Rock Werchter 2016 - Geruchten

Als ik het zo lees denk ik ook eerder aan Bruce. Een icoon is een eenling. Oke, hij zal wel met z'n band komen, maar het draait toch voornamelijk om hem.

Ik hoop vooralsnog op Radiohead, maar met Bruce en een dotje mooie namen in de trant van M83, Tenacious D, Tame Impala (volgende week ga ik ze al zien), The Last Shadow Puppets zou ik ook blij zijn

Hate to burst everbody`s bubble, maar dat icoon zou ook naar Bruce kunnen verwijzen.
Die zou volgens zeggen vandaag data bekend maken voor Europa
? 5

No way dat Rock Werchter Springsteen geboekt heeft terwijl Radiohead in de buurt is en TW Classic nog een headliner mist.

Hier wordt ook veel te veel gezocht achter dat woordgebruik. Als hij 'iconen' had gebruikt ging men hier dan weer redeneren dat er meerdere iconische acts komen. Het komt van Twitter, daar is kort en bondig de richtlijn.

Rick wrote:
Hate to burst everbody`s bubble, maar dat icoon zou ook naar Bruce kunnen verwijzen.
? 5

No way dat Rock Werchter Springsteen geboekt heeft terwijl Radiohead in de buurt is en TW Classic nog een headliner mist.

Hier wordt ook veel te veel gezocht achter dat woordgebruik. Als hij ‘iconen’ had gebruikt ging men hier dan weer redeneren dat er meerdere iconische acts komen. Het komt van Twitter, daar is kort en bondig de richtlijn.

Dan had hij gewoon 'iconische band' moeten zeggen, maar dat is te revealing hé. Radiohead = icoon.

Biffy Clyro headliner op Bergenfest, hopelijk ook zo hoog mogelijk op werchter
simple-smile.png

Biffy is altijd feest, dus die zijn ook meer dan welkom :)

Icoon: Paul Mc Cartney,ook in de buurt rond werchter, ik zou nog niet teveel hopen op Radiohead. Al zal de Schuur de RH hype niet aan zich voorbij laten gaan. Het blijft wel spannend ?

Rick wrote:
1f608.png
5

Hier wordt ook veel te veel gezocht achter dat woordgebruik. Als hij ‘iconen’ had gebruikt ging men hier dan weer redeneren dat er meerdere iconische acts komen. Het komt van Twitter, daar is kort en bondig de richtlijn.
Op zich mee eens, icoon zou best op een band kunnen doelen, maar andersom gedacht: als je weet dat het een band is, gebruik je het woord icoon toch niet?

ezocht achter dat woordgebruik. Als hij ‘iconen’ had gebruikt ging men hier dan weer redeneren dat er meerdere iconische acts komen. Het komt van T
Mwa, het is niet alsof hij graag duidelijk wíl zijn, toch?

visdave34 wrote:
ezocht achter dat woordgebruik. Als hij ‘iconen’ had gebruikt ging men hier dan weer redeneren dat er meerdere iconische acts komen. Het komt van T

Mwa, het is niet alsof hij graag duidelijk wíl zijn, toch?

Zegt ook wel expliciet dat hij niet meer kan zeggen dan hij nu gezegd heeft. Denk dat het is zoals hierboven ergens staat: als hij expliciet naar een band verwees wist iedereen al 100% zeker dat het Radiohead was, idem voor Springsteen als hij expliciet naar een soloartiest hintte.

Jan Smeets zei toch gisteren juist op de radio dat Radiohead is uitgesloten voor dit festivalseizoen, maar dat ze in 2017 een festivaltour gaan doen. Ik ben overigens erg benieuwd met wat voor derderangs namen Rock Werchter vandaag weer aan gaat komen :-)

Tja, je kunt er van alles van maken. Guns N' Roses zou ook nog kunnen. Ik hoop toch op the Boss en vooruit Radiohead op zondag. ?

Edit:
Icoon voor de jonge generatie: Justin Bieber staat er. ?

Jan Smeets heeft gezegd, uitgesloten voor Pinkpop, niet dat ze dit festivalseizoen niet touren.

Ik moet Kereltje gelijk geven, er moet nog een grote naam overblijven voor TW Cklassic en dan hebben we ook nog de vergunningaanvraag voor een eendagsevenement op het Graspopterrein in Dessel

Wel fascinerend om te zien. Eén iemand roept wat op Twitter en heel het forum explodeert. Florence is overigens naar zowel de donderdag als de zondag verplaatst op haar website.

Vinden we dat niet een klein beetje toevallig? Ja Rock Werchter heeft bevestigd dat het om een fout gaat op haar website, maar is dat geloofwaardig?

Bruce en Radiohead zou nog steeds kunnen hoor. Dan pakt Paul lekker TW classic.

Er zijn flink wat centjes over gebleven van vorig jaar en als PJ niet komt blijven daar ook centjes van over ;)

Faith No More zal zeker geen miljoen of meer gekost hebben!

Bruce én Radiohead zou wel echt heel gaaf zijn zeg, maar ik betwijfel het. Radiohead staat 2 juli trouwens in Zwitserland, dus ik denk dat zij eerder de donderdag zullen pakken. Tenzij ze twee dagen achter elkaar spelen, maar ik weet niet of ze dat doen.

Wel fascinerend om te zien. Eén iemand roept wat op Twitter en heel het forum explodeert. Florence is overigens naar zowel de donderdag als de zondag verplaatst op haar website.

Klopt. Hebben we nagevraagd bij RW zelf. Is een foutje op haar website hebben ze gezegd. Denk dat we dat maar moeten aannemen ;)

edit: ik moet dingen aflezen voor dat ik post :(

Hahahah JB! Ik vind het allemaal net even iets te toevallig. Zou mij niks verbazen als vandaag aangekondigd wordt dat Florence naar de donderdag verplaatst en dat Radiohead op de zondag gaat staan. (ivm zieke lichtshow en dat beter in het donker werkt) Even een kleine vier uur afwachten nog!

Users who are viewing this thread