Rock Werchter 2016 - Geruchten

RW trekt zich van dat soort combi's doorgaans weinig aan.
Mmmm, Radiohead zou voor mij toch een tegenvaller zijn. Hoopte meer op the Boss.

Tame Impala zou wel een matige sub zijn na combinaties als Florence - Foo Fighters, Placebo - Metallica en The National - Green Day. Laat die maar de Barn afsluiten tijdens Netsky ofzo.

Dus dan zal het wel Radiohead voor Rock Werchter en Springsteen voor TW Classic zijn zeker?

Spijtig, niets tegen radiohead maar ik had liever the boss een keertje gezien...
of wie weeh zal werchter helemaal zot doen en coldplay op classic zetten
radiohead - the national op donderdag
en bruce de zondag laten afsluiten?? :D

Sinds de grootte van hun podium opzet (met die grote panelen enzo) kan er daarna wel een dance act achter? Ja, toch ofniet? Als bv Radiohead speelt tot 12u dan kan er om 1u wel nog een dance act achter, niet?
Zat te denken aan The National - Radiohead - Disclosure !

Shaverion wrote:
Radiohead op donderdag en LCD Soundsytem er op zondag bij?
1f600.png
Dan moet elk ander festival flink z’n best doen om aan die headliners te tippen
simple-smile.png

Zie eerlijk gezegd nog steeds niet waarom LCD Soundsystem als grote naam wordt gezien. Is op zich wel aangenaam aan te horen in hun genre, maar is toch niet zo groot?

Zie inderdaad ook niet in hoe LCD Soundystem als zo'n grote naam wordt aanzien. Oké, ze hebben o.a. met Arcade Fire samengewerkt om Reflektor te maken en zijn in de VS best een grote band. Maar verder dan 'Daft Punk is playing in my house' kom ik ook niet om nummers op te noemen van hen...

Vraag me wel af wat ze dan na Radiohead doen. Komt daar nog Discloruse/Netsky/Macklemore? Ben ik erg benieuw naar wat ze daar mee doen. En The National zal dan wel als sub staan daar, Tame Impala in The Barn en je hebt echt een prima affiche. Helemaal als je aan Barn headliners:
Tame Impala, Beck, Beirut - PJ Harvey, New Order/Last Shadow Puppets

En aan dance afsluiters mainstage/KluB C: Disclosure, Parov Stelar, Moderat, Macklemore & Ryan Lewis, Netsky LIVE, Paul Kalkbrenner, LCD Soundsystem neer gaat zetten.

De tentamens voorbij en ik heb even niets te doen vandaag. Ook zit ik helemaal in de #HYPE van Radiohead vandaag dus hey joh laat ik eens de line up van dit jaar onthullen: ( ik mis alleen een aantal KluB C namen)

Donderdag:
Mainstage: Rival Sons - The 1995 - Bloc Party - Foals - The National - Radiohead - Macklemore & Ryan Lewis
The Barn: Isbelss - Nathaniel Rateliff - Birdy - Gary Clarck Jr. - Elvis Costello & The Imposters - Beach House - Last Shadow Puppets
KluB C: Nothing But Thieves - Yeasayer - Vince Stapels - Birdy Nam Nam - Paul Kalkbrenner

Vrijdag:
Mainstage: The Temperance Movement - Flogging Molly - Bring Me The Horizon - Deftones - The Offspring - Tenacious D - Rammstein
The Barn: Rhodes - Curtis Harding - Father John Misty - Trixie Whitley - Richard Hawley - Tame Impala - Beck
KluB C: CHVRCHES - Parov Stelar - LCD Soundsystem

Zaterdag:
Mainstage: School Is Cool - The Maccabees - Kodaline - Iggy Pop - Biffy Clyro - Editors - Red Hot Chili Peppers
The Barn: Wolf Alice - Half Moon Run - Courtney Barnett - Dinosaur Jr. - Beirut - PJ Harvey
KluB C: HONNE - Lost Frequenties - Years & Years - Flume - Rudimental

Zondag:
Mainstage: Vintage Trouble - Black Box Revelition - Two Door Cinema Club - Bastille - Ellie Goulding - Florance And The Machine - Netsky LIVE
The Barn: Float Fall - Boy & Bear - Jose Gonzalez - Unknown Mortal Orchestra - Glen Hensard - New Order - Disclosure
KluB C: Savages - Lapsey - MO - M83 - Jamie XX - Moderat

IK HEB GESPROKEN

Wil je me dood hebben Luud? in zo'n weekend zou ik zoveel tussen tussen de podiums rennen dat ik me na Werchter makkelijk kwalificeer voor Rio

-20

Zulke lijstjes vallen natuurlijk altijd veel te mooi uit om waar te zijn, maar hier zitten inderdaad wel de kanshebbers tussen waar we toch wel een groot deel van kunnen verwachten.

Ik hoop op Radiohead morgen, lekker dagtickets scoren.

Zou een fantastische line-up zijn!! Alleen de main stage op zondag met vier mierzoete popacts achter elkaar kan ik missen, maar dan bezoek ik ondertussen wel een tentje

KluB C: CHVRCHES – Parov Stelar – LCD Soundsystem

Lijkt wel wat weinig voor die dag haha, ziet er wel echt goed uit en denk dat de meerderheid daarvan wel zal komen.. Al hoop ik niet op hetgene wat je voor die zondag voorspelt zal plaatsvinden.. F+TM kan toch echt niet alleen headlinen als Editors & RHCP tesamen headlinen?

Denk dat ik die zondag dan maar op camping blijf. Misschien nog ff een tentje langs de weg bezoek.

Dour doet toch wel een ferme 'upgrade' qua line-up zeg dit jaar: Sigur Ros, Pixies en nu The Prodigy. Zijn goed bezig daar. Overigens wel blij dat die laatste niet op herhaling komen naar Werchter.

@Luud: Met zo'n line-up zou ik zelfs niet twijfelen om een ticket te kopen. Zitten wel veel kanshebbers bij, maar denk dat dit gewoon wat van het goeie teveel zou zijn :-) (m.u.v. die zondag, maar eerlijk gezegd vrees ik ook wel dat die dag gewoon niet zo schitterend zal zijn dit jaar)

De tentamens voorbij en ik heb even niets te doen vandaag. Ook zit ik helemaal in de #HYPE van Radiohead vandaag dus hey joh laat ik eens de line up van dit jaar onthullen: ( ik mis alleen een aantal KluB C namen)

Donderdag:
Mainstage: Rival Sons – The 1995 – Bloc Party – Foals – The National – Radiohead – Macklemore & Ryan Lewis
The Barn: Isbelss – Nathaniel Rateliff – Birdy – Gary Clarck Jr. – Elvis Costello & The Imposters – Beach House – Last Shadow Puppets
KluB C: Nothing But Thieves – Yeasayer – Vince Stapels – Birdy Nam Nam – Paul Kalkbrenner

Vrijdag:
Mainstage: The Temperance Movement – Flogging Molly – Bring Me The Horizon – Deftones – The Offspring – Tenacious D – Rammstein
The Barn: Rhodes – Curtis Harding – Father John Misty – Trixie Whitley – Richard Hawley – Tame Impala – Beck
KluB C: CHVRCHES – Parov Stelar – LCD Soundsystem

Zaterdag:
Mainstage: School Is Cool – The Maccabees – Kodaline – Iggy Pop – Biffy Clyro – Editors – Red Hot Chili Peppers
The Barn: Wolf Alice – Half Moon Run – Courtney Barnett – Dinosaur Jr. – Beirut – PJ Harvey
KluB C: HONNE – Lost Frequenties – Years & Years – Flume – Rudimental

Zondag:
Mainstage: Vintage Trouble – Black Box Revelition – Two Door Cinema Club – Bastille – Ellie Goulding – Florance And The Machine – Netsky LIVE
The Barn: Float Fall – Boy & Bear – Jose Gonzalez – Unknown Mortal Orchestra – Glen Hensard – New Order – Disclosure
KluB C: Savages – Lapsey – MO – M83 – Jamie XX – Moderat
IK HEB GESPROKEN
Vintage Trouble? Zou echt wel supernice zijn
Tenacious D & Biffy Clyro Let's Hope so!
The Killers op zondag ipv Elie Goulding
Skunk anansie & The Libertines mogen er ook nog bij, zeker die eerste!
Iggy Pop nog niet veel van gehoord maar wel meer dan welkom.
Vorig jaar op pukkelpop stond black box Revelation in de Marquee; maar die was overduidelijk veel te klein! Als ze komen idd op Main Stage!
Tame Impala liever op de main stage op een andere dag - net voor the national?

Waarom denkt iedereen dat Radiohead perse op donderdag speelt en niet op de zondag? Florence zou hem kunnen afsluiten, maar het is geen festival afsluiter zeg maar.

Volgens mij is The Boss & Radiohead beide nog mogelijk qua line up toevoegingen.

Waarom denkt iedereen dat Radiohead perse op donderdag speelt en niet op de zondag? Florence zou hem kunnen afsluiten, maar het is geen festival afsluiter zeg maar.

Volgens mij is The Boss & Radiohead beide nog mogelijk qua line up toevoegingen.

Omdat RW altijd afsluit met een dance act en dat kan niet anders dan Netsky zijn + De podium setup van Radiohead neemt zoveel tijd in beslag dat er geen tijd is om die nog tussen F+TM & Netsky te knallen..
Ik hoop gewoon dat Kendrick Lamar gewoon nog tussen Florence & Netsky komt te staan en net daarvoor dan Ellie Goulding..

Muse was ook geen Dance act toch of vonden we van wel?

En qua stage setup heb je zeker een punt!!

Afwachten wat er morgen om 16:00 genoemd gaat worden.

Ik gok op Radiohead, Tame Impala en nog wat kleinere namen!

Users who are viewing this thread