Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja wat versta je onder heel groot nieuw he
Dan vind ik Radiohead voor werchter niet zo'n heel groot nieuws omdat dat nu wel bijna vanzelfsprekend moet zijn lijkt me.
Niet dat ik niet blij ben als ze komen, integendeel zelfs!
Heb het opgezocht, en die het postte is die Jonas Bosmans. Betrouwbaar als je kijkt naar het verleden! Heeft ook een tweet geliked met daarin 'Radiohead is coming', dus 1+1 = 2?
Heb het opgezocht, en die het postte is die Jonas Bosmans. Betrouwbaar als je kijkt naar het verleden! Heeft ook een tweet geliked met daarin ‘Radiohead is coming’, dus 1+1 = 2?
Ja wat versta je onder heel groot nieuw he
Dan vind ik Radiohead voor werchter niet zo’n heel groot nieuws omdat dat nu wel bijna vanzelfsprekend moet zijn lijkt me.
Niet dat ik niet blij ben als ze komen, integendeel zelfs!
Heb het opgezocht, en die het postte is die Jonas Bosmans. Betrouwbaar als je kijkt naar het verleden! Heeft ook een tweet geliked met daarin ‘Radiohead is coming’, dus 1+1 = 2?
Suggereert 'icoon' niet een solo artiest? Ik wil te graag dat het Radiohead wordt, dus durf nog steeds niet zeker te zijn... Kan dan alleen maar tegenvallen.
Bij icoon denk ik helaas eerder aan Bruce Springsteen, nee? Las ergens ( pinkpop-forum dacht ik ) , dat Bruce Springsteen vandaag UK-data ging bekendmaken
Waarom gaat trouwens iedereen er vanuit dat Netsky de zondag afsluit? Lijkt me veel logischer dat dit op Donderdag of vrijdag gebeurd aangezien er dan altijd bijna dance afsluiters zijn.
Hate to burst everbody`s bubble, maar dat icoon zou ook naar Bruce kunnen verwijzen.
Die zou volgens zeggen vandaag data bekend maken voor Europa
:twisted: