen, is de verleiding te groot om voor RW te kiezen.

Zouden ze wachten tot morgen 16u om Radiohead te lossen? Is een band waar je gerust donderdagmiddag een aparte aankondiging voor kan maken en die van vrijdag kan laten vallen.

Users who are viewing this thread